quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:41 schreef Max23 het volgende:
[..]
Vooral Verkerk geef ik weinig kans in haar halve finale tegen Tcheumeo
quote:
En dan heb je morgen de BMXers nog. Eigenlijk horen we gewoon bij de top-10 van Europa, het zou mooi zijn als dat zou lukken.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:22 schreef heywoodu het volgende:
Nederlanders zijn klaar voor vanochtend dus. Elmont/Steenhuis gaan voor brons, Grol/Verkerk voor goud.
Zou heerlijk zijn als Nederland 2 keer goud pakt natuurlijk, want dan kunnen we eindelijk echt een stap maken:
[ afbeelding ]
Met schaatsen erbij zouden we tweede zijn.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
En dan heb je morgen de BMXers nog. Eigenlijk horen we gewoon bij de top-10 van Europa, het zou mooi zijn als dat zou lukken.
Gaan we Rusland nog inhalen?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:22 schreef heywoodu het volgende:
Nederlanders zijn klaar voor vanochtend dus. Elmont/Steenhuis gaan voor brons, Grol/Verkerk voor goud.
Zou heerlijk zijn als Nederland 2 keer goud pakt natuurlijk, want dan kunnen we eindelijk echt een stap maken:
[ afbeelding ]
Die de waterbakhindernis een kopstoot gaf.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:00 schreef DeeBee het volgende:
Dat import Azerbaijaantje die positief getest heeft tijdens de 3000m SC voor vrouwen, chanant.
Ik heb sinds dag 1 geen seconde meer aan die mensenrechtenmeuk gedacht en ben inmiddels op weg om voor de 15e dag op rij meer dan 10 uur live te kijken. Ik vind het wel leuk ja.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:59 schreef WanEnOonlie het volgende:
Wat vinden we eigenlijk van het evenement tot nog toe? Kleeft er te veel aan? Of papegaaien we elkaar vrolijk na en weten we eigenlijk niet wat er precies speelt in Baku?
Als je de streams op youtube volgt weet je precies hoe het gaat. Een mooi evenement dat zeker kan uitgroeien tot een mooi Europees toernooi. Organisatie lijkt de meeste dingen op sportgebied goed voor elkaar te hebben, waardoor het toch een iets "olympisch" heeft.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:59 schreef WanEnOonlie het volgende:
Wat vinden we eigenlijk van het evenement tot nog toe? Kleeft er te veel aan? Of papegaaien we elkaar vrolijk na en weten we eigenlijk niet wat er precies speelt in Baku?
Die youtubestreams worden wel echt slecht bekeken, weet ook niet of het in andere landen wel gewoon live op tv is?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als je de streams op youtube volgt weet je precies hoe het gaat. Een mooi evenement dat zeker kan uitgroeien tot een mooi Europees toernooi. Organisatie lijkt de meeste dingen op sportgebied goed voor elkaar te hebben, waardoor het toch een iets "olympisch" heeft.
Deze landen hebben in ieder geval wat rechten. Maarja, NOS heeft ze dus ook, alleen doet er bijna niets mee.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:03 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die youtubestreams worden wel echt slecht bekeken, weet ook niet of het in andere landen wel gewoon live op tv is?
Hopelijk volgende keer iets meer sporten die ik echt volg zoals roeien of baanwielrennen. Ook zou het mooi zijn als ze gewoon een topveld in de atletiek en het zwemmen hebben. Dan denk ik dat het in Nederland ook wat meer zou leven. Voor een eerste keer was het wel leuk om te volgen hoe de Nederlanders het doen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:59 schreef WanEnOonlie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |