Maar ze ziet er wel arisch uit, dus wie weet.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:54 schreef Martinello het volgende:
[..]
De Slavische volken waren ook niet echt geliefd bij die gekke Adolf.
Fantastischquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)un_was_Joods___.html
Ik denk dat als ze de reacties hier integraal zonder geluid hadden uitgezonden we meer kijkers zouden trekken.quote:
Een Amerikaanse soldaat die de kam van Eva vond. Klinkt geloofwaardig, om nog maar te zwijgen over de rest van het DNA-onderzoek.quote:
quote:
Ok jongens, bedankt.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze de reacties hier integraal zonder geluid hadden uitgezonden we meer kijkers zouden trekken.
Gerucht gaat al langer trouwens. BTW een ander gerucht is, dat Merkel een reageerbuisbaby van Hitler is die pas in de jaren 50 is geboren! Maar dat zijn dubieuzer bronnenquote:
Ja, geruchten gaan/gingen ook over Joodse roots bij Hitler zelf, maar dat is volgens mij nooit bevestigdquote:
En dan alleen het zingen, alsof het een mirakel is, Hij zingt!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:59 schreef luxerobots het volgende:
We beginnen het journaal met positief nieuws over Obama. Want belangrijker nieuws is er niet.
Het NOS Journaal is gewoon kut.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:59 schreef luxerobots het volgende:
We beginnen het journaal met positief nieuws over Obama. Want belangrijker nieuws is er niet.
Dat zal wel een Grieks gerucht zijn, hahaquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
BTW een ander gerucht is, dat Merkel een reageerbuisbaby van Hitler is die pas in de jaren 50 is geboren! Maar dat zijn dubieuzer bronnen![]()
Griekenland is straks nog een mythe.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:01 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Dat zal wel een Grieks gerucht zijn, haha
Eerder een klucht, met Piet Bambergen!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:01 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Dat zal wel een Grieks gerucht zijn, haha
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:02 schreef waxmask het volgende:
[..]
Eerder een klucht, met Piet Bambergen!
Serieus geen enkele kritiek. Ze zenden uit waar Obama goed in is, performance.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
En dan alleen het zingen, alsof het een mirakel is, Hij zingt!
Als Tsiripias had gezongen was hij er meteen na Obama tussen gemmixt.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:09 schreef luxerobots het volgende:
Het laatste nieuws, referendum Griekenland, NOS is niet bepaald snel.
Tsipras is ook een charismatische figuur, maar wij lopen aan de leiband van de VS en Duitsland.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als Tsiripias had gezongen was hij er meteen na Obama tussen gemmixt.
Dat betekent dan volgens mij straks definitief een 'Grexit'. Is misschien ook wel beter, want uiteindelijk was het toch wel gebeurd, maar dan pas vele, vele miljarden later.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:09 schreef luxerobots het volgende:
Het laatste nieuws, referendum Griekenland, NOS is niet bepaald snel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |