ik speel nu uncharted 1 op crushing. #FMLquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb bijna weer een medaille bij op Hard.
Ja moet je eens parkour proberen als je 90 bent lolquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:27 schreef jodelahity het volgende:
[..]
[..]
Moet je diablo 2 es proberen vanaf level 90 lol
niet mijn soort spelquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:27 schreef jodelahity het volgende:
[..]
[..]
Moet je diablo 2 es proberen vanaf level 90 lol
Die moet ik ook ngo eens spelen, gebruik mijn PS3 weinig..quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ik speel nu uncharted 1 op crushing. #FML
ALLES VOOR DE PLATINUM JWT
nohhhhhhhhhhhhquote:
kut spel wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die moet ik ook ngo eens spelen, gebruik mijn PS3 weinig..
Houdoequote:
want trophiesquote:
Aangeboren hersenafwijkingen zijn niet besmettelijkquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:30 schreef xBubbles het volgende:
Lees een paar posts terug, lief maar wel een beetje gay, stel dat ik jullie besmet zomg
Hoe kan je red alert en poker leuk vinden maar iets met een verhaallijn zoals diablo niet xdquote:
jij mag dat tochquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:30 schreef xBubbles het volgende:
Lees een paar posts terug, lief maar wel een beetje gay, stel dat ik jullie besmet zomg
#dedicationquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
want trophies
morgen om 06:30 uit bed om een semi-onmogelijke trophy te halen
Juist jaquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Aangeboren hersenafwijkingen zijn niet besmettelijk
want diabloquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:30 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Hoe kan je red alert en poker leuk vinden maar iets met een verhaallijn zoals diablo niet xd
Maar wie zegt dat ik echt gay ben danquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hersenen van homoseksuele medemensen zijn anders en wijken af.Verder niks mis overigens.
Geen idee, niemand. Denk eerder dat je bi zou zijn ipv gay, omdat je laatst met een jongen gedate had.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:32 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat ik echt gay ben dan
Ohquote:Op vrijdag 26 juni
2015 23:32 schreef xBubbles het volgende:
[..]
niet mee eens, sorry.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:31 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Slechts 1 van de meest toffe spellen ooit gemaakt
ik niet!!!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:32 schreef xBubbles het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen idee, niemand. Denk eerder dat je bi zou zijn ipv gay, omdat je laatst met een jongen gedate had.
(waarschijnlijk steekt iemand ergens een linkerhand op)
van wat?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:34 schreef Geo4kant het volgende:
Nog 1 medal en de eerste 24 tracks geowned.
neen, maar ik ben wel een nette jongeman.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:34 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Hehe je zegt sorry. Je kijkt tegen me op dus.
Dat is hetzelfde. Netheid uit veiligheid.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
neen, maar ik ben wel een nette jongeman.
Okedo.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:35 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde. Netheid uit veiligheid.
ziet er interessant uitquote:
kloptquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:37 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Jullie cammen zelden meer trouwens?
Jaquote:
zo te horen vermaak jij je welquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jaik vind tower defense games leuk, speel het al lang, sinds praktisch de eerste grote Flash TD die gebaseerd was op de TD game van Warcraft. Dit is lekker uitgebreid, maar wel verslavend
quote:
quote:
snap ik wel als die geo je gewoon inruilt voor flash spelletjesquote:
call of juarezquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja. Al had ik zin in CS:GO, misschien zo alsnog doenzin om te knallen oid.
neequote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dat de broer van Marisol? Who has had to many churo's?
I know rightquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
snap ik wel als die geo je gewoon inruilt voor flash spelletjes
Kan toch niet hè tssskquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
snap ik wel als die geo je gewoon inruilt voor flash spelletjes
ik zou lb eens flink scharen gewoon omdat het kanquote:
Daten?quote:
Krijgen we straks fittie manquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ik zou lb eens flink scharen gewoon omdat het kan
Dungeon Defenders op de PC wel eens gespeeld?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jaik vind tower defense games leuk, speel het al lang, sinds praktisch de eerste grote Flash TD die gebaseerd was op de TD game van Warcraft. Dit is lekker uitgebreid, maar wel verslavend
Maar Kirby isquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zet Kirby aan en ze is in der eigen wereldje
Nopequote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dungeon Defenders op de PC wel eens gespeeld?
Misschien eens na bloons td5 proberenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is best leuk, is multiplayer 3rd person towerdefense.
Kirby is een jongenquote:
Ook belangrijk ja dat ze nuchter rijden na het stappen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze goed moesten kunnen blazen.
quote:
in Englishquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze goed moesten kunnen blazen.
komt gewoon door het ijsquote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:22 schreef DeZwabber het volgende:
Dit viel vandaag op de mat.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kwam bij dit spel:
Alles is zacht en aaibaar
woolyquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:22 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen de drie Splatoon Inklings en deze Yoshi. Ik wil nog een Kirby, een Link, en een Pikachu. Verder zie ik het wel. Misschien Star Fox nog of zo, en Shulk uit Xenoblade maar die is kneiterzeldzaam. geen zin om de hoofdprijs voor die dingen te betalen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
woolyhoeveel amiibos heb je al?
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:22 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Het scheelt ook als je games hebt waar ze iets mee doen. Verder is het gewoon grappig om ergens op een plank te hebben staan.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:37 schreef LittleBrownie het volgende:
Moderne is ook leuk. Kirby zou ik willen hebben maar ik doe verder niks met die dingen
True, zo duur zijn die dingen ook niet voor een collectablequote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het scheelt ook als je games hebt waar ze iets mee doen. Verder is het gewoon grappig om ergens op een plank te hebben staan.
dit zuigt op zoveel levelsquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:40 schreef DeZwabber het volgende:
Kwam wel laatst dit tegen:
[ afbeelding ]
Daarom. Op één na zijn het de goedkoopste figuurtjes die ik heb.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
True, zo duur zijn die dingen ook niet voor een collectable
Ahw!!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:22 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Heb jij die nieuwe 3DS?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daarom. Op één na zijn het de goedkoopste figuurtjes die ik heb.
moemoequote:
nicequote:
joa, beetjequote:
ik heb em nu ook uit, is echt kut op een gegeven moment.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zeker. Dat 3D is awesome in die nieuweIk had het in de originele bijna altijd uit staan.
Ja, je hebt een hele lieve vriendquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
joa, beetjebedankt voor je lieve berichtje
![]()
Hoe is ie daar?
wat heeft ie gedaan dan?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, je hebt een hele lieve vriend.
Mwah, zo voetbal kijken.
Sportquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:50 schreef DeZwabber het volgende:
Yay, sports! Do the thing, get the points! Sports!
Push it to the limitquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:50 schreef DeZwabber het volgende:
Yay, sports! Do the thing, get the points! Sports!
zwabje plzquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:52 schreef DeZwabber het volgende:
Mensen hebben het mij al tig keer uitgelegd, maar ik slaag er iedere keer weer in om te vergeten wat nou ook alweer buitenspel is en waarom die regel nodig is.
Dat je de bal schopt en dat aanneemt maar degene die de bal aanneemt staat voor de meest achterste verdediger van het andere team.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:52 schreef DeZwabber het volgende:
Mensen hebben het mij al tig keer uitgelegd, maar ik slaag er iedere keer weer in om te vergeten wat nou ook alweer buitenspel is en waarom die regel nodig is.
Regel is nodig omdat bij een lange bal de kans groot is dat je weinig meer hoeft te doen om te scoren. Spel is leuker op deze manier.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:52 schreef DeZwabber het volgende:
Ah yes. Dat het iets met verdedigers te maken had wist ik nog wel, maar wat precies niet meer.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat je de bal schopt en dat aanneemt maar degene die de bal aanneemt staat voor de meest achterste verdediger van het andere team.
Ofzo.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat je de bal schopt en dat aanneemt maar degene die de bal aanneemt staat voor de meest achterste verdediger van het andere team.
Ofzo.
meest vage uitlegquote:
gipsy way of footballquote:
Ah. Ik zie het nut nog steeds niet. Als je niet iemand achter je verdediging wil hebben dan moet je er toch zelf voor zorgen dat dat niet gebeurt? Of gaan we ook de bal in het doel van de tegenstander schieten verbieden omdat ze daar verdrietig van worden?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Regel is nodig omdat bij een lange bal de kans groot is dat je weinig meer hoeft te doen om te scoren. Spel is leuker op deze manier.
Maar dat denk ik, weet niet of true.
Jij had zo'n vader die zei "Meedoen is belangrijker dan winnen" ?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:57 schreef DeZwabber het volgende:
Gewoon 90 minuten spelen in het gras, en na afloop iedereen pizza. Geen verliezers.
In het Engels is het met een y.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Met gips kun je toch helemaal niet voetballen xD
iedereen een trofeequote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:57 schreef DeZwabber het volgende:
Gewoon 90 minuten spelen in het gras, en na afloop iedereen pizza. Geen verliezers.
Wat Geo zegt. Je krijgt op een gegeven moment weinig beweging in het spel zelf. Is gewoon heen en weer rennen of lange ballen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah. Ik zie het nut nog steeds niet. Als je niet iemand achter je verdediging wil hebben dan moet je er toch zelf voor zorgen dat dat niet gebeurt? Of gaan we ook de bal in het doel van de tegenstander schieten verbieden omdat ze daar verdrietig van worden?
beter dan zo'n kale tokkie-idioot die "trap hem onderuit!!" vanaf de zijlijn roeptquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij had zo'n vader die zei "Meedoen is belangrijker dan winnen" ?
Nee, ik had een vader die zei dat ik de ander in elkaar moest slaan als ik gepest werd.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij had zo'n vader die zei "Meedoen is belangrijker dan winnen" ?
"HEY SCHEIDS.. WAAR JE IS HOND!?"quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
beter dan zo'n kale tokkie-idioot die "trap hem onderuit!!" vanaf de zijlijn roept
Sla jij mensen!?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, ik had een vader die zei dat ik de ander in elkaar moest slaan als ik gepest werd.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:00 schreef Trollscience het volgende:
Ik heb nooit op een sport gezeten toen ik klein was. Of überhaupt ooit op een sport gezeten.
Daar hoeft niks mis mee te zijn.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, ik had een vader die zei dat ik de ander in elkaar moest slaan als ik gepest werd.
Ze is meer van het schoppen.. lowkicks en knietjes..quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:01 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Beweer jij dat je nooit mensen slaat?
Ik sla gewoon hoor. Maar Zwabber is liefquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:01 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Beweer jij dat je nooit mensen slaat?
Is dat een lengte ding, of is ze gewoon goed in schoppenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze is meer van het schoppen.. lowkicks en knietjes..
Oke dat kanquote:
Ik heb nog nooit iemand echt geslagen.quote:
2e.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:02 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Is dat een lengte ding, of is ze gewoon goed in schoppen?
Ik vind mn kicks krachtigerquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:02 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Is dat een lengte ding, of is ze gewoon goed in schoppen?
Oh, geen tacosquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik sla gewoon hoor. Maar Zwabber is lief
Tevens denk ik niet dat ik morgen/zondag kan komen. Nog niet helemaal beter
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand echt geslagen.
Ik heb wel gevochten, maar meestal pakte ik ze op en gooide ik ze weg.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik had altijd ruzie met de kids in de ballenbak. Weet niet echt waarom meer, maar irriteerde vaak aan ze
ligt eraan of je het mannetje of het vrouwtje bentquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Enige sport waar het goed is, als man, om als 2e te eindigen
Ik oefen veel op m'n solo linkshandig trompetspel, veel beter dan sportquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:03 schreef Trollscience het volgende:
sportbeetje je lichaam uitwonen zonder doeleind
nee geef mij maar muziek
Sorryquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:03 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Oh, geen tacos![]()
More sweatpants Tho
ik werd altijd gepestquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik had altijd ruzie met de kids in de ballenbak. Weet niet echt waarom meer, maar irriteerde vaak aan ze
Moet je meer voor trainen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
Still, je gaat niet winnen bij Nick vs LB.
Ik ook..quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik werd altijd gepestkinderen zijn wreed
Whehe. Ik maakte zelf eigenlijk nooit ruzie. En heb ook zelden wat teruggedaan als ik gepest werd. Zat er gewoon niet in. Maar als mensen fysiek werden had ik daar geen zin in. Oppakken, over het hek gooien, weglopen. Ik heb een keer een gast die mijn fiets probeerde te stelen meegesleurd naar de concierge op school. Toen zijn vriend hem kwam redden ging die ook mee. Maar verder moet je het wel heel bont maken om mij boos te krijgen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nawhhhhquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Whehe. Ik maakte zelf eigenlijk nooit ruzie. En heb ook zelden wat teruggedaan als ik gepest werd. Zat er gewoon niet in. Maar als mensen fysiek werden had ik daar geen zin in. Oppakken, over het hek gooien, weglopen. Ik heb een keer een gast die mijn fiets probeerde te stelen meegesleurd naar de concierge op school. Toen zijn vriend hem kwam redden ging die ook mee. Maar verder moet je het wel heel bont maken om mij boos te krijgen.
Omdat ze niet weten wat ze zeggen en de impact nog niet in kunnen schatten.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:09 schreef Trollscience het volgende:
waarom zijn kinderen zo ongelooflijk verrot eigenlijk
echt de dingen die ik naar mijn hoofd geslingerd heb gekregen op de basisschoolop de middelbare was dat anders want je kon direct zien welke zelf gewoon zo onzeker waren dat ze anderen gingen lopen pesten
Aandacht tekort?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:09 schreef Trollscience het volgende:
echt de dingen die ik naar mijn hoofd geslingerd heb gekregen op de basisschoolop de middelbare was dat anders want je kon direct zien welke zelf gewoon zo onzeker waren dat ze anderen gingen lopen pesten
Er was een gast die mij pestte op de middelbare school. Ik geniet nog steeds een klein beetje als hij mij moet helpen in de bouwmarkt en beleeft moet blijven. Hij werkt er namelijk fulltime nadat hij gestopt was met fulltime in de supermarkt te werken.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:09 schreef Trollscience het volgende:
beleefdquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er was een gast die mij pestte op de middelbare school. Ik geniet nog steeds een klein beetje als hij mij moet helpen in de bouwmarkt en beleeft moet blijven. Hij werkt er namelijk fulltime nadat hij gestopt was met fulltime in de supermarkt te werken.
Ooooh. Karma is a bitch!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er was een gast die mij pestte op de middelbare school. Ik geniet nog steeds een klein beetje als hij mij moet helpen in de bouwmarkt en beleeft moet blijven. Hij werkt er namelijk fulltime nadat hij gestopt was met fulltime in de supermarkt te werken.
Totdat je er achter komt dat hij dat deed omdat zijn moeder terminaal ziek is geworden en voor haar moest zorgen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Something something Kamasutra.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:11 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik was lief en onschuldig totdat ik naar India ben gegaan.
Pls.quote:
Haha, je moest eens weten.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Totdat je er achter komt dat hij dat deed omdat zijn moeder terminaal ziek is geworden en voor haar moest zorgen.
#it'snotalwayswhatitseems
Ik let zelf amper op mn spelling sinds Bitterlemon niet meer post.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
KAK
Dit gebeurt best vaak als ik drie keer een zin bewerk voor ik de boel post.
> GAMquote:
Och, kinderspel.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Moet je meer voor trainen.
Oh ik heb paar kickbox lessen gehad
Sure broquote:
Ga wegquote:
fijne avondquote:
Twollie plsquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:16 schreef Trollscience het volgende:
nick wordt echt wel keihard in elkaar geveegd
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
niet doen
respect dat je neutral milk hotel luistert btw
Spongebob + hardcore = eindbaasquote:
De Skype-smileys zijn ook zo'n abominatie.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:18 schreef Trollscience het volgende:
de knipoog-smiley op FOK! is nog wel enigszins oké
maar die van Whatsapp![]()
![]()
![]()
![]()
mensen die hem serieus gebruiken in een gesprek![]()
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:19 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Spongebob + hardcore = eindbaas
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:21 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Zit al de hele avond in m'n hoofd
Een en al blijheid!
je was er gewoon niet klaar voorquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:21 schreef Trollscience het volgende:
rondje onpopulaire meningen?
ik heb spongebob nooit leuk gevonden
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:21 schreef Trollscience het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:21 schreef Trollscience het volgende:
Hij vertelde me dat je ziekjes was en dat je het leuk zou vinden om een berichtje te krijgen. Lief!quote:
Boosvuistquote:
Het einde van The Mist (film) was geweldig.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:21 schreef Trollscience het volgende:
Eens wel. Indien je niet sarcastisch bent.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het einde van The Mist (film) was geweldig.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:23 schreef Trollscience het volgende:
nick hou je mond toch eens man
denk je dat ik om de mening van een junkie geef
Ik ben niet sarcastisch.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:25 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Eens wel. Indien je niet sarcastisch bent.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben niet sarcastisch.
Ik keek het met een paar vrienden, iedereen vond het kut behalve ik.
[ afbeelding ]
Waarom alleen teleurstellende mainstream "hardcore"quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Well guess what, i'm sick of you too
Jaquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:29 schreef Geo4kant het volgende:
What else are you gonna do on a Friday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
Gelijk opgezet. Fraai nummer.quote:
Jumbo > Sterf1000quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:30 schreef Lt.Surge het volgende:
De C1000 gaat hier dus een Jumbo worden, gaan ze er nu mee bezig
rot op man
Omdat ik echt niks volg qua muziek, is meestal wat ik via via tegen kom of ergens hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:30 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Waarom alleen teleurstellende mainstream "hardcore"
<3
Jawel man. Gewoon 4e in de rij en een kar gratis boodschappen met kratten bier scoren. Het goede leven.quote:
en dan hebben ze weer een kut excuus als ''ja 1 van de kassa's is kapot, overmacht!11!!1''quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jawel man. Gewoon 4e in de rij en een kar gratis boodschappen met kratten bier scoren. Het goede leven.
Falcon punch. Klaar.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:32 schreef Trollscience het volgende:
trouwens waargebeurd verhaal
een meisje stuurde me via whatsapp dat ze me leuk vond en de volgende dag ging ze eng doen op school
Vrij simpele rap. Weinig gevoel van muzikale kennis. Jammer, Duitse rap kan best awesome zijn.quote:
je hebt er toch gewoon hardd geschopt toch?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:32 schreef Trollscience het volgende:
trouwens waargebeurd verhaal
een meisje stuurde me via whatsapp dat ze me leuk vond en de volgende dag ging ze eng doen op school
Gewoon de bedrijfsleider met de dood bedreigen of bommen leggen voor de puiquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
en dan hebben ze weer een kut excuus als ''ja 1 van de kassa's is kapot, overmacht!11!!1''
Maar geo, dan ben je op de juiste plekquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ik echt niks volg qua muziek, is meestal wat ik via via tegen kom of ergens hoor![]()
Dit klinkt wel lekker, maar eigenlijk alleen voor op een feestje, thuis niet echt.
thx voor de tipsquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon de bedrijfsleider met de dood bedreigen of bommen leggen voor de pui
Spam away, of een lijstje zou ik ook waarderenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:33 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Maar geo, dan ben je op de juiste plek![]()
Deze ding is mijn ding
Als je een interne scheet laat, heb je dan ineens een buikje, of één heel dik been of zo?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:34 schreef Monopoly het volgende:
Smerige interne scheet gelaten. De stoel trilde mee.
Hoe hard wil je het hebbenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Spam away, of een lijstje zou ik ook waarderenliever het laatste eigenlijk.
Vind m wel tof, maar ben verder niet bekend met Duitse rap.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vrij simpele rap. Weinig gevoel van muzikale kennis. Jammer, Duitse rap kan best awesome zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |