SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NEDERLAND LIGT ER INMIDDELS UIT[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Elke minuut dichter bij he.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:33 schreef Sked het volgende:
De Françaises komen steeds dichter bij de overwinning
Nederland.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:37 schreef spijkerbroek het volgende:
Voor wie moet ik nou juichen als Duitsland eruit gaat? -.-
Haha lolquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:39 schreef KingRoland het volgende:
Terecht gelijk. Duitsland beter in de 2e helft Frankrijk in de 1e helft.
Uh, nee dan moest Frankrijk gewoon door met aanvallen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Duitsland wint is het best wel onverdiend.
Whut? Nauwelijks beter.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:39 schreef KingRoland het volgende:
Zoals meestal met Duitslandquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Duitsland wint is het best wel onverdiend.
Waarom ga je hier nou serieus op inquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Whut? Nauwelijks beter.
Je kijkt echt een compleet andere tweede helft. Tis echt gelijkwaardig.
Eerst ben je voor Duitsland en nu voor Frankrijk.quote:
haha goeie!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:41 schreef Max23 het volgende:
Op basis van wat ik gezien heb verdiende Duitsland wel een doelpunt...
Maarja, ik schakelde dan ook net in toen de bal al op de stip lag
Dit...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:41 schreef Max23 het volgende:
Dit, Duitsland was gewoon beter in de 2e helft.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:41 schreef Max23 het volgende:
Wat een bizarre aanname.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eerst ben je voor Duitsland en nu voor Frankrijk.
Jouw kunnen we vanaf nu niet serieus nemen.
KingRoland is niet helemaal objectief.quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:39 schreef KingRoland het volgende:
Minitoernooitje tegen Zwitserland, Zweden en Noorwegen volgens mijquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:43 schreef tralalala het volgende:
Maar speelt Nederland play-offs tegen de verliezer of wat?, ben het vergeten.Of is OS helemaal niet meer mogelijk?
Wanneer gaan ze dat doen danquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Minitoernooitje tegen Zwitserland, Zweden en Noorwegen volgens mij
Correctquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Minitoernooitje tegen Zwitserland, Zweden en Noorwegen volgens mij
Nee play-offs tegen de andere Europese al uitgeschakelde ploegen van dit WK. Duitsland en Frankrijk mogen sowieso al naar de OS door het bereiken van deze ronde.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:43 schreef tralalala het volgende:
Maar speelt Nederland play-offs tegen de verliezer of wat?, ben het vergeten.Of is OS helemaal niet meer mogelijk?
Frankrijk en Duitsland gaan allebei naar de OS.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:43 schreef tralalala het volgende:
Ik denk eerder gewoon een korte minicompetitie op neutraal terrein.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:45 schreef tralalala het volgende:
Zal wel thuis en uitwedstrijden zijn dan, hopelijk een beetje publiek
Zo heb ik het begrepen ja. Geen idee waar.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk eerder gewoon een korte minicompetitie op neutraal terrein.
Zwitserland heeft goede ervaringen met neutraal zijnquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk eerder gewoon een korte minicompetitie op neutraal terrein.
Dat zie je aan Blatter.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zwitserland heeft goede ervaringen met neutraal zijn
Die doen meequote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
xDquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
NO SHIT, SHERLOCKquote:
Had liever een overwinning voor Frankrijk.quote:
MAD MAD MADquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
NO SHIT, SHERLOCK
Tenzij het een play-off is tussen Noorwegen en Nederland, zoals de FIFA website aangaf.
Hadden ze wel verdiend over 90 minutenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had liever een overwinning voor Frankrijk.
Ik ook welquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had liever een overwinning voor Frankrijk.
Ik zeg Frankrijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie denk jij dat gaat winnen?
Niet de bestequote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus Frankrijk is de beste?
[ afbeelding ]
Nee.quote:
nopequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |