Familie zuchtquote:
Een beetje dooddoener van mij dat wel, net als "je bent zo oud als je je voelt", maar ik voelde me gisteravond een stuk jonger toen een 32-jarige knul me probeerde te versierenquote:Op zondag 28 juni 2015 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een waarheid als een koe, plus gezond
Volgens mij was hij 34quote:Op zondag 28 juni 2015 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje dooddoener van mij dat wel, net als "je bent zo oud als je je voelt", maar ik voelde me gisteravond een stuk jonger toen een 32-jarige knul me probeerde te versieren
Ik ben er ook nogal van, maar dat wist je waarschijnlijk al.quote:
Ja, ik vind dat nooit zo'n probleem. Sommige mensen vinden dat raar dat je niet goed met bepaalde gezinsleden overweg kan.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben er ook nogal van, maar dat wist je waarschijnlijk al.
Ik heb het geluk dat ik goed met mijn zussen op kan schieten, met de één beter dan met de ander. Maar het kan ook zo zijn dat je niets met je broer of zus hebt en daar doe je niets aan, mijn man heeft met zijn ene zus een goede band en met zijn andere zus heeft hij eigenlijk niets.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat nooit zo'n probleem. Sommige mensen vinden dat raar dat je niet goed met bepaalde gezinsleden overweg kan.
Heb je hem geattendeerd op minimuis? Die zoekt namelijk een dergelijk iemand.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:49 schreef Deisyy het volgende:
Een beetje dooddoener van mij dat wel, net als "je bent zo oud als je je voelt", maar ik voelde me gisteravond een stuk jonger toen een 32-jarige knul me probeerde te versieren
aan mijn zus merk je niets, totaal emotieloos... gelukkig heb ik een spion die mij op de hoogte houdt of ze het eigenlijk wel leuk vindtquote:
Krijg je weer topic's lang over wat ze aan moet trekken. Pleasequote:Op zondag 28 juni 2015 19:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je hem geattendeerd op minimuis? Die zoekt namelijk een dergelijk iemand.
FOK!kers helpen FOK!kers enzo.
Sorry. Daar heb je idd een meer dan goed punt. Ik zal mijn vorige post editten.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:56 schreef Soury het volgende:
Krijg je weer topic's lang over wat ze aan moet trekken. Please
Ook zo'n cliché, vrienden kies je, familie niet. Het is gewoon waar.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het geluk dat ik goed met mijn zussen op kan schieten, met de één beter dan met de ander. Maar het kan ook zo zijn dat je niets met je broer of zus hebt en daar doe je niets aan, mijn man heeft met zijn ene zus een goede band en met zijn andere zus heeft hij eigenlijk niets.
Past leuk op de foto bij een zeehond.quote:Op zondag 28 juni 2015 19:56 schreef sacha het volgende:
[..]
aan mijn zus merk je niets, totaal emotieloos... gelukkig heb ik een spion die mij op de hoogte houdt of ze het eigenlijk wel leuk vindt
Jij maakt nooit grapjes, dat zijn we niet gewend.quote:
Ik denk niet dat Ieniemienie dergelijk type zoektquote:Op zondag 28 juni 2015 19:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb je hem geattendeerd op minimuis? Die zoekt namelijk een dergelijk iemand.
FOK!kers helpen FOK!kers enzo.
Ik heb jou nog nooit op humor of sarcasme betrapt. Je moet je nog even bewijzen.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht dat de sarcasme/ironie of hoe je het ook wil noemen er wel vanaf droop.
Ik steek graag de gek aan bij mensen.
Wat was het voor typequote:Op zondag 28 juni 2015 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Ieniemienie dergelijk type zoekt
Owh. Ik heb denk ik toch al wel wat sarcastische post geplaatst. Maar de meeste post ik ook niet in dit draadje maar in het 3fm draadje.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit op humor of sarcasme betrapt. Je moet je nog even bewijzen.
Waarheid als eenquote:Op zondag 28 juni 2015 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook zo'n cliché, vrienden kies je, familie niet. Het is gewoon waar.
Oepsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |