ik kan je niet helpenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:15 schreef Cat22 het volgende:
Ik sta nog steeds niet in de OP voor 8 augustus
Ik ook niet, maar dat is terecht.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:15 schreef Cat22 het volgende:
ene meet is vlak voor m'n vakantie, andere er vlak na.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:18 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat is terecht.
Wie plant er nou een meet in de zomervakantie?
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:15 schreef Cat22 het volgende:
Die van 4 juli zou ik geloof ik wel kunnen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ene meet is vlak voor m'n vakantie, andere er vlak na.
Technisch kan ik beide meets, maar in de praktijk twijfel ik
Ik ging er sowieso al niet heen. de meeste zijn ver weg en warmquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:20 schreef Koen66 het volgende:
echt, ik weet dat het overal kan, maar een moslimland zie je mij voorlopig geen vakantie vieren
voor mij bestaat er no such thing als "DE" zomervakantiequote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:18 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat is terecht.
Wie plant er nou een meet in de zomervakantie?
Eerst ff wachten tot er nog meer komen denk ikquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Die van 4 juli zou ik geloof ik wel kunnen.
quote:
Oh, want ik alleen ben niet leuk genoeg? Mooi is dat!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Eerst ff wachten tot er nog meer komen denk ik
Ik heb een kind op de basisschool en geef zelf ook les. Die vakanties sporen niet met elkaar, maar juli en augustus vallen bij mij onder 'zomervakantie'.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:21 schreef Molo het volgende:
[..]
voor mij bestaat er no such thing als "DE" zomervakantie
Er stond "ik zou wel kunnen"quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Eerst ff wachten tot er nog meer komen denk ik
Je wordt geregeerd door Het Systeem woeman! *vuist schudt*quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:22 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb een kind op de basisschool en geef zelf ook les. Die vakanties sporen niet met elkaar, maar juli en augustus vallen bij mij onder 'zomervakantie'.
Dat weet ik nog niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh, want ik alleen ben niet leuk genoeg? Mooi is dat!
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je wordt geregeerd door Het Systeem woeman! *vuist schudt*
en bij mij is dat, omdat geen kinderen, dus september en oktober. Mei gaan ook veel mensen weg. En december is natuurlijk kerstvakantie enzo.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:22 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb een kind op de basisschool en geef zelf ook les. Die vakanties sporen niet met elkaar, maar juli en augustus vallen bij mij onder 'zomervakantie'.
Het minimum ligt voor mij op acht aanmeldingen (ovb / misschien telt daarbij niet).quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:22 schreef Molo het volgende:
[..]
jij lijkt me echt heel gezelligquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben serieus van plan om te gaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:23 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet.![]()
Maar ik trap er niet nog een keer in met maar 3 aanmeldingen.
Whut? Jij gaat heel september en heel oktober weg?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:24 schreef Molo het volgende:
[..]
en bij mij is dat, omdat geen kinderen, dus september en oktober. Mei gaan ook veel mensen weg. En december is natuurlijk kerstvakantie enzo.
Dus dan kun je nooit meer iets afspreken? Rare gedachtengang vind ik hoor
We zien wel wie er komen, en anders doen we het niet, ook prima
Gebonden aan de zomermaanden voor je vakantie.quote:
jaaaaaaajaaaaaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Nee joh. Afgelopen jaren ook wel in de zomer thuisgeweest en in oktober/december/mei op vakantie geweest.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gebonden aan de zomermaanden voor je vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |