Aah. Wel netjes dat ze dat opsturen danquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die had ik afgelopen weekend in het huisje bij Zwolle laten liggen
het was dat de inhoud meer waarde had dan het opsturen anders hadden ze hem mogen weggooienquote:
volgens mij was het gewoon een matige poging zich niet meer te hoeven scherenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Aah. Wel netjes dat ze dat opsturen danOf wilde je er vanaf en had je hem expresss laten liggen?
nah ik moet de kosten zelf dokkenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Aah. Wel netjes dat ze dat opsturen danOf wilde je er vanaf en had je hem expresss laten liggen?
quote:
echt ik weet niet meer waar het heen moet met onze wereldquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:05 schreef Molo het volgende:
Ik heb alleen headline gelezen hoor, maar serieus zieke shit dat.... bah
En dat in Frankrijk dan.... brrr..quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
echt ik weet niet meer waar het heen moet met onze wereld
Circel is het, komt wel weer goedquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
echt ik weet niet meer waar het heen moet met onze wereld
Er zijn maar twee oplossingen vrees ik...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en hoe had jij dat goedkomen in gedachten
goed --> minder goed --> kut --> klote -> fucking super klote --> klote --> kut --> minder goed --> goed --> minder goed --> kut --> klote -> fucking super klote --> klote --> kut --> minder goed --> kut --> klote -> fucking super klote --> klote --> kut --> minder goed --> minder goed --> kut --> klote -> fucking super klote --> klote --> kut --> minder goed --> minder goed --> kut --> klote -> fucking super klote --> klote --> kut --> minder goed --> minder goed --> kut --> klote -> fucking super klote --> klote --> kut --> minder goed --> minder goed --> kut --> klote -> fucking super klote --> klote --> kut --> minder goed --> minder goed --> kut --> klote -> fucking super klote --> klote --> kut --> minder goed --> minder goed --> kut --> klote -> fucking super klote --> klote --> kut --> minder goed --> minder goed --> kut --> klote -> fucking super klote --> klote --> kut --> minder goed --> minder goed --> kut --> klote -> fucking super klote --> klote --> kut --> minder goed --> minder goed --> kut --> klote -> fucking super klote --> klote --> kut --> minder goed -->quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en hoe had jij dat goedkomen in gedachten
accepteren of terugvechtenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Er zijn maar twee oplossingen vrees ik...
En misschien uitzitten tot de achterstand die er is in bepaalde landen ingehaald is... en dat ze inzien dat bepaalde dingen toch niet echt van deze tijd zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat in de basis het daar wel op neer komt.
accepteren is dat IS allerlei landen verovert waar vervolgens 3/4 van de bevolking uit wegvluchtquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat in de basis het daar wel op neer komt.
Tja, die komen dan allemaal deze kant op dan..quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
accepteren is dat IS allerlei landen verovert waar vervolgens 3/4 van de bevolking uit wegvlucht
dan zou de enige oplossing zijn dat de wereld de handen ineen gaat slaan, inderdaad dus ook de USA en Rusland en China, en een paar honderdduizend grondtroepen naar de zandbak stuurtquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:12 schreef Molo het volgende:
Ja, terug vechten dan alstublieft. En daarna weer tof verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |