Heb je een bron? Kan dit ff niet vinden.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:05 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Grote kans op nieuwe aanslagen volgende week vrijdag, aldus een terrorisme-expert. Is in dezelfde week dat het kalifaat zijn verjaardag viert en een nieuwe vrijdag tijdens de ramadan. Tevens angst voor het copycat-effect.
Zal toch niet
Waarom moet je het nou weer verpesten voor de rest? Onze grootste hobby hier is om bij elke aanslag helemaal van voren af aan opnieuw te beginnen met verbazing, sprakeloos zijn, afschuw posten, avatars op zwart, RIP en sterkte betuigen voor de nabestaande. Heerlijk!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:08 schreef myShizzle het volgende:
Dat kan een kind voorspellen. Het hek is van de dam.
Als je 10 mannen tegen de muur zet zoals jij wenst, creëer je een veelvoud aan nieuwe terroristen, een veelvoud aan nieuwe haat. Wat je zaait zal je oogsten. Er is een internationale coalitie al bezig met massale bombardementen, we zijn al in oorlog.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hoe anders valt het te bestrijden dan?
Ze verzieken een compleet land
Een dag na de invoering van de gedachtenpolitie.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wanneer gaat salafisme nou verboden worden in Europa?
Nou nee, ik opteer voor een streng dictatoriaal regime dat de bevolking onder de duim weet te houden. Het moge duidelijk zijn dat de Arabische lente een fiasco is gebleken en dat men beter af was onder een streng regime. Of zeg ik nu iets raars?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je 10 mannen tegen de muur zet zoals jij wenst, creëer je een veelvoud aan nieuwe terroristen, een veelvoud aan nieuwe haat. Wat je zaait zal je oogsten. Er is een internationale coalitie al bezig met massale bombardementen, we zijn al in oorlog.
En wees gerust, er vallen dagelijks al veel meer slachtoffers door die bombardementen aan de zijde van IS, ook aan onschuldige slachtoffers trouwens. Maar, daar malen we natuurlijk niet om.
Hoe jij reageert is precies hoe IS wilt dat je reageert. Haat beantwoorden met meer haat. Extreme ideeen beantwoorden met extreme ideëen, en dan niet tegen IS, maar tegen álle moslims, wat nog meer ellende kan veroorzaken. Goed bezig
twitter:AFP twitterde op zaterdag 27-06-2015 om 11:37:34#BREAKING: 8 Britons, one German, one Belgian identified among Tunisia victims: ministry reageer retweet
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een dag na de invoering van de gedachtenpolitie.
Het verbieden van een religieuze stroming is natuurlijk controversieel jaquote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Schiet niet op met die identificatiequote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:38 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:AFP twitterde op zaterdag 27-06-2015 om 11:37:34#BREAKING: 8 Britons, one German, one Belgian identified among Tunisia victims: ministry reageer retweet
Er moet overal in Europa veel meer worden gedaan om de radicale islam te bestrijden. Het is allemaal veel te soft en te naïef. Nota bene in Tunesië - een moslimland bij uitstek - sluiten ze tachtig moskeeën. Maar hier in Nederland hebben salafisten vrij spel om hun extremistische, haatdragende gedachtegoed te verspreiden, haat te zaaien en mensen tegen de westerse samenleving op te zetten. Wat dat is wat ze actief doen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wanneer gaat salafisme nou verboden worden in Europa?
Hoe zou jij dat doen?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er moet overal in Europa veel meer worden gedaan om de radicale islam te bestrijden. Het is allemaal veel te soft en te naïef. Nota bene in Tunesië - een moslimland bij uitstek - sluiten ze tachtig moskeeën. Maar hier in Nederland hebben salafisten vrij spel om hun extremistische, haatdragende gedachtegoed te verspreiden, haat te zaaien en mensen tegen de westerse samenleving op te zetten. Wat dat is wat ze actief doen.
Ik snap dus echt totaal niet waarom je in godsnaam naar dat soort landen gaat. Ga dan naar Zuid-Amerika of blijf in Europa maar de Islamitische landen zou je gewoon altijd links moeten laten liggen als weldenkend mens.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 08:53 schreef Leandra het volgende:
De laatste keer dat ik in Tunesië was, was in november 1995, en als blonde vrouw (met kont) die alleen of met een kleuter reisde viel dat niet mee, toen ik een paar jaar later voor het eerst naar Turkije ging (wederom alleen met een kind) was dat een verademing.
Maar... Vanaf 1979 ben ik een keer of 5 in Tunesië geweest, met ouders, met een collega, alleen en alleen met een klein kind, en afgezien van wat standaard zaken in een cultuur die 700 jaar achterloopt nooit problemen gehad, ook niet als ik alleen reisde.
Het is een mooi land, maar de mensen hebben wat moeite gehad met die invasie van westerlingen die er duidelijk andere waarden op nahouden.
De ervaring in Turkije was overigens wel reden om nooit meer naar Tunesië te gaan.
Door wegkijkers als jij doet het mij niets meer als toeristen van hun strandstoelen worden afgeknald.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ja maar moslims zijn ook mensen en de wereld is van iedereen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik snap dus echt totaal niet waarom je in godsnaam naar dat soort landen gaat. Ga dan naar Zuid-Amerika of blijf in Europa maar de Islamitische landen zou je gewoon altijd links moeten laten liggen als weldenkend mens.
Eens. Bij mij in de wijk wonen ook een paar salafisten. De haat druipt van hun smoelwerken af. Vraag me altijd af waar ze stiekem mee bezig zijn. Enge lui.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er moet overal in Europa veel meer worden gedaan om de radicale islam te bestrijden. Het is allemaal veel te soft en te naïef. Nota bene in Tunesië - een moslimland bij uitstek - sluiten ze tachtig moskeeën. Maar hier in Nederland hebben salafisten vrij spel om hun extremistische, haatdragende gedachtegoed te verspreiden, haat te zaaien en mensen tegen de westerse samenleving op te zetten. Wat dat is wat ze actief doen.
Is ook vast de bedoeling van die daders. Al die vuige westerlingen hebben niks te zoeken in Tunesie.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:37 schreef danos het volgende:
Hier zal idd wel ff een flinke deuk in worden geslagen:
Tunisia's tourism industry
6.1 million
the number of tourist arrivals to Tunisia in 2014
15.2% the total contribution of travel and tourism to Tunisia's GDP
473,000 the number of jobs supported by travel and tourism (13.8% of total employment)
Source: Tunisia Tourism Ministry, World Travel and Tourism Council
Tunesië snapt wat Europa nog niet snapt. Of het is gewoon dat de policor daar minder de overhand heeft.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:39 schreef 11en30 het volgende:
Tunesië trapt af: weg met die moskeeën, het is 2015.
http://www.powned.tv/nieu(...)uit_80_moskeeen.html
Het strenge dictatoriale regime dat ontmanteld is omdat het massavernietigingswapens zou hebben? Amerika voorop. En Nederland steunde de ontmanteling van het regime politiek. Gekozen door het Nederlandse volk. Het maakt ons soort van medeplichtig.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou nee, ik opteer voor een streng dictatoriaal regime dat de bevolking onder de duim weet te houden. Het moge duidelijk zijn dat de Arabische lente een fiasco is gebleken en dat men beter af was onder een streng regime. Of zeg ik nu iets raars?
Uiteraard. Ze zijn gebaat bij zoveel mogelijk armoede wat radicalisering in de hand werkt.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is ook vast de bedoeling van die daders. Al die vuige westerlingen hebben niks te zoeken in Tunesie.
Precies. En dus zeg ik dat men daar wederom met keiharde hand geregeerd dient te worden. Dus we zijn het toch wel een beetje eens, geloof ik.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het strenge dictatoriale regime dat ontmanteld is omdat het massavernietigingswapens zou hebben? Amerika voorop. En Nederland steunde de ontmanteling van het regime politiek. Gekozen door het Nederlandse volk. Het maakt ons soort van medeplichtig.
Ook de verschillende revoluties zijn mede mogelijk gemaakt door het westen.
Door deze zaken zijn de poorten naar de hel geopend door onze bondgenoten. Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.
Op een dag komt je buurman je strot doorzagen en gaan zijn koters met jouw hoofd voetballen op straat. De vraag is alleen nog wanneer wij hem het signaal geven dat hij full islam los kan gaan.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Eens. Bij mij in de wijk wonen ook een paar salafisten. De haat druipt van hun smoelwerken af. Vraag me altijd af waar ze stiekem mee bezig zijn. Enge lui.
Sowieso is er een meersporenbeleid nodig. Een pakket aan maatregelen.quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:54 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Op en dag komt je buurman je strot doorzagen en gaan zijn koters met jouw hoofd voetballen op straat. De vraag is alleen nog wanneer wij hem het signaal geven dat hij full islam los kan gaan.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:54 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Op een dag komt je buurman je strot doorzagen en gaan zijn koters met jouw hoofd voetballen op straat. De vraag is alleen nog wanneer wij hem het signaal geven dat hij full islam los kan gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |