Doe even normaal tegen Hermann, ja, troel met je kopquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit excuus is bijna net zo whack als je dick
hou je bakkes over Lil' Hermano, hij heeft hier niets mee te makenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit excuus is bijna net zo whack als je dick
echt hequote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hou je bakkes over Lil' Hermano, hij heeft hier niets mee te maken
hhh oke sryquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Zo. Gaat meteen weer onbehoorlijk hier worden en mannen hebben de naam. Tjonge jonge jongen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit excuus is bijna net zo wack als je dick
ik heb het helemaal gehad met dat kinderachtige gedoe hier Frankquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo. Gaat meteen weer onbehoorlijk hier worden en mannen hebben de naam. Tjonge jonge jongen.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo. Gaat meteen weer onbehoorlijk hier worden en mannen hebben de naam. Tjonge jonge jongen.
Lil' Hermano als in dat je 'aanhangsel' klein is?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ja het is zo ergquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zijn ze nu al weer aan het ruzieën?
ik zou niet zeggen dat ie klein is... maar hij is ook niet groot.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Lil' Hermano als in dat je 'aanhangsel' klein is?
Ik zou bijna zeggen dat ze met dat gedrag dadelijk eens even over de knie gaat, maar gezien haar recentelijk aangegeven ervaring met SM, vrees ik dat dat geen straf is.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb het helemaal gehad met dat kinderachtige gedoe hier Frank
ik hoop dat de couscous smaaktquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:14 schreef Crip het volgende:
Was weer gezellig vol grappen en shit. Ik ga maar eens mijn food klaarmaken, doei schatjes xoxo.
Eet smakelijk lieve Crip!!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:14 schreef Crip het volgende:
Was weer gezellig vol grappen en shit. Ik ga maar eens mijn food klaarmaken, doei schatjes xoxo.
je zult iets nieuws moeten verzinnenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen dat ze met dat gedrag dadelijk eens even over de knie gaat, maar gezien haar recentelijk aangegeven ervaring met SM, vrees ik dat dat geen straf is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |