als je eenmaal werkt kijk je wel met weemoed terug naar vrijheid tijdens studeren, uitslapen, aankutten, OV kaart etc. ja.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik moet dus zo lang mogelijk studeren want werken is niet zo leuk ?
Jawel hoor, ik heb het echt wel naar mijn zin..quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik moet dus zo lang mogelijk studeren want werken is niet zo leuk ?
Uiteindelijk ga je toch doodquote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:31 schreef PeZu het volgende:
Werken,leren net alsof allemaal wat uitmaakt, gewoon je ding doen, leef die leven
ook dat maar dit vooral kijk 's avonds omhoog, zie hie klein de sterren zijn en hoe dichtbij ze staan en hoeveel hetver zijn, bedenk je dan dat onze ster de zon vanaf hier moeilijk ver weg is en kijk nog eens omhoog, dan zijn we in verhouding zo goed als niks so fuck it dude lets go bowlingquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook dat maar dit vooral kijk 's avonds omhoog, zie hie klein de sterren zijn en hoe dichtbij ze staan en hoeveel hetver zijn, bedenk je dan dat onze ster de zon vanaf hier moeilijk ver weg is en kijk nog eens omhoog, dan zijn we in verhouding zo goed als niks so fuck it dude lets go bowling![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:53 schreef Opsonisatie het volgende:
De kat van de buren is in de washok, precies tussen de wastafel en wasmachine, hoe de fuck moet ik hem eruit halen want hij is schuw.
kan je doenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Kunnen we jouw aanwezigheid op 8 augustus noteren?
Zet mij er ook maar bij hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Kunnen we jouw aanwezigheid op 8 augustus noteren?
Hij is wegquote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je de deur openlaten zodat hij weer terug naar de buren gaat? Meestal vertrekken ze dan, als je ze met rust laat. Of kan hij er zelf niet uit?
Kattenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij is wegdeur stond heletijd open alleen ik was bang dat hij zich zou bezeren op de plek waar hij zich verschool, want er zijn kleine metalen uitstulpsels daar van het verbouwen. Maar na een tijdje verveelde hij zich en ging gewoon weg, uit het niets.
En dan ga jij er ook zijn?quote:
quote:
hele kleine kansquote:
Gewoon dit deel snel volspammenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Waarrrrr is een TS, blauwe of anders dan zwart getinte usert?
Lekkerquote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:17 schreef Bos81 het volgende:
Deze loonslaaf moet nog een week werken, en dan heeft hij 2 weken vakantie....
One of the abovequote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Waarrrrr is een TS, blauwe of anders dan zwart getinte usert?
Nee,los van 1 dag Bospop/Cat blijf ik thuis (Ja even bij pa helpen met de zolder op te ruimen) Iquote:
Dat is wel jammer danquote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee,los van 1 dag Bospop/Cat blijf ik thuis (Ja even bij pa helpen met de zolder op te ruimen) I
Ik denk er wel over om in oktober nog te gaan. Uren genoeg iig Maar financieel heb ik het niet zo breed, dus ik moet daar wel goed over nadenken enzo..
Op Schiphol neem ik aan? Zo snel nog niet in Zoetermeer toch?quote:
nope, onderweg naar auto nuquote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Op Schiphol neem ik aan? Zo snel nog niet in Zoetermeer toch?
Wel lekker na de files nuquote:
Als iemand ze even samen wil vatten welquote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:57 schreef Molo het volgende:
Kan TS de meet mutaties er ook in verwerken? Muchos gracias en zulks
Radio49 natuurlijkquote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel lekker na de files nu
Welke muziek gaat op in de auto?
Ja, ook dat. Maar om eerlijk te zijn, is het voor mij ook al een hele stap om een reis te boeken.... Ook daar moet ik goed over nadenken, Ik ben wel redelijk stabiel qua psychische omstandigheden, maar heb nog wel regelmatig een dagje waarin het helemaal niet zo lekker gaat en er wel preventieve maatregelen genomen dienen te worden..quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is wel jammer dan
Maar uiteindelijk is daar ook altijd wel een mouw aan te passen. Lekker vrij is op zich al fijn
Er staat hier een of ander Murican nep Tell Sell filmpje opquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Er staat hier een of ander Murican nep Tell Sell filmpje op
Ben net thuis, tot hoe laat is het?
Vooruit dan maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |