Wat een lulkoek was dat!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
cums hot, ja weet ook niet stond in het woordenboek
jp wat is dat cumshotquote:
oh, heb je nu ineens een leven buiten Fok met echte vrienden en familie ofzo?????quote:
Hahahahaquote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:37 schreef Molo het volgende:
[..]
oh, heb je nu ineens een leven buiten Fok met echte vrienden en familie ofzo?????
Schandalig he?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:37 schreef Molo het volgende:
[..]
oh, heb je nu ineens een leven buiten Fok met echte vrienden en familie ofzo?????
Ja, hoe durf ikquote:
Lijkt mij ook wel ietsjes belangrijker jaquote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HahahahaMijn (ex)stiefdochter mag een weekendje komen logeren
Moest echt even
mensen met levens en liefde voor anderen zijn overratedquote:
Ja maar ik wil je zo graag meetenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel ietsjes belangrijker ja
Suffe muts, dat ga je toch niet verdedigend zitten uitleggen man
Veel belangrijker
Ja inderdaad!quote:
want jij kon de augustus datum (te lui om te scrollen om te checkenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja maar ik wil je zo graag meetenDus snel een keer een minimeet
![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:43 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja inderdaad!
Oh, wacht, dan kan ik je ook niet meer zien
Jawel, dan kan ik welquote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:44 schreef Molo het volgende:
[..]
want jij kon de augustus datum (te lui om te scrollen om te checken) ook niet?
Ik voorzie een meet op 8 augustusquote:
Zomer in Zeeland 's-Gravenhage, een prachtig vakantielandquote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik voorzie een meet op 8 augustus![]()
Heb ik vakantie, maak ik er een weekendje van aan zee of zo.
De gedachte was leukquote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Zomer in Zeeland 's-Gravenhage, een prachtig vakantieland
(ok, dat klonk leuker in mijn hoofd)
vrijdagavond en mooi weer, duhquote:
zomervakantie whut???quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan, lege snackbar tijdens zomervakantie op een vrijdagavond?
Hier hebben middelbare scholen zomervakantie ? Eigenlijk hoge scholen ook al tenzij je herkansing hebtquote:
Loonslaafmongool hierquote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hier hebben middelbare scholen zomervakantie ? Eigenlijk hoge scholen ook al tenzij je herkansing hebt
Haha ahw, hogeschool herkansingsslaaf hier. Eind augustus herkansing van een tentamen waarschijnlijk en oh over een maand theorie examen rijbewijs.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Loonslaafmongool hier
Voor mijn gevoel is de zomervakantie nog heeeel ver weg eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |