quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:48 schreef littledrummergirl het volgende:
Hier buiten zitten hitsige katten te brullenmn hond is er helemaal van slag van
hehehe, die wil mee doen?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:48 schreef littledrummergirl het volgende:
Hier buiten zitten hitsige katten te brullenmn hond is er helemaal van slag van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietste jij trouwens vanavond rond 7 uur door Noord?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Jaquote:
Had ik jou dat kaasverhaal al verteld?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle zet number of the beast van Iron Maiden in
Nee nog nietquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Had ik jou dat kaasverhaal al verteld?
Van Harry?
Zo nee, ik kom er zo aan, vertel ik het alsnog
* Molo is benieuwd nuquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Van Harry?
Ja, dat is toch de mooiste datum ooit om een kind te werpen johquote:
En wat hebben wij daaraan?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Van Harry?
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:49 schreef Molo het volgende:
[..]
hehehe, die wil mee doen?ik reed er met de auto rond die tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietste jij trouwens vanavond rond 7 uur door Noord?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Omg ja!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn dan woon ik gewoon alweer een jaar in Zwolle joh!
Ik doe niet aan kinderen werpenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat is toch de mooiste datum ooit om een kind te werpen joh
Ja, maar vast een berg kinderen of niet?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omg ja!
En dan ben je alweeeeer niet nij de verjaardag![]()
![]()
dan heb ik jou dus niet zien fietsen in ieder gevalquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik reed er met de auto rond die tijd
ik heb n vrij hysterische fiets ookquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:53 schreef Molo het volgende:
[..]
dan heb ik jou dus niet zien fietsen in ieder geval
Ja, dat verwachtte ik ook wel bij jou jaquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb n vrij hysterische fiets ookmet een knalgeel mandje en dito fietstassen
nou ja zegquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, dat verwachtte ik ook wel bij jou ja
Nou okee (Die, lees je mee?)quote:
Ik voel een 'maar...' aankomenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:55 schreef littledrummergirl het volgende:
Eigenlijk ben ik heel beheerst en ingetogen
sure, surequote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:55 schreef littledrummergirl het volgende:
Eigenlijk ben ik heel beheerst en ingetogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |