Wie weet. Maar ik zou voor het moment in elk geval niet de religie beoordelen op de extremistische excessen ervan.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:21 schreef Irakees het volgende:
[..]
Ik heb er over nagedacht.. het is een bewuste strategie van zowel westerse als oosterse leiders: Islam is peace.
Want als men het tegenovergestelde roept Islam is war, dan duw je die 99.99999% procent van de moslims in hetzelfde hoekje en versterk je de vijand alleen maar.
Nee, maar er zijn er verrassend veel die sympathie hebben voor die radicale idioten, want broeders en zo.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Of je het nou leuk vindt of niet, 99.99999% procent van de moslims vermoordt nooit iemand in naam van de religie.
Precies, die idioten die zulke cynische en weinig inhoudelijke teksten op fora als deze posten, creeeren meer ellende dan dat ze oplossen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:21 schreef Irakees het volgende:
[..]
Ik heb er over nagedacht.. het is een bewuste strategie van zowel westerse als oosterse leiders: Islam is peace.
Want als men het tegenovergestelde roept Islam is war, dan duw je die 99.99999% procent van de moslims in hetzelfde hoekje en versterk je de vijand alleen maar.
Da's waar, en dat is zorgelijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, maar er zijn er verrassend veel die sympathie hebben voor die radicale idioten, want broeders en zo.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vandaar ook dat ze graag haatimams naar NL halen om hier te komen prediken.
Fair enoughquote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik baseer dat op de aanslagen die we tot zo ver hebben gehad in Europe, alswel de informatie die we hebben over verijdelde aanslagen.
Ach.. met 7 miljard mensen op deze aardbol, zitten er altijd wel een paar tussen die je dood willenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
Er zijn groepen voor minder van de aardbodem gewist. Ik denk ik zeg het maar even. Niemand kan zich meer veilig voelen... Gezellig.
Modje heeft een vrije middagquote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De ''reageer!'' knoppen maar uitgezet zo te zien?
Om ze zo juist in de gaten te houden denk ik.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Gezellig twitteraccount dat overigens. Heb ff gekeken. Dat zo een account gewoon open blijft verbaast me eigenlijk.
Twitter verwijdert ze meestal vrij snel weer.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:30 schreef Brennie het volgende:
[..]
Om ze zo juist in de gaten te houden denk ik.
Nopequote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Twitter verwijdert ze meestal vrij snel weer.
Bron; Telegraaf.quote:Sousse jihadistenfabriek
SOUSSE -
De Tunesiche badplaats Sousse is niet alleen maar een populair vakantieoord. Achter de palmbomen en vijfsterren resorts gaat een gevaarlijk geheim schuil: de plaats is een broeinest voor extremistische jongeren die zich aansluiten bij IS om te vechten tegen het regime in Syrië en Irak.
Volgens schattingen hebben zo'n drieduizend jonge Tunesiërs hun thuisland verlaten om mee te vechten met de Islamitische Staat. Het land is daarmee de grootste jihadistenfabriek ter wereld. Geschat wordt dat er van die drieduizend zeker duizend uit Sousse komen.
Verschillende buurten zoals Al Qalaa Al Kubra staan volgens Al Jazeera bekend als plaatsen waar jongeren geronseld worden als potentiële IS-strijders. Het zou regelmatig voorkomen dat de gemeenschap van een plaatselijke moskee plotseling een aantal jongeren 'kwijt' is. Die blijken dan enkele dagen later te zijn afgereisd naar Syrië of Irak.
De badplaats was vrijdag het toneel van vermoedelijk twee IS-terroristen die een bloedbad aanrichtten op het strand bij hotel Merhaba Imperial. Zeker 27 mensen kwamen bij de aanslag om het leven.
Nou soms heeft ze die wel in de hand hoorquote:
Voorlopig zit dat er dik in.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:36 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Toerisme is nu dus helemaal dood daar, helemaal klaar.
Niet alleen daar gok ik zo ....quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:36 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Lekker last minute naar Tunesie!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:36 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Oeh goedkoop op vakantie.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:38 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Lekker last minute naar Tunesie!
http://www.vakantiediscou(...)_KrcYCFeHMtAoduVkAyg
http://zon.sunweb.nl/vakantie_tunesie/zoeken.aspx?N=4294959113
http://www.d-reizen.nl/zo(...)/last-minute-tunesie
100% mee eens.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar ik vind wel serieus dat salafisme hier verboden moet worden. Al die engnekken gewoon preventief opsluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |