Dit klinkt net zo vreemd als mensen die verontwaardigd roepen dat het 1 en ander "op klaarlichte dag" gebeurd isquote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Klopt, tijdens de ramadan kunnen zulke daden echt niet door de beugel.
Ze verzieken Tunisiëquote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:59 schreef Irakees het volgende:
[..]
Volgens mij ben je juist tijdens Ramadan minder veilig dan normaal. Jihadisten die honger hebben..
Ik blijf dan liever in mijn zolderkamer.
Ergens is het indd een vorm van afzwakken.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit klinkt net zo vreemd als mensen die verontwaardigd roepen dat het 1 en ander "op klaarlichte dag" gebeurd is
Toerisme in Tunesië is nu dood. Islam is vrede.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:02 schreef Szikha het volgende:
[..]
Ze verzieken Tunisië
Aan hen : fuck u , ga naar midden oosten waar jullie thuis horen
Afzwakken zijn we goed in. "Familie drama" in plaats van laffe massamoord. Of, dit lijkt een hype te zijn van de laatste tijd: "verwarde man" in plaats van gevaarlijke idiootquote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ergens is het indd een vorm van afzwakken.
Wie gaat er dan ook 's avonds de straat nog op, dat is vragen om problemen. Yeah right! Ik ben het gewoon zelf schuld dat me iets overkwam. Nu staat die dader ook nog in een kwaad daglicht, foei.
En het welbekende 'dit was een incident'.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Afzwakken zijn we goed in. "Familie drama" in plaats van laffe massamoord. Of, dit lijkt een hype te zijn van de laatste tijd: "verwarde man" in plaats van gevaarlijke idioot
Tenzij we allemaal naar Tunesië op vakantie gaan om een signaal af te geven.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:15 schreef Glazenmaker het volgende:
Dag economie van Tunesië. Toch bijzonder hoe een paar idioten een land kapot kunnen maken met redelijk makkelijk te krijgen middelen.
isolated incident, ja.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En het welbekende 'dit was een incident'.
Vooralsnog onveranderd.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:41 schreef Vleuver het volgende:
Iemand enig idee hoe het zit met het reisadvies? Veranderd dit nog?
Zelf je conclusies trekken lijkt me het meest verstandigquote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:41 schreef Vleuver het volgende:
Iemand enig idee hoe het zit met het reisadvies? Veranderd dit nog?
Ik ga er van uit dat er een negatief advies komt, echter had ik dat vandaag al op de website verwacht..quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zelf je conclusies trekken lijkt me het meest verstandig
Dit.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En de zomer waarin honderdduizenden af reizen naar dit soort resorts moet nog zowat beginnen.
Dat negatieve advies had ik je een jaar of tien geleden ook wel kunnen geven.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:46 schreef Vleuver het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat er een negatief advies komt, echter had ik dat vandaag al op de website verwacht..
Ik denk ook niet dat er in de omringende landen een echt fijne sfeer zal hangen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:43 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Vooralsnog onveranderd.
[ afbeelding ]
bron: http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/reisadviezen/tunesie
Daar wil je idd ook niet zijn:quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat er in de omringende landen een echt fijne sfeer zal hangen.
Dat gele kleurtje zegt genoeg toch? Ga je toch, niet janken als je gewond raakt of erger.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:43 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Vooralsnog onveranderd.
[ afbeelding ]
bron: http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/reisadviezen/tunesie
Er is geen groen gebiedje te bekennen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:59 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Daar wil je idd ook niet zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |