abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 juli 2015 @ 18:28:52 #26
862 Arcee
Look closer
pi_154493459
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_154493729
quote:
10s.gif Op maandag 20 juli 2015 18:28 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
_O_ !!!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_154518027
:D _O- Heerlijke ludieke actie en dan als een echte lafaard de beveiliging erbij roepen alsof hij door IS wordt aangevallen. |:( Iets zegt mij dat de rechter het zal seponeren de aanklacht gezien het ludieke karakter ervan
pi_154689990
http://www.telegraaf.nl/t(...)Sepp_Blatter___.html

Je vraagt je toch af wie er gekker is :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 17 september 2015 @ 21:46:50 #31
862 Arcee
Look closer
pi_156183539
quote:
FIFA zet Blatters nummer 2 aan de kant

De FIFA heeft secretaris generaal Jérôme Valcke per direct van al zijn taken ontheven. Dit heeft te maken met een groot onderzoek naar corruptie binnen de wereldvoetbalbond.

In augustus kwam nog naar buiten dat Valcke overwoog deel te nemen aan de verkiezingen voor het voorzitterschap van de FIFA. De Fransman was na Blatter de hoogst geplaatste bestuurder binnen de FIFA.

Valcke verscheen onlangs negatief in het nieuws toen The New York Times publiceerde dat hij 10 miljoen euro smeergeld zou hebben betaald voor de toewijzing van het WK van 2010 aan Zuid-Afrika.

De voetbalbond heeft de algemeen secretaris tot dusver altijd gesteund in de smeergeldkwestie. Volgens de geplaagde bond werd het geldbedrag op verzoek van de Zuid-Afrikaanse regering ingehouden op het budget van de WK-organisatie voor het toernooi in 2010 om de ontwikkeling van het voetbal in het Caribisch gebied te ondersteunen.

'Mij valt niets te verwijten'

Bij het onderzoek naar het corruptieschandaal bij de FIFA werd volgens onbevestigde berichten ook de computer van Valcke in beslag genomen. De Fransman heeft zijn betrokkenheid bij omkoping altijd ontkend. "Mij valt niets te verwijten en ik voel me absoluut niet schuldig", reageerde Valcke die zelfs zou overwegen om een gooi te doen naar het voorzitterschap van de FIFA.

Bron: Telegraaf

[ Bericht 75% gewijzigd door Arcee op 17-09-2015 22:57:35 ]
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_156375695
quote:
Zwitserland begint een strafrechtelijk onderzoek naar terugtredend FIFA-voorzitter Sepp Blatter. Dat heeft de Zwiterse openbaar aanklager vanmiddag bekend gemaakt. Blatter, die vandaag verhoord werd door de Zwiterse autoriteiten, wordt onder meer verdacht van corruptie en verduistering.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)k-naar-sepp-blatter/

pieterkleinrtl twitterde op vrijdag 25-09-2015 om 16:34:19 Sjonge!Persalarm: Blatter zou 2 miljoen frank smeergeld hebben betaald aan UEFA-voorzitter Michel Platini (RTR) reageer retweet
pi_156375778
Ben dan ook benieuwd naar de kandidaatstelling van Platini
pi_156375818
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

http://www.nrc.nl/nieuws/(...)k-naar-sepp-blatter/

pieterkleinrtl twitterde op vrijdag 25-09-2015 om 16:34:19 Sjonge!Persalarm: Blatter zou 2 miljoen frank smeergeld hebben betaald aan UEFA-voorzitter Michel Platini (RTR) reageer retweet
Mooi, allebei oprotten. 2 van dezelfde corrupte machtsgeile viespeukjes.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_156375851
Over de betalingen, die tussen 1999 en 2002 zouden hebben plaatsgevonden, is Platini ook als getuige gehoord, aldus de aanklager vanmiddag.
  vrijdag 25 september 2015 @ 17:25:35 #37
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_156376830
quote:
De suggestie dat Michel Platini zijn handen vuil heeft gemaakt als UEFA-president heeft KNVB-voorzitter Michael van Praag resoluut van de hand gewezen.

'Ik kan u garanderen dat hij brandschoon is', stelt Van Praag in gesprek met FOX Sports. De voormalige Ajax-preses is dan ook niet van plan zich opnieuw verkiesbaar te stellen zoals hij deed in aanloop naar de presidentsverkiezingen van afgelopen zomer. 'Nee hoor. Ik denk dat, als je als lid van de UEFA tegenkandidaat wordt van je eigen voorzitter, je nul kans hebt. En dat behoor je ook niet te doen.'

afgelopen 17 augustus :')
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  vrijdag 25 september 2015 @ 17:28:50 #38
62913 Blik
The one and Only!
pi_156376887
Doei :D
pi_156376898
Nietszeggend statement van de FIFA
quote:
Since 27 May 2015, FIFA has been cooperating with the Office of the Swiss Attorney General (OAG) and has complied with all requests for documents, data and other information. We will continue this level of cooperation throughout the investigation.

Today, at the Home of FIFA, representatives from the Office of the Swiss Attorney General conducted interviews and gathered documents pursuant to its investigation. FIFA facilitated these interviews as part of our ongoing cooperation.

We will have no further comment on the matter as it is an active investigation.
pi_156376989
Natuurlijk gelooft Michael van Praag niet dat Platini vieze handen heeft. Platini weigerde resoluut een voor Van Praag flinke som geld en als iemand in de voetballerij geld afwijst dan is hij schoon moet Van Praag gedacht hebben.

Nu blijkt voor Van Praag dat Platini het geld niet afwees omdat Platini een man naar eer en geweten is maar omdat het bedrag wat voor Van Praag enorm was voor Platini simpelweg wisselgeld is. En dat is gênant!

Of zoals een fokker zou zeggen: "chanant"
  Trouwste user 2022 vrijdag 25 september 2015 @ 18:50:16 #41
7889 tong80
Spleenheup
pi_156378416
Zwitserland start een strafrechtelijk onderzoek naar FIFA-voorzitter Sepp Blatter. De Zwitser ligt al tijden onder vuur vanwege corruptie binnen de wereldvoetbalbond.
Sepp Blatter zwaait sinds 1998 de scepter bij de FIFA.

Volgens de Zwitserse procureur-generaal gaat het onder meer om een dubieuze betaling van 2 miljoen Zwitserse Frank (ruim 1,9 miljoen euro) aan Michel Platini, de Franse voorzitter van de UEFA.
Hij zou daarmee tegen de belangen van de wereldvoetbalbond FIFA hebben gehandeld. Waarom Blatter geld aan de baas van de Europese voetbalbond betaalde, is nog niet duidelijk.

Verhoor door justitie
De bejaarde Zwitser (79) werd vrijdag na een vergadering van het uitvoerend comité van de FIFA meegenomen en verhoord door justitie. Het hoofdkantoor van de bond in Zürich, waaronder de werkkamer van Blatter, zijn tevens doorzocht. Daarbij heeft justitie verschillende documenten en data in beslag genomen.

'Ongunstige deal in 2005'
Blatter wordt er onder meer van verdacht in 2005 een deal te hebben gesloten met de Caribische voetbalfederatie, die volgens de Zwitserse justitie "ongunstig" zou zijn voor de FIFA. Blatter zou met de deal bovendien zijn verplichtingen jegens de wereldvoetbalbond hebben geschonden.
Ten tijde van de deal met de Caribische bond was Jack Warner daar de roerganger. Warner is al verdachte in het lopende onderzoek naar omkoping bij de FIFA en wordt beschuldigd van betrokkenheid bij een hele reeks schimmige zaken.

Persconferentie
De FIFA had voor vrijdagmiddag een persconferentie belegd, maar die werd zonder opgaaf van reden op het laatste moment afgelast.
Blatter heeft zijn afscheid als voorzitter al eerder aangekondigd. De verkiezing voor een nieuwe leidsman is op 26 februari. Platini, één van de kandidaten, zou tot nu toe als getuige gehoord zijn door de Zwitsers.

http://www.telegraaf.nl/t(...)_naar_Blatter__.html

*O* :7 _O-

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 25 september 2015 @ 18:56:24 #42
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_156378599
Ik ben benieuwd. Dit is wel een lawine aan shit.
pi_156378760
Dit maakt de positie van Platini ook wel aardig onhoudbaar
pi_156379093
De vraag die bij mij nu opborrelt.. wat moest er dan gesmeerd worden dat Platini die centjes nodig had?
  Trouwste user 2022 vrijdag 25 september 2015 @ 19:39:10 #45
7889 tong80
Spleenheup
pi_156379871
quote:
5s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:12 schreef Pleun2011 het volgende:
De vraag die bij mij nu opborrelt.. wat moest er dan gesmeerd worden dat Platini die centjes nodig had?
Ik probeer het te doorgronden. Raak het spoor bijster. Is er nog iemand met schone handen bij de FIFA-Top :?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_156380459
FREE BLATTER

LET'S GO FIFA LET'S GO FIFA

THANK YOU
pi_156380535
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 19:39 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik probeer het te doorgronden. Raak het spoor bijster. Is er nog iemand met schone handen bij de FIFA-Top :?

Van Praag natuurlijk.

_O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 25 september 2015 @ 22:15:13 #48
62913 Blik
The one and Only!
pi_156385673
quote:
Onderdeel van het onderzoek is ook een betaling van twee miljoen Zwitserse frank in 2011 aan Platini, voor "diensten" die hij tussen januari 1999 en juni 2002 leverde.
Het is natuurlijk heel logisch dat je iemand in 2011 betaald voor bewezen diensten tussen 1999 en 2002... :')

[ Bericht 38% gewijzigd door Blik op 25-09-2015 22:22:41 ]
pi_156387073
Platini had volgens mij al niet de onvoorwaardelijke steun van veel landen, dat zal er nu niet beter op worden
  zondag 27 september 2015 @ 11:13:57 #50
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_156417462
quote:
FIFA-voorzitter Sepp Blatter hangt een schorsing boven het hoofd nu de Zwitserse autoriteiten een justitieel onderzoek naar hem zijn begonnen.
Dat heeft Andreas Bantel, de woordvoerder van de ethische commissie van de FIFA, bevestigd in gesprek met de Zwitserse krant Schweiz am Sonntag.
"Als er verdachtmakingen zijn, starten we een formeel onderzoek", legt Bantel uit. "We kijken daarbij niet naar de naam van iemand of welke positie hij bekleedt."
Topshow
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')