SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie dit leest is hek.
Volgende week pasquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:34 schreef Dopekoe het volgende:
Is het nieuwe aanbod ps+ van Juli al bekend ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volgende week pas
Zijn ze weer te laat? Zou toch altijd een week van tevoren gemeld worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dinsdag is het 30 juni dus de games komen pas een week later.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:54 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Zijn ze weer te laat? Zou toch altijd een week van tevoren gemeld worden?
Maar de PS Plus games komen toch op woensdag? En dat is de eerste van de maand: 1 juli.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dinsdag is het 30 juni dus de games komen pas een week later.
Je mist de USA.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:57 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Maar de PS Plus games komen toch op woensdag? En dat is de eerste van de maand: 1 juli.
Of mis ik iets
Briljant spelquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:20 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Ga vanavond The Witcher 3 ophalen, hopelijk een goede koop.![]()
Beetje laat misschien, maar ach.
Even een freeze van 20 seconden?! Nee dat is niet normaal..quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb soms last van dat mijn ps4 even een screen freeze doet van nog geen 20seconden en dan verder gaat is dit een bekend probleem? Heb het vaak bij dragonball maar ook al twee keer gehad bij Bloodborne.
Soms als het bij dragonball heel druk is op het scherm en ze allemaal beams doen of opladen trekt die het niet ofzo.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:30 schreef Cid het volgende:
[..]
Even een freeze van 20 seconden?! Nee dat is niet normaal..
Super Meat Boy kwam in de herfst toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:14 schreef Yi-Long het volgende:
misschien Journey en Super Meat Boy? Die zouden beiden deze zomer komen...
Ah, zou ook kunnen. Anyway, ik ben benieuwd. Metal Gear Solid; Ground Zeroes was in ieder geval prima.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Super Meat Boy kwam in de herfst toch?
Staat de PS4 in een kast? Misschien heeft hij het te warm?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Soms als het bij dragonball heel druk is op het scherm en ze allemaal beams doen of opladen trekt die het niet ofzo.
Probleem is als ik op ps4 freeze Google krijg ik alleen maar resultaten voor als het echt vastloopt.
TRquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:56 schreef Rijst het volgende:
Haha tomb raider heeft dezelfde releasedatum als fallout.
Timed exclusive, komt tzt ook naar de PS4.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
TR
Ik vind de reboot echt super leuk, maar deze is dan ineens voor de Xbox....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |