Ehh. Juist ja.quote:
Waar denk je dat die vluchtelingen last van hebben?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:26 schreef Confetti het volgende:
Ik wil aan het bovenstaande nog toevoegen dat de massa-immigratie vanuit Noord-Afrika een veel groter vormt voor de nationale veiligheid.
Liever 1x per jaar een aanslag van IS dan tienduizenden uitkeringsstrekkers per jaar erbij. Daar heb ik veel meer last van.
True. Wat dat betreft hoeven ze helemaal geen aanslagen te plegen, enkel hierheen te immigreren, een woning te bezetten en 5 kinderen te krijgen. Oneindig veel effectiever dan dit geneuzel.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:26 schreef Confetti het volgende:
Ik wil aan het bovenstaande nog toevoegen dat de massa-immigratie vanuit Noord-Afrika een veel groter vormt voor de nationale veiligheid.
Liever 1x per jaar een aanslag van IS dan tienduizenden uitkeringsstrekkers per jaar erbij. Daar heb ik veel meer last van.
Kunnen die radicale (geesteszieke) personen niet aangepakt (of opgepakt) worden via de wet BOPZ?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op radicalisering van moslims. Uitzetten, die hap. Nationaliteit afnemen, of - als er geen dubbele nationaliteit is - opsluiten in een gesticht.
Vrees het ook, denk niet dat dit het is.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zal nog wel wat volgen komende uren...
Dan moet je wat aan je neus laten doen. Hoeveel doden door islamgeweld zijn er in Nederland de afgelopen 10 jaar gevallen (dus politiek geweld, niet door Marokkanen die mensen beroven). Volgens mij maar ééntje. En hoeveel verkeersschlachtoffers?quote:
Ik denk het wel. Dit is gewoon puur om te shockeren en heeft geen verdergaande organisatie.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vrees het ook, denk niet dat dit het is.
Nee, want anders zou men niet doorvechten in het Midden-Oosten.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:31 schreef Duikbril112 het volgende:
En dit tijdens de Ramadan. Is dat niet zwaar haram?
Dan hou je min of meer dezelfde situatie, mensen moeten ook dan aantoonbaar een gevaar zijn voor zichzelf en of hun omgeving. En dat betekent dat je vaak ook pas kunt ingrijpen als het te laat is. Die vrijheid moeten we niet hebben in dit land.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:29 schreef Montagui het volgende:
[..]
Kunnen die radicale (geesteszieke) personen niet aangepakt (of opgepakt) worden via de wet BOPZ?
Lees mijn bijdragen nog eens terug. Ik heb het geen moment over IS gehad. Ik heb het over de in Europa aanwezige moslim-radicalen. Of ze fan, cq. onderdeel van IS zijn, zal me jeuken. We hebben hier tien- tot honderdduizenden van die extremisten rondlopen. Radicale moslims die geweld niet schuwen en die dus tikkende tijdbommen zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:25 schreef Confetti het volgende:
[..]
Er zal vast wel een keer een aanslag plaatsvinden hier met een paar doden tot gevolg maar niets wijst erop dat IS in staat is om onze maatschappij te ontwrichten.
De gemiddelde Nederlander heeft honderd keer meer te vrezen voor bijvoorbeeld onverlichte provinciale wegen dan een IS-strijder. Ze zijn simpelweg niet in staat om grootschalige aanslagen te plegen en dus slaap ik vannacht weer heerlijk.
Of vanwege de bezuinigingen op de zorg of amateurisme bij justitie en politie. Of een arts die verkeerde diagnoses heeft gesteld.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan moet je wat aan je neus laten doen. Hoeveel doden door islamgeweld zijn er in Nederland de afgelopen 10 jaar gevallen (dus politiek geweld, niet door Marokkanen die mensen beroven). Volgens mij maar ééntje. En hoeveel verkeersschlachtoffers?
Honderdduizenden mensen deporteren of in de gevangenis stoppen? Dat is geen oplossing, maar eerder olie op het vuur.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lees mijn bijdragen nog eens terug. Ik heb het geen moment over IS gehad. Ik heb het over de in Europa aanwezige moslim-radicalen. Of ze fan, cq. onderdeel van IS zijn, zal me jeuken. We hebben hier tien- tot honderdduizenden van die extremisten rondlopen. Radicale moslims die geweld niet schuwen en die dus tikkende tijdbommen zijn.
Je zou maar in Frankrijk wonen, dan vlucht je zelf toch naar de UK.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vrees het ook, denk niet dat dit het is.
Zal alleen maar leiden tot veel meer aanslagen inderdaad.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:33 schreef Irakees het volgende:
[..]
Honderdduizenden mensen deporteren of in de gevangenis stoppen? Dat is geen oplossing, maar eerder olie op het vuur.
Ik snap het. Er is gewoon heulemaal niets aan te doen!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:34 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zal alleen maar leiden tot veel meer aanslagen inderdaad.
Blijkbaar schuwen 99,9% van al die 'honderdduizenden' extremisten waar jij het over hebt wel degelijk geweld want verder dan een handvol geisoldeerde 'aanslagen' per jaar hebben we niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lees mijn bijdragen nog eens terug. Ik heb het geen moment over IS gehad. Ik heb het over de in Europa aanwezige moslim-radicalen. Of ze fan, cq. onderdeel van IS zijn, zal me jeuken. We hebben hier tien- tot honderdduizenden van die extremisten rondlopen. Radicale moslims die geweld niet schuwen en die dus tikkende tijdbommen zijn.
Dat IS daarnaast ook figuren deze kant op probeert te sturen en een boel stoere taal uitkraamt richting Europa, neem ik voor kennisgeving aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |