Valt mee, ergens tussen Lyon en Grenoble. En in de Isère, dus dicht genoeg. Afstanden in Frankrijk zijn 'anders' dan in NLquote:
inb4 dader vond geen stageplek en werd gediscrimineerdquote:
36 km vanaf lyon ( super grote stad met veel voorsteden) en 82km vanaf grenoble (qua oppervlakte redelijk klein aangezien het tussen de bergen is gebouwd.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:22 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Valt mee, ergens tussen Lyon en Grenoble. En in de Isère, dus dicht genoeg. Afstanden in Frankrijk zijn 'anders' dan in NL
Ik noem het gewoon varkensquote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:24 schreef Metro2005 het volgende:
Wtf
Laten we vooral nog meer van deze vriendelijke meneren binnenhalen
twitter:AFP twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 11:23:40#BREAKING Suspected attacker on French factory arrested: legal source reageer retweet
twitter:JCdeGraaf twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 11:18:40Le Dauphine: hoofd slachtoffer werd tientallen meters verderop gevonden. Sick… #grenoble http://t.co/8DX6YMrVBB reageer retweet
Misschien een gasbedrijf dat ook actief is in Algarije, Mali, rest van het midden-oosten?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:26 schreef Lt.Surge het volgende:
Lijkt me nogal een random plaats, of mis ik wat?
Ja, ik zie het nu ook op google maps :p Kaartje dat ik eerst bekeken had was niet heel accuraatquote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
36 km vanaf lyon ( super grote stad met veel voorsteden) en 82km vanaf grenoble (qua oppervlakte redelijk klein aangezien het tussen de bergen is gebouwd.
wat?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:24 schreef Metro2005 het volgende:
Wtf
Wauwquote:
Laten we nog meer landen bevrijden en democracy, democracy and free markets, 'free' markets brengen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:24 schreef Metro2005 het volgende:
Wtf
Want als het hoofd op 1m wordt gevonden is het minder erg?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:26 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:JCdeGraaf twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 11:18:40Le Dauphine: hoofd slachtoffer werd tientallen meters verderop gevonden. Sick… #grenoble http://t.co/8DX6YMrVBB reageer retweet
Ik wilde net zeggen, geschifde man die waarschijnlijk een geschil had met iemand van de fabriek daar. Die nog aanhangt aan een bepaald geloof. Maargoed.quote:
Alsof deze mongolen zich laten tegenhouden door landsgrenzen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:24 schreef Metro2005 het volgende:
Wtf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |