Waarom nou steeds zo grof?quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:36 schreef de_boswachter het volgende:
Ze dacht ik probeer eens een negert en meteen zwanger![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kerel zal wel een lul hebben die tot de baarmoeder komt ofzo. Dan hoef je 'm er maar in te tuffen, bij wijze van.
42
Tijdens het ESF was ze tenminste 8 weken zwanger, het ESF was van 19 tot 23 mei, als je 31 december uitgerekend bent was je dan 8 weken zwanger, dus alles wat ze eerder uitgerekend is komt erbij.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben ook in maart verwekt, maar je krijgt toch 2 weken cadeau van de gyn, dus dan ben je niet zo lang zwanger lijkt me tijdens esf?
Valt wel mee toch.. als Djelisa Rens 18 is is Peter Jan 81.quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:36 schreef Opsonisatie het volgende:
Traincha.jemig dan ben je 60 en je kind net 18.
Ja, want dat moet tegenwoordig tussen de 31,7 en 34,2 jaar. Anders ben je veel te jong of veel te oud.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:15 schreef superniger het volgende:
40 plussers die nog kinderen gaan baren.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:40 schreef Aijmee het volgende:
Leuk voor haar. En haar vriend. Ik had trouwens geen idee wat de titel betekende, maar werd er wel door geprikkeld.
Jemig. Vind het eerder sneu voor het kindje. Waarschijnlijk gaat hij dus nooit zijn kleinkind meemaken, haar eerste huisaankoop, trouwerij...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 00:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Valt wel mee toch.. als Djelisa Rens 18 is is Peter Jan 81.
*ziet baby met baard voor zichquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:01 schreef WammesWaggel het volgende:
Het zou eckt fantastisch zijn als het kind van Conchita was
16& pregnant.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:48 schreef SeLang het volgende:
De meest gezonde baarleeftijd voor vrouw en kind is 17 maar dat mag tegenwoordig niet meer. Dus dan krijg je dit.
dan kom je toch ook uit een ei? En hoezo huisarts?quote:Trijntje wist tijdens haar deelname aan het Songfestival nog niet van het kleine wezentje in haar buik. "Het was zo verschrikkelijk druk, ik was er eigenlijk niet erg mee bezig. Toen ik terugkwam dacht ik: nu moet ik even naar de huisarts gaan."
Op een leeftijd dat je in de overgang zou kunnen raken en op een moment dat je in een hele hectische periode zit?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 09:29 schreef Aventura het volgende:
[..]
dan kom je toch ook uit een ei? En hoezo huisarts?
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:04 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ja, want dat moet tegenwoordig tussen de 31,7 en 34,2 jaar. Anders ben je veel te jong of veel te oud.
quote:Op maandag 29 juni 2015 00:08 schreef Leandra het volgende:
Het gros van de "veel te oud, getver/schande" roepers doet dat vanaf een zolderkamer waar opblaasbare Kimberley het spannendste item is.
Dus ik zou die reacties in het topic niet als referentiekader nemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |