http://www.nu.nl/achterkl(...)-in-verwachting.htmlquote:Trijntje Oosterhuis is zwanger. De 42-jarige zangeres maakt dit donderdag bekend. Ze is in december uitgerekend.
Verdere details over de zwangerschap heeft de zangeres niet bekendgemaakt via haar website.
Haar optreden in Metropool in Hengelo is verplaatst naar 17 oktober en haar concert in Hedon in Zwolle is verplaatst naar 1 oktober. Voor het concert in 013 in Tilburg is geen nieuwe datum beschikbaar, net als voor het optreden dat de zangeres in de Heineken Music Hall zou geven. Publiek dat al een kaartje heeft voor de geplande show in de HMH op 18 december krijgt automatisch geld terug.
De tournee die in september begint staat in het teken van haar nieuwe album Walk Along.
Songfestival
"Gelukkig was het mogelijk om enkele shows te verzetten", zegt de zangeres, die dit jaar uitgeschakeld werd voor de finale van het Eurovisiesongfestival.
"Ik verheug me heel erg op deze clubtour, waarna ik met zwangerschapsverlof ga. In februari betreed ik gewoon weer het podium van de Ziggo Dome samen met de andere Ladies Of Soul, waar ik ook erg naar uitkijk."
In februari 2013 werd bekend dat Oosterhuis een relatie heeft met Alvin Lewis, de tweelingbroer van zangeres Berget Lewis. De zangeres heeft uit haar relatie met Sander van den Eerden al twee kinderen.
Dit verdient toch ook een eigen topic: SHO / Het mag centraal. Maar dit is toch nieuws over Badr Hari?quote:
Die eigenlijk niet, maar goed.quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dit verdient toch ook een eigen topic: SHO / Het mag centraal. Maar dit is toch nieuws over Badr Hari?
Deze eigenlijk ook niet, gezien de respons. Vond t wel noemenswaardig, hadden denk ik weinig mensen verwacht dat deze dame nog kinderen zou krijgenquote:
meteen?quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:36 schreef de_boswachter het volgende:
Ze dacht ik probeer eens een negert en meteen zwanger![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kerel zal wel een lul hebben die tot de baarmoeder komt ofzo. Dan hoef je 'm er maar in te tuffen, bij wijze van.
42
Al met al heeft ze al vaak lul gehad. Wat een ****.quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:44 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
meteen?
ook voor haar man heeft ze trouwens relaties gehad met donkere mannen
Joehoe kort door de bocht. Mijn ouders waren 40 plus toen ze mij kregen, niks mis mee. Rob de Nijs vind ik een ander verhaal met zijn 63 ofzo. Mijn vader van 75 is nog zo fit als wat.quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Al met al heeft ze al vaak lul gehad. Wat een ****.
Zo hypocriet, mensen die kinderen nemen als ze 40+ zijn. Tenzij het niet anders kon door weet ik veel. Maar dit is gewoon zielig. Gaat mams met paps naar het tussentijdse gesprek in de scootmobiel.
Ik zeg toch; tenzij het niet anders kan door weet ik veel.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:00 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Joehoe kort door de bocht. Mijn ouders waren 40 plus toen ze mij kregen, niks mis mee. Rob de Nijs vind ik een ander verhaal met zijn 63 ofzo. Mijn vader van 75 is nog zo fit als wat.
hypocriet, hoe dat zo? of bedoel je een ander woord?quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Al met al heeft ze al vaak lul gehad. Wat een ****.
Zo hypocriet, mensen die kinderen nemen als ze 40+ zijn. Tenzij het niet anders kon door weet ik veel. Maar dit is gewoon zielig. Gaat mams met paps naar het tussentijdse gesprek in de scootmobiel.
Dan was ze maar een maandje zwanger of zoquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:15 schreef Leandra het volgende:
Dan was ze al zwanger tijdens het Songfestival.... vraag me af of er ze mede daardoor zo weetikveel uitzag.
Ruim, feitelijk zwanger.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan was ze maar een maandje zwanger of zo
Ik ben ook in maart verwektquote:Op donderdag 25 juni 2015 14:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ruim, feitelijk zwanger.
Qua zwangerschapstelling zat je dan al snel aan de 2 maanden.
Toen ik de laatste keer zwanger was (op m'n 43ste) was ik 6 december uitgerekend en half maart feitelijk zwanger geworden.
Dus als Trijntje waar dan ook in december is uitgerekend was ze tijdens het ESF bijna 2 maanden zwanger, maar ik neem aan dat ze de 3 maanden nu al voorbij is, en ook niet op 31 december uitgerekend is.
Het is de_boswachter. Minzaam glimlachen en door.quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:31 schreef JaneDoe het volgende:
hypocriet, hoe dat zo? of bedoel je een ander woord?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |