Hum?quote:Op maandag 2 februari 2015 21:53 schreef Fanest het volgende:
Ik heb ook nog een vraag; ik zit in het tweede jaar van de bachelor Natuur- en Sterrenkunde aan de UU, maar weet nog niet 100% zeker of ik na mijn bachelor wel door wil gaan met een natuurkunde-master. Ik zit me wat te oriënteren op andere masters, waaronder Econometrie.
Zo zou ik sneller antwoord krijgen op een hele specifieke vraag. Maar nee, ik ben 18 en dat vind je ook terug in 99% van mn topics.quote:
Right. Sympathiek wel verder.quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:30 schreef Fanest het volgende:
[..]
Zo zou ik sneller antwoord krijgen op een hele specifieke vraag. Maar nee, ik ben 18 en dat vind je ook terug in 99% van mn topics.
Als je hem in studentenbalie had gezet kreeg je nu antwoord van de grote DUO-webcare himself.quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:30 schreef Fanest het volgende:
[..]
Nou bij deze.
Maar kun je me nog helpen met de vraag?
Dus DUO leest topics die daarin staan?quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:31 schreef Euribob het volgende:
[..]
Als je hem in studentenbalie had gezet kreeg je nu antwoord van de grote DUO-webcare himself.
Ja, maar ik neem aan dat een SES-mod het zo wel voor je verplaatst.quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:32 schreef Fanest het volgende:
[..]
Dus DUO leest topics die daarin staan?
Ja hoor, dat kan. Vraag de tegemoetkoming aan via een formulier. Doe dit voor 1 augustus en je ontvangt de tegemoetkoming vanaf het moment dat je er recht op had. In jouw geval vanaf 1 april 2015.quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:14 schreef Fanest het volgende:
Hey,
Ik ben 18 jaar (zo oud geworden op 1 maart dit jaar) en kwam er gisteren achter dat er voor 18-jarigen een 'tegemoetkoming' is voor wanneer ze nog op het voortgezet onderwijs zitten. Ik zat onlangs nog in vwo 6 (net geslaagd) en wist helemaal niet dat deze tegemoetkoming überhaupt bestond.
Andere klasgenoten hebben wel deze tegemoetkoming (van ongeveer 110 euro per maand) gekregen nadat ze 18 zijn geworden. Ik heb dus zo'n 300-400 euro gemist die ik wel had kunnen krijgen als ik me op tijd had opgegeven..![]()
Nu is mijn vraag of ik dit geld alsnog kan krijgen met terugwerkende kracht, en zo ja, hoe.![]()
Alvast bedankt!
Ah, dat is zeer fijn om te horen!quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:03 schreef DUO-Webcare het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kan. Vraag de tegemoetkoming aan via een formulier. Doe dit voor 1 augustus en je ontvangt de tegemoetkoming vanaf het moment dat je er recht op had. In jouw geval vanaf 1 april 2015.
Ga je hierna verder studeren met studiefinanciering en zit er niet meer dan vier maanden tussen je oude en nieuwe opleiding? Dan kom je in aanmerking voor een overbrugging. Je ontvangt dan geld tussen beide opleidingen in. Wanneer je dit stappenplan volgt, dan weet je wat je moet regelen en hoe je dit kunt doen.
^CN
Graag gedaanquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:08 schreef Fanest het volgende:
[..]
Ah, dat is zeer fijn om te horen!![]()
Bedankt voor de snelle reactie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |