M'n vrouw had zwart en rood in tatoeage op d'r schouder.quote:Op donderdag 16 juli 2015 08:46 schreef bellabell het volgende:
Is er trouwens iemand die een tattoo heeft laten verwijderen met de kleuren, zwart, rood en geel erin?
En toevallig ook iemand ervaring met de Picoway laser? Deze schijnt goed op deze kleuren te werken heb ik gelezen.
Mit77, in mijn vorige berichten heb ik duidelijk vermeld dat ik foto's zal plaatsen nadat de huid genezen is. Dus even afwachten tot de blaasjes/bultjes verdwenen zijn, en dan zal ik ze aan je tonen.quote:Op donderdag 16 juli 2015 10:17 schreef mit77 het volgende:
nou bella en mc, laat maar 'es wat pics zien van al die verbluffende resultaten!!
Er is mij geen streefdatum verteld, het is dus gewoon afwachten hoe mijn huid erop reageert.quote:Op donderdag 16 juli 2015 04:59 schreef bellabell het volgende:
Klinkt ook wel dat de Picosure wat vriendelijker is. Hoeveel behandelingen hebben ze geschat nodig te zijn om de tattoo helemaal weg te halen?
Ben benieuwd naar de foto's. Vergt wel wat doorzettingsvermogen zo te lezen! Kon je verschil zien tussen de gewone laser en de Picosure? Omdat ze zeggen dat het met die sneller zou moeten gaan.quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:16 schreef matthijst het volgende:
Ik schat rondom de 18 behandelingen ondertussen. Geen idee, 't is wel ff werk
Eerste deel met normale laser, laatste met Picosure.
Zal van het weekend 's wat foto's maken. Je moet ondertussen best goed kijken om te zien dat er wat gezeten heeft. Sowieso onherkenbaar "wat" er zat.
Enkel gaat nu ook wel best rap. Hopelijk nog 1-2 keer.
In mijn tattoo zit zwart, rood en geel. Ik heb 7 behandelingen gehad met een medlite C6 laser. Na deze behandelingen zag ik nagenoeg geen verschil. Afgelopen zaterdag heb ik mijn eerste behandeling gehad met een picoway laser. Ze gaven vooraf aan dat vooral geel lastig is, maar hier zie ik nu al bijna niets meer van. Ook het rood is al heel erg vervaagd.quote:Op donderdag 16 juli 2015 08:46 schreef bellabell het volgende:
Is er trouwens iemand die een tattoo heeft laten verwijderen met de kleuren, zwart, rood en geel erin?
En toevallig ook iemand ervaring met de Picoway laser? Deze schijnt goed op deze kleuren te werken heb ik gelezen.
Ben ook wel benieuwd naar wat foto's.quote:Op donderdag 16 juli 2015 16:22 schreef bellabell het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de foto's. Vergt wel wat doorzettingsvermogen zo te lezen! Kon je verschil zien tussen de gewone laser en de Picosure? Omdat ze zeggen dat het met die sneller zou moeten gaan.
Ja, je upload ze naar imgur.com (knop bovenaan -> upload images, plaatje selecteren --> start upload).quote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:12 schreef zwartvlindertje het volgende:
Ik zal straks vanavond of morgen even een paar foto's uploaden...iemand enig idee hoe dat werkt?
Ja ik snap wat je bedoeld. Is er geen mogelijkheid meer dat het verder weg gaat na nog een behandeling? Of is dit de max?quote:Op zondag 19 juli 2015 21:06 schreef NerdPride het volgende:
Thx! Ik vind het ook niet slecht, maar ik hoopte op een meer "verwaarloosbaar" resultaat. Alhoewel ik mij ook weer afvraag of dat reëel is na zoveel jaren laserbehandeling op hetzelfde stuk huid.
Maar nogmaals bedankt voor je compliment.
Indien nodig doe ik dat inderdaad wel.quote:Op maandag 20 juli 2015 13:55 schreef mit77 het volgende:
DonnaRush: misschien een open deur maar koelen ná de behandeling een idee?
Jawel, ik denk dat er nog meer winst te halen valt. Maar het is niet slim om te laseren als je huid (zon)gebruind is. De laser reageert namelijk op de "donkerte" van je huid. En als mijn huid dus donkerder is dan normaal (in de zomer bv.) kun je er donder op zeggen dat ik nog meer witte strepen krijg. Met andere woorden: nog meer verlies van natuurlijk pigment.quote:Op maandag 20 juli 2015 08:50 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja ik snap wat je bedoeld. Is er geen mogelijkheid meer dat het verder weg gaat na nog een behandeling? Of is dit de max?
2 behandelingen zou het wel eens kunnen zijn, ja.. Dan zwaai ik af..quote:Op maandag 20 juli 2015 13:55 schreef mit77 het volgende:
Behoorlijk resultaat NerdPride, nog 2 behandelingen en klaar?
Of ben je al tevreden?
DonnaRush: misschien een open deur maar koelen ná de behandeling een idee?
quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:24 schreef NerdPride het volgende:
[..]
Jawel, ik denk dat er nog meer winst te halen valt. Maar het is niet slim om te laseren als je huid (zon)gebruind is. De laser reageert namelijk op de "donkerte" van je huid. En als mijn huid dus donkerder is dan normaal (in de zomer bv.) kun je er donder op zeggen dat ik nog meer witte strepen krijg. Met andere woorden: nog meer verlies van natuurlijk pigment.
Niet dat ik het hele proces begrijp trouwens, maar dit is ongeveer de uitleg van het Lasercentrum nadat ik mijn beklag deed over witte strepen en "waas" over mijn tatoeage.
Ai, na 24 uur al spijt, da's wel heel lulligquote:Op zondag 26 juli 2015 23:22 schreef peach2015 het volgende:
Door jullie openlijke verhalen... Ik heb mij afgelopen dagen suf gelezen op de forum.
Nee, met de Q-switched YAG en dat gaat tot nu toe best goed.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 08:07 schreef BRZMR het volgende:
Je wordt behandeld met de PicoSure neem ik aan?
Waar werd je eerst mee behandeld, een Q-switched?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |