SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Officiele site
Wikipedia
Voor het bekijken van deze wedstrijden kunt u terecht op Sport1.RED ONS HENNIEGOD
Op de radio hoorde ik dat die alleen bij etappe twee in actie wilden komen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 02:15 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ligt eraan of de popo actie gaat voeren?
Dat zou leuk zijn, maar dan mag je me niet Johannes noemen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 02:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook. Misschien komen wij elkaar nog tegen
Peter Bosz houdt ook nooit zijn bek.quote:Op donderdag 25 juni 2015 02:18 schreef Sked het volgende:
Nu houdt Albert een kwartier lang zijn bek
Daar wordt iedereen tureluurs vanquote:Op donderdag 25 juni 2015 02:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Peter Bosz houdt ook nooit zijn bek.
Ik hef het glas op jouw gezondheidquote:Op donderdag 25 juni 2015 02:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijd voor een emotioneel liedje van elsierd
RIP
Godin + Gimenez is te goedquote:Op donderdag 25 juni 2015 02:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
leuk voetbalgevecht, maar kansen zie ik niet komen met de Muur van Joeroekwee.
Ik ook.quote:Op donderdag 25 juni 2015 02:17 schreef Wicky15 het volgende:
Ik ga misschien naar de start in Utrecht.
Ik vond het origineel van Di-rect beter.quote:Op donderdag 25 juni 2015 02:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hef het glas op jouw gezondheid
Is dit niet live?quote:Op donderdag 25 juni 2015 02:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu een samenvatting van een halve week terug.
Wel een goede commentator dit.
Bij die laatste heb je meer kans op een wild Johannes appearsquote:Op donderdag 25 juni 2015 02:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik twijfel of ik in het centrum of bij de Uithof ga staan.
Gelukkig herken ik jou directquote:Op donderdag 25 juni 2015 02:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij die laatste heb je meer kans op een wild Johannes appears
Die maken mij de Thé niet Lau.quote:Op donderdag 25 juni 2015 02:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond het origineel van Di-rect beter.
F...abian Cancellara?quote:Op donderdag 25 juni 2015 02:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gelukkig herken ik jou direct
Zou leuk zijn, kun je direct F ontmoeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |