sure, maar ik ben er al een tijdje niet mee bezig geweest. dus ik weet niet hoe goed ik het allemaal kan. Tenzij het wiskunde is, daar ben ik een stuk beter in tegenwoordigquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:30 schreef LittleBrownie het volgende:
Kitkat, wil je dan dit weekend helpen met schoolvakken ook?![]()
![]()
![]()
Oa wiskunde maar ook elektronicaquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:31 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
sure, maar ik ben er al een tijdje niet mee bezig geweest. dus ik weet niet hoe goed ik het allemaal kan. Tenzij het wiskunde is, daar ben ik een stuk beter in tegenwoordig
heb jij even geluk dat ik naar elektrotechniek schakelquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oa wiskunde maar ook elektronica
yeeeyquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:32 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
heb jij even geluk dat ik naar elektrotechniek schakel
Ik las TMNTquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:32 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
as asual. geen idee of TMNF daar opstaat overigens
* LittleBrownie doet downloadenquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:33 schreef KitKatChunky het volgende:
http://store.steampowered.com/app/11020/?l=dutch
ik loog
doe mee dan kutje, en kom taco's maken dan dit weekendquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:34 schreef FL_Freak het volgende:
trackmania heb ik kapot gespeeld. Leuk spel. Zou weer doen.
Gaat hem niet worden dit weekend. Ander keertje.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:35 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
doe mee dan kutje, en kom taco's maken dan dit weekend
kut flquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden dit weekend. Ander keertje.
beetje een leven hebbenquote:
Thxquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:33 schreef KitKatChunky het volgende:
http://store.steampowered.com/app/11020/?l=dutch
ik loog
De kat of de toekan?quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Moet zeggen dat ik de OP lelijk vind
Allebeiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |