ziggyziggyziggy, mag je de schuld geven van vertraging in het Noorden. Dr_Flash, Grootste AnsaldoBredaFanBoy met Zugzwang van de Lage Landen. Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. (en Brabant ) Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal stoomtreinen rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner en liefhebber van kleine spoorlanden. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en is sindsdien van de partij in deze reeks! b2py, Alcoholist, weersonheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, die het wel weet (Brabant ). Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( ).
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen, en als je de laatste post te pakken hebt wordt een fraaie anaalplaat op prijs gesteld.
Daarom heeft trein ook mijn voorkeur, maar als het 5x zo lang duurt en dan ook nog eens duurder is... mweh.
Dat is wel de reden dat ik over 2 weken naar Stockholm ga vliegen. Met de trein lijkt het me nog wel leuk om te doen, maar je bent een dag onderweg en daar had m'n reisgenoot niet zo'n zin in
Ik denk dat een retourslag Utrecht - Eindhoven in een weekendnacht met een bus ongeveer 150 euro aan personeel en brandstof kost (gerekend zonder begeleider).
Daar komt dan nog overhead, onderhoud, schoonmaak, afschrijving, risico en winst bij.
Dat is wel de reden dat ik over 2 weken naar Stockholm ga vliegen. Met de trein lijkt het me nog wel leuk om te doen, maar je bent een dag onderweg en daar had m'n reisgenoot niet zo'n zin in
Op woensdag 24 juni 2015 22:51 schreef Blistering het volgende: Yreal, ga eens leren voor je tentamen rechtsgeschiedenis. Nu ben je weer tijd het verneuken met die reisjes van je
Op woensdag 24 juni 2015 22:51 schreef Blistering het volgende: Yreal, ga eens leren voor je tentamen rechtsgeschiedenis. Nu ben je weer tijd het verneuken met die reisjes van je
Dus je woont in Culemborg en je drie dochters gaan iedere dag met de trein naar de balletacademie in Amsterdam. Dan geloof ik wel dat je een klein fortuin kwijt bent aan reiskosten, maar waarom blijf je dan in godsnaam in friggin' Culemborg wonen? Verhuis naar Abcoude ofzo, dan zijn je dochters dagelijks een stuk minder lang onderweg en zijn de kosten van een Traject Vrij-abo nog hoogstens 1/3e.
Maar nee, meneer vindt dat er één of ander potje moet komen voor 'talentvolle kinderen'. What's next, subsidie omdat mijn (toekomstige) zoon of dochter zulke mooie drollen kan draaien?
Dus je woont in Culemborg en je drie dochters gaan iedere dag met de trein naar de balletacademie in Amsterdam. Dan geloof ik wel dat je een klein fortuin kwijt bent aan reiskosten, maar waarom blijf je dan in godsnaam in friggin' Culemborg wonen? Verhuis naar Abcoude ofzo, dan zijn je dochters dagelijks een stuk minder lang onderweg en zijn de kosten van een Traject Vrij-abo nog hoogstens 1/3e.
Maar nee, meneer vindt dat er één of ander potje moet komen voor 'talentvolle kinderen'. What's next, subsidie omdat mijn (toekomstige) zoon of dochter zulke mooie drollen kan draaien?
ziet er uit alsof ie ook een mooie import thai heeft gehaald
Dus je woont in Culemborg en je drie dochters gaan iedere dag met de trein naar de balletacademie in Amsterdam. Dan geloof ik wel dat je een klein fortuin kwijt bent aan reiskosten, maar waarom blijf je dan in godsnaam in friggin' Culemborg wonen? Verhuis naar Abcoude ofzo, dan zijn je dochters dagelijks een stuk minder lang onderweg en zijn de kosten van een Traject Vrij-abo nog hoogstens 1/3e.
Maar nee, meneer vindt dat er één of ander potje moet komen voor 'talentvolle kinderen'. What's next, subsidie omdat mijn (toekomstige) zoon of dochter zulke mooie drollen kan draaien?
Maaruh, met een Altijd voordeel kaart en per kind 2 anonieme kaarten, en 3x een dalvrij kom je voor een fractie van dat bedrag toch al een heeeel eind?