Of "hotel mama"quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:31 schreef Butterflower het volgende:
Stomme gedichtjes![]()
Dat er echt mensen zijn die die "hier bij ons thuis blablablabla" troep kopen![]()
Jullie kindjes![]()
SQ, als S een muggenbult heeft duurt het ook vaak heel lang voor het weer weg is. Dus ik gok ook op muggenbult.Stomme muggen![]()
Je vergist je, die van mij was als tweede.. geeft niet hoor verderquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:35 schreef Radyhyn het volgende:
Ingee gaaf zo tussen de bloemetjes
GM wat leuk die foto's met het rugzakje! Grote meid
Kijk kikker-mauwtje nou gaan.. nog even de knietjes strekken en dan staat ze
Aaaaahhh A met d'r boekjes
1x een smeuïg mooi gedichtje..
Opgevolgd door 2 gortdroge rijmsels![]()
Lijn nog gefeliciteerd met F en welkom hier! Wat een schatje!
quote:Op donderdag 25 juni 2015 13:49 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Je vergist je, die van mij was als tweede.. geeft niet hoor verder
No worries, die spelfout was de reden dat ik hem neerzette, vooral omdat die dingen 29.95 moeten opbrengenquote:Op donderdag 25 juni 2015 10:55 schreef Phaidra het volgende:
ik vind het wel een beetje sneu voor GM als ze het serieus een mooi gedichtje vond
Je doelde op mij he met die laatste zin..quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
No worries, die spelfout was de reden dat ik hem neerzette, vooral omdat die dingen 29.95 moeten opbrengen![]()
Inmiddels heeft de maker het ook verbeterd zag ik net.
Overigens kan ik echt mooie teksten dan weer wel waarderen.
Uiteraard!quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:21 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Je doelde op mij he met die laatste zin..
Thnx
Je kunt t toch ook met je mobiel doen? Kwalitatief natuurlijk wat minder maar heb je wel je foto.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:27 schreef Risu het volgende:
Hotel mama![]()
Sorry, maar mijn huis is echt geen hotel. Armen uit de mouwen en meehelpen straks. Ik ben je poets niet.
Maar goed, ik heb een man die ook niet zo van die 'diepzinnige' teksten is.
Welkom baby F met je crea mams.![]()
Ik wilde vandaag een mooie foto maken van Y met de zwangerschapstest die ik vandaag precies een jaar geleden deed. Maar man heeft de camera voor de zoveelste keer al mee naar werk. Vanavond even zeggen dat het echt niet leuk is zo. Hij moet er maar een van zn werk krijgen als het zo vaak nodig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Telefoon is Kwalitatief Uitermate Teleurstellend. De camera is gewoon veel beter.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:30 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Je kunt t toch ook met je mobiel doen? Kwalitatief natuurlijk wat minder maar heb je wel je foto.
Lekker een warm badje een idee? Verder heb ik geen tips helaasquote:Op donderdag 25 juni 2015 16:14 schreef Selvaria het volgende:
Oké, ten einde raad hier.![]()
Het ging een tijdje beter met N. maar sinds drie dagen is het bijna niet meer te doen.Ze slaapt overdag niet, helemaal niet. Gisteren een half uurtje in de maxi-cosi, vandaag 10 minuten in de kinderwagen en 5 minuten op mij. Niks is goed.
![]()
Gisteren gaf de osteopaat aan dat er veel vastzit in haar borstkas en ze daardoor refluxklachten heeft. Ze heeft haar behandeld, maar vandaag gaat het zó slecht. Ze huilt (niet jengelig, echt krijsen) alleen maar en alleen aan de borst is ze even rustig. Ik mag haar echter niet te vaak aan de borst laten want haar maagje moet ook de kans krijgen om leeg te raken, anders is er altijd iets dat omhoog kan komen.
Het is zo zielig, dan hoor ik *gloep* en daarna begint ze heel hard te gillen en is ze echt ontroostbaar.Ik lig nu met haar in bed, maar echt niks is goed. Ze is supermoe, maar valt elke keer maar een paar seconden weg en dan is het weer gillen. Ik weet zo langzamerhand niet meer wat ik moet doen, de draagdoek werkt ook niet meer.
![]()
Morgen om 14.10 afspraak bij de huisarts, maar ik betwijfel inmiddels of die nog iets kan doen.
Mijn mooiste liefste meisje.
Zo is het ook een tijdje geweest bij ons en het is pas verbeterd toen we medicatie gingen gebruiken voor Sjaak. Eerst Omeprazol, maar dat was nog niet genoeg. Nu Nexium en het is een heel ander kind. Hij slaapt overdag (in z'n eigen bed zelfs, ik dacht eerst dat dat een hoax was) en hij huilt nog maar maximaal 10 minuten per dag, in plaats van uren.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:14 schreef Selvaria het volgende:
Oké, ten einde raad hier.![]()
Het ging een tijdje beter met N. maar sinds drie dagen is het bijna niet meer te doen.Ze slaapt overdag niet, helemaal niet. Gisteren een half uurtje in de maxi-cosi, vandaag 10 minuten in de kinderwagen en 5 minuten op mij. Niks is goed.
![]()
Gisteren gaf de osteopaat aan dat er veel vastzit in haar borstkas en ze daardoor refluxklachten heeft. Ze heeft haar behandeld, maar vandaag gaat het zó slecht. Ze huilt (niet jengelig, echt krijsen) alleen maar en alleen aan de borst is ze even rustig. Ik mag haar echter niet te vaak aan de borst laten want haar maagje moet ook de kans krijgen om leeg te raken, anders is er altijd iets dat omhoog kan komen.
Het is zo zielig, dan hoor ik *gloep* en daarna begint ze heel hard te gillen en is ze echt ontroostbaar.Ik lig nu met haar in bed, maar echt niks is goed. Ze is supermoe, maar valt elke keer maar een paar seconden weg en dan is het weer gillen. Ik weet zo langzamerhand niet meer wat ik moet doen, de draagdoek werkt ook niet meer.
![]()
Morgen om 14.10 afspraak bij de huisarts, maar ik betwijfel inmiddels of die nog iets kan doen.
Mijn mooiste liefste meisje.
En sowieso de draagdoek/-zak gebruiken, dat hielp hier ook wat.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:20 schreef Selvaria het volgende:
Speentje en pink pakt ze beide eventjes, maar daarna is het weer gillen.
In badje heb ik haar vanochtend al gedaan, was ook niet zo'n best plan.![]()
Thanks, dat ga ik doen! Ik heb haar net zelfs gefilmd toen ze zo aan het krijsen was, gewoon zodat ik kan laten zien dat ik écht niet overdrijf.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:35 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Zo is het ook een tijdje geweest bij ons en het is pas verbeterd toen we medicatie gingen gebruiken voor Sjaak. Eerst Omeprazol, maar dat was nog niet genoeg. Nu Nexium en het is een heel ander kind. Hij slaapt overdag (in z'n eigen bed zelfs, ik dacht eerst dat dat een hoax was) en hij huilt nog maar maximaal 10 minuten per dag, in plaats van uren.
Maak voor de huisarts/jezelf een overzicht van wat er wanneer gebeurt (wanneer drinken, wanneer huilen, wat triggert het nog meer, wanneer slapen etc) zodat je duidelijk kunt vertellen wat er aan de hand is.
Vooral die *gloep* is erg kenmerkend voor (verborgen) reflux geloof ik. En die *gloep* doet pijn.
Sterkte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |