Je hebt mijn adoptieverzoek voor Kenneth Vanbilsen van Cofidis overgeslagen.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:30 schreef franklop het volgende:
Ik loop over een uur even de verzoeken langs
quote:
quote:
okquote:
whoops. ook ok!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 06:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je hebt mijn adoptieverzoek voor Kenneth Vanbilsen van Cofidis overgeslagen.
Geen probleem. Ik heb de nieuwe adopties toegevoegd aan de OP.quote:
Oud-etappe winnaar, laat gaan.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:21 schreef Kadabra4 het volgende:
Mag ik Navardaukas van Cannondale-Garmin ?
Eens. Ik zag iemand ook Roy pakken. Die gast begint inmiddels aan zijn zevende opeenvolgende tourquote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:28 schreef DeeBee het volgende:
Écht onbekende renners kiezen is vrij lastig tegenwoordig, maar Navardauskas is echt te bekend.
Senechal veel beter, mooi om toch nog wel namen te zien in dit topic die niet zo vaak voorbij komen.Vooral de mini-biografiën waarbij zelfs de zeges bij de nieuwelingen nog genoemd worden geniet ik altijd wel van.
Roy is natuurlijk wel een erkend adoptierenner, ook al zeven edities geadopteerd volgens mijquote:Op dinsdag 30 juni 2015 17:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eens. Ik zag iemand ook Roy pakken. Die gast begint inmiddels aan zijn zevende opeenvolgende tourEn hij valt geregeld aan ook
Pak dan die Zweed van Tinkoff of zo. Gast met potentie en alles. Dat zijn de leuke adoptierenners.
Calzati, Dessel, etc. goede coureurs welquote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:11 schreef DeeBee het volgende:
Wel mooi, die zeges van de adoptierenners in de Tour die in de OP staan.
Calzati, die hele naam alweer vergeten.
Dit verzin je ter plekke.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:29 schreef Mani89 het volgende:
Een introductie, Reinhardt Janse van Rensburg.
[ afbeelding ]
Reinhardt werd samen met zijn tweelingbroer Jacques geboren in Zaltbommel (Gelderland) en emigreerde op zijn 5de naar Zuid-Afrika om de apartheid te ontvluchten. Dankzij de rijke wielercultuur van dat land werd de wielersport hem met de paplepel ingegoten, vaak ging hij samen met zijn tweelingbroer jagen in de wildernis van Zuid-Afrika met een jachtgeweer en een Trek racefiets, vele malen moest hij fietsend op de vlucht slaan voor het regime van Mandela dat het niet zo op had met de blanke minderheid. Zodoende werden de jongens steeds sterker en omdat ze er zo goed uitzagen kregen ze al snel een profcontract om te fietsen voor geld. En toen mochten ze de Tour rijden. Einde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |