Het is een eigenlijk de bedoeling dat je een zwakkere broeder adopteert, een beetje zoals een Foster Parents kindje.quote:Op maandag 6 juli 2015 00:36 schreef Jessedoesburg het volgende:
Is het mogelijk dat ik Mathias Frank nog mag selecteren? Is natuurlijk een geweldige renner!
Ik zie in de OP anders best wat bekende namenquote:Op maandag 6 juli 2015 00:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is een eigenlijk de bedoeling dat je een zwakkere broeder adopteert, een beetje zoals een Foster Parents kindje.
Mathias Frank is wel echt te bekend.quote:Op maandag 6 juli 2015 00:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zie in de OP anders best wat bekende namen
Lijkt me niet.quote:Op maandag 6 juli 2015 00:47 schreef Sked het volgende:
Het valt me op dat bijv. Sicard en Durasek nog niet zijn gekozen
Of zijn die te bekend?
Noulleau moest zich gisteren ook helemaal opofferen voor niet-oplettende Europcar kopmannen. Kop op en je krijgt je kans nog wel Bryan.quote:Op maandag 6 juli 2015 01:05 schreef DecoAoreste het volgende:
Mijn held Jos van Emden heeft vandaag laten zien dat hij naast een begenadigd tijdrijder ook een goede trouwe knecht is. Hij gaf zijn fiets aan Kelderman nadat die viel, zodat die zijn weg kon vervolgen.Helaas verloor Kelderman uiteindelijk alsnog 5 minuten, maar Jos heeft in ieder geval goed werk geleverd, ook in de achtervolging. Goed gedaan!
Samen met Naulleau, frustratie van gisteren er uit rammenquote:Op maandag 6 juli 2015 14:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Barta heeft er echt zin in. Hij zit weer mee in een ontsnapping.
Wil je die adopteren? Ik had hem vorig jaar en hij was compleet onzichtbaar, dus sowieso niet te bekendquote:Op maandag 6 juli 2015 14:51 schreef Jessedoesburg het volgende:
Wat dacht je van Matthieu Ladagnous dan? Is ook zo'n kanjer.
Ach de goede onbekende renners zijn al weg, begrijp zelf niet waarom Warren Barguil gekozen mag worden heeft toch 2 Vuelta etappes gewonnen?quote:Op maandag 6 juli 2015 14:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wil je die adopteren? Ik had hem vorig jaar en hij was compleet onzichtbaar, dus sowieso niet te bekend
Ach, Yates, Yates en Durbridge mochten ook gekozen worden. Je moet het eigenlijk zien vanuit het oogpunt van mensen die alleen de Tour kijken (en het dan nog maar half volgen) en verder he-le-maal niks met wielrennen hebbenquote:Op maandag 6 juli 2015 15:32 schreef Jessedoesburg het volgende:
[..]
Ach de goede onbekende renners zijn al weg, begrijp zelf niet waarom Warren Barguil gekozen mag worden heeft toch 2 Vuelta etappes gewonnen?
Verder heeft ie wel een grappige Franse naam
De naam Barguil komt dan ook vaker in Spanje voor dan in Frankrijk. Dacht eerst dat ie net als Rinero een Frans Bask was, maar hij komt uit Hennebont (aan de kust van de Golf van Biskaje)quote:Verder heeft ie wel een grappige Franse naam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |