Dit. Het kan wel eventueel op een brak membraan wijzen maar meestal niet. Dan zit er wel meer en loopt ie ook echt klote.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:02 schreef FransDeens het volgende:
Stroomt er echt benzine uit of ligt er na een tijdje een vettig prutje zoals op de foto? Als het er niet uit stroomt hoef je je er niet druk over te maken, dat heeft zelfs een nieuwe Tomos na een tijdje. Gewoon af en toe even schoonmaken, bijvoorbeeld als je het luchtfilter vervangt.
Dat is mijn ervaring.quote:Op zondag 28 juni 2015 20:59 schreef Posergoth6667 het volgende:
[...] Dit is als het goed is de olie die over blijft nadat de benzine resten grotendeels verdampt zijn).
Bij mij ook, staan genoeg twee-takkerts in de schuur hier en ze hebben dit allemaal.quote:
I.d.d.quote:Op zondag 28 juni 2015 21:49 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
Bij mij ook, staan genoeg twee-takkerts in de schuur hier en ze hebben dit allemaal.
Wel oppassen dat je nu niet te schraal rijd ivm valse lucht..quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:30 schreef Zuunigerd het volgende:
Zo! Het nieuwe membraan zit erop, en hij rijdt merkbaar beter. Hij trekt nog wel iets valse lucht bij het spruitstuk, omdat ik in mijn wijsheid een pakking niet gemonteerd heb, maar verder loopt hij als een tiet. Bedankt voor de goede raad allemaal.
Hij loopt nu wel een beetje arm, ja. Voorlopig doe ik er een iets grotere sproeier in, en ooit monteer ik die pakking wel. Dan trek ik hem helemaal uit elkaar, want bij de voetpakking trekt hij ook een beetje valse lucht.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:27 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Wel oppassen dat je nu niet te schraal rijd ivm valse lucht..
Dan kan ie evt vastlopen.. dus pakking moet er wel ff tussen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |