Trailerquote:Hearthstone - slijp je zwaard, verzamel je deck en maak je klaar voor Hearthstone - het snelle strategie-kaartspel dat gemakkelijk te leren is en voor massaal plezier zorgt. Speel het spel gratis op Battle.net en speel je kaarten om spreuken uit te spreken, wezens op te roepen en het bevel te voeren over de helden van Warcraft in epische strategische duels. Kies een van de negen Warcraft-helden om mee te spelen. Om de beurt kiezen spelers hun kaarten uit hun aanpasbare kaartendeck om hun tegenstander te verslaan.
quote:Hearthstone is een gratis speelbaar kaartspel. Voordat je Hearthstone kunt gaan spelen, is het noodzakelijk dat je eerst een Battle.net account aanmaakt. Dit kun je doen via de Account Creation-pagina op Battle.net doen. Met dit Battle.net account log je in op de Blizzard Launcher.
Hearthstone kan gespeeld worden op PC, Mac en iPad.
De systeemvereisten kun je hier vinden.
Het spel is hier gratis te downloaden.
Dit gedeelte wordt regelmatig geüpdatet.
Denk het niet, ik ga nooit met mill rogue ranked in. Niet sterk genoeg en zal ongetwijfeld potjes verliezen, die ik met een beter deck had kunnen winnen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:53 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Nou het kan ook voor jou interessant zijn.
Als een achievement is:
Win 10 keer met een mill rogue deck (dus bepaalde kaarten erin)
Dan kom jij vaker een mill rogue tegen, dat is wel leuker voor het spel lijkt me.
Hehe tja inderdaad dan heb je er weinig aan.quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:18 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Denk het niet, ik ga nooit met mill rogue ranked in. Niet sterk genoeg en zal ongetwijfeld potjes verliezen, die ik met een beter deck had kunnen winnen.
Dus moeten dit soort decks casual in, waar ik niet komDus heb ik er nog steeds niets aan
Echt, achievements: nope.
Ontspannend niet, wel het leukstquote:Op woensdag 24 juni 2015 14:22 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hehe tja inderdaad dan heb je er weinig aan.
Grappig, ik kom echt nooit in ranked omdat ik daar zowat hartaanvallen van krijg. Ik wil altijd winnen en RNGsus gaat er echt niet voor zorgen dat mijn laptop blijft bestaan.
Hearthstone speel ik juist met decks die helemaal uit de hand sneeuwballen. Of snoeihard verlies te weeg brengen.
De gangbare handel is niet echt wat voor mij, daar moet ik ook veel te hard voor nadenken naast mijn werk.
Is ranked ontspannend voor je dan? Voor mij niet, net als arena dat niet is voor me.
Nicequote:Op woensdag 24 juni 2015 16:09 schreef Azorius het volgende:
[..]
[..]
Thanks!
[ afbeelding ]
Speel de laatste paar dagen vooral met dit standaard Paladin deck. Verwissel af en toe wel eens een kaart, maar dit is de basis. Greenskin i.p.v. Harrison is de grootste verrassing. Je ziet vaak mensen die de kaart niet eens kennen en hem gaan bekijken.
Ja preciesquote:Op woensdag 24 juni 2015 16:12 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
NiceGreenskin leuk kaartje ja, verwarde reacties en als je hem kan coinen na muster is het echt een effectieve removal early game
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:04 schreef Noppie2000 het volgende:
OHHHH, verschillende soorten bananen
Tot nu toe drie gezien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te makelijk met face huntard tbh ^^ nog meer gratis face damagequote:Op woensdag 24 juni 2015 17:12 schreef Blistering het volgende:
Zo, gratis pakje binnengehaald met face hunterHet erge was nog wel dat ik 1 dmg tekort kwam voor lethal, maar zo'n rotten banana kreeg die 1 dmg deed
Absoluut. Maar ik wilde gewoon snel m'n pakje scoren, dus dan pak ik het deck waarmee ik toch niet verlies.quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:25 schreef dontcare het volgende:
[..]
te makelijk met face huntard tbh ;p nog meer gratis face damage
zelfde hier , was geen kritiek ;pquote:Op woensdag 24 juni 2015 17:25 schreef Blistering het volgende:
[..]
Absoluut. Maar ik wilde gewoon snel m'n pakje scoren, dus dan pak ik het deck waarmee ik toch niet verlies.
In m'n pakje trouwens 1 epic, een Kidnapper. Ach ja, toch weer mooi.quote:
Nice, lekker pakjequote:Op woensdag 24 juni 2015 17:28 schreef BarryOSeven het volgende:
Ongelooflijk
Pak mn NUKE INC deck, join de game, gast concede meteen.
Pakje gekregen met 2 rares, 1 golden epic en 1 legendaryNozdormu, had ik al maar fijn voor de dust
Lucky! Ik had weer 4 commons en een rare. Geen goldenquote:Op woensdag 24 juni 2015 17:28 schreef BarryOSeven het volgende:
Ongelooflijk
Pak mn NUKE INC deck, join de game, gast concede meteen.
Pakje gekregen met 2 rares, 1 golden epic en 1 legendaryNozdormu, had ik al maar fijn voor de dust
Volgende brawl ben jij aan de beurt met 5 golden legendaries.quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Lucky! Ik had weer 4 commons en een rare. Geen golden
Of die leper gnome dude., 1 mana spell = leper gnomequote:Op woensdag 24 juni 2015 20:14 schreef muhahaha het volgende:
Trogzor meta in brawler. Lekkere dikzak hihi.
Gebruik je The Beast en King Krush dan wel?quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:08 schreef PollosHermanos het volgende:
Ik de eerste Brawl gewonnen met Priest, had een fijne combo waarbij ik die 1-4 windfury mech een normale en een big banana gaf, en daarna health en attack wisselde.
Bijna 1600 dust gespaard, welke Legendary zal ik craften? Gewoon standaard voor dr. Boom gaan als je die nog niet hebt? Ik heb tot nu toe:
- King Krush
- Bolvar Fordragon
- Vol'jin
- Hemet Nesingwary (zit er aan te denken deze te disenchanten, gebruik hem niet in decks, aan de andere kant ook wel zonde, wat zouden jullie doen?)
- The Beast
- Ragnaros the Firelord
Ik speel vooral met Priest, waar Ragnaros m'n grootste drop is qua damage.
Ragnaros is een enorm sterke.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:08 schreef PollosHermanos het volgende:
Ik de eerste Brawl gewonnen met Priest, had een fijne combo waarbij ik die 1-4 windfury mech een normale en een big banana gaf, en daarna health en attack wisselde.
Bijna 1600 dust gespaard, welke Legendary zal ik craften? Gewoon standaard voor dr. Boom gaan als je die nog niet hebt? Ik heb tot nu toe:
- King Krush
- Bolvar Fordragon
- Vol'jin
- Hemet Nesingwary (zit er aan te denken deze te disenchanten, gebruik hem niet in decks, aan de andere kant ook wel zonde, wat zouden jullie doen?)
- The Beast
- Ragnaros the Firelord
Ik speel vooral met Priest, waar Ragnaros m'n grootste drop is qua damage.
Die gebruik ik allebei in mijn Hunter deck, maar daar speel ik de laatste tijd gewoon nooit echt mee. Maar die gebruik ik in principe dus welquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:15 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gebruik je The Beast en King Krush dan wel?
Ik heb de bovenstaande Legendarys dus alquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:17 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ragnaros is een enorm sterke.
Vol'Jin is ook meesterlijk als je van priest houdt.
Maar ik zou je rag aanraden. Dat is toch wel de primary legendary zo'n beetje
Ik dacht dat Leeroy Jenkins werd aanbevolen ivm mana cost/dmg oidquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:30 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
Die gebruik ik allebei in mijn Hunter deck, maar daar speel ik de laatste tijd gewoon nooit echt mee. Maar die gebruik ik in principe dus wel
King Krush was m'n eerste Legendary, kreeg ik uit m'n eerste arena-packquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik dacht dat Leeroy Jenkins werd aanbevolen ivm mana cost/dmg oid
Maar King Krush heeft weer zo'n bazige animatie
keuzes keuzes
quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:31 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
Ik heb de bovenstaande Legendarys dus al
Ga dus binnenkort een nieuwe craften en wil graag weten welke jullie dan zouden craften
Ja die of Sneeds, is ook een vette en in veel decks toepasbare legendary vind ik (de soort decks die ik leuk vind om te spelen dan)quote:
Sneeds is voor fun. Boom is gelijkwaardig aan Ragnaros. OP legendary, zou daar eerder voor kiezen dan de RNG sneeds, maar voor fun moet je voor sneeds gaanquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:53 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
Ja die of Sneeds, is ook een vette en in veel decks toepasbare legendary vind ik (de soort decks die ik leuk vind om te spelen dan)
True that, ik ga nog even mijn decks nalopen en dan gaan er knopen worden doorgehaktquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:55 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Sneeds is voor fun. Boom is gelijkwaardig aan Ragnaros. OP legendary, zou daar eerder voor kiezen dan de RNG sneeds, maar voor fun moet je voor sneeds gaan
Dr. Boom is een must have als je serieus wil gaan ranken. Die kaart kan echt een gamechanger zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:57 schreef PollosHermanos het volgende:
[..]
True that, ik ga nog even mijn decks nalopen en dan gaan er knopen worden doorgehakt
Boom is veel beter dan Rag johquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:55 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Sneeds is voor fun. Boom is gelijkwaardig aan Ragnaros. OP legendary, zou daar eerder voor kiezen dan de RNG sneeds, maar voor fun moet je voor sneeds gaan
Dit, ik zou Dr. Boom craften als je die nog niet hebt. Die past in bijna elk deck.quote:Op donderdag 25 juni 2015 01:26 schreef Azorius het volgende:
[..]
Dr. Boom is een must have als je serieus wil gaan ranken. Die kaart kan echt een gamechanger zijn.
counterspell is best een puike kaart. Kan de tegenstander helemaal ontwrichten mits goed gespeeld.quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:28 schreef vaarsuvius het volgende:
die gratis classic pakjes zijn mij meer waard dan 3 arena pakjes! Zulke heerlijke kaartjes eruit gehaald.
ok, ook een waardeloze epic (mage secret tegen spells) maar dat is dan weer een gratis extra rare, ook fijn.
Het hangt er een beetje vanaf of je een rush deck hebt of meer een control oriented deck. In een control deck liever king krush dan leeroy.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik dacht dat Leeroy Jenkins werd aanbevolen ivm mana cost/dmg oid
Maar King Krush heeft weer zo'n bazige animatie
keuzes keuzes
vandaar dat ik ook geen counterspell disenchante maar die epic versie die gewoon slechter is.quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:37 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
counterspell is best een puike kaart. Kan de tegenstander helemaal ontwrichten mits goed gespeeld.
Lijkt me duidelijk toch.. +2/+2 en meerdere buffs erop en gaan met die banaan. Vooral goed in beurt 4/5/6 als je al wat banana's binnen hebt geharktquote:
Ach, banaantjes... natuurlijk.quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:57 schreef Keano het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk toch.. +2/+2 en meerdere buffs erop en gaan met die banaan. Vooral goed in beurt 4/5/6 als je al wat banana's binnen hebt geharkt
quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:57 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
vandaar dat ik ook geen counterspell disenchante maar die epic versie die gewoon slechter is.
ah spellbender dus. Ja gebruik die eigenlijk ook nooitquote:Op donderdag 25 juni 2015 11:57 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
vandaar dat ik ook geen counterspell disenchante maar die epic versie die gewoon slechter is.
Spellebender is wel heel leuk tegen een Paladin, als die Blessing of kings of might wil gaan doen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:01 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
ah spellbender dus. Ja gebruik die eigenlijk ook nooit
Die zijn gaaf in het goud...nja, alle kaarten zijn mooi in het goudquote:
Netjesquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Die zijn gaaf in het goud...nja, alle kaarten zijn mooi in het goud
En rank 10 met 2 sterren ondertussen! Yay. Doel behaald
Klopt, maar in principe gooi ik er geen kaarten in die alleen goed werken tegen een bepaalde class.quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:28 schreef Remzz het volgende:
[..]
Spellebender is wel heel leuk tegen een Paladin, als die Blessing of kings of might wil gaan doen.
Wat gebeurt er eigenlijk met spellbender als je tegen een warlock speelt die demonheart speelt op een eigen demon? Krijg je dan +5/+5 of 5 damage op je 1/3 beestje?quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:45 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Klopt, maar in principe gooi ik er geen kaarten in die alleen goed werken tegen een bepaalde class.
Ben bang dat je dan toch echt die damage krijgt helaasquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:40 schreef Molurus het volgende:
[..]
Wat gebeurt er eigenlijk met spellbender als je tegen een warlock speelt die demonheart speelt op een eigen demon? Krijg je dan +5/+5 of 5 damage op je 1/3 beestje?
Burlocs?quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:57 schreef muhahaha het volgende:
7-0 in Brawl
Speel nu een mage deck met oa burlocs
Ja, die beesten die power krijgen als de tegenstander spells speeltquote:
Die healt voor 5quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:52 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Vraag me dan nu ineens wel af wat er dan met sacrificial pact gebeurt trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Brief conclusion from the length of the lists: If you expect Spellbender to trigger, it will generally be better, but it has a much higher chance of not triggering until it is too late."
Bron
Zo op het oog zijn er meer kaarten waartegen spellbender beter is dan slechter.Niet meer aanwezig in dit forum.
Toegevoegdquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:43 schreef floofee het volgende:
Hey, ik zou ook wel in de OP willen
Aubrionna#2162
Ik ben momenteel bezig in Arena. Ik wil graag 11 wins (Lightforge key) halen.
Mijn beste is tot nu toe 9 wins.
Tussendoor probeer ik de heroic wings van BRD te halen voor de cardback.
Best wel pittig
Ik heb verder niet echt een doel om Legend rank te halen. Ik hou me vooral bezig met heroic, arena en dailie's. Misschien dat ik op een later moment wel echt voor legendary zou gaan.
Ik heb in ieder geval wel de cards om iedere goede legend deck te maken.
Lightforge key is 12 wins btwquote:
Ohja, mijn excuus, daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 25 juni 2015 23:10 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Lightforge key is 12 wins btw.
Legend halen is echt een kwestie van een maand niks beters te doen hebben en games grinden. Tot rank 5 o.i.d. schiet het nog wel op, daarna totaal niet meer. (Ben zelf tot rank 3 gekomen.)
Heroic van BRD moet ik ook nog doen, lijkt me pittiger dan Naxx (die ik wel heb).
BibleThumpquote:Op donderdag 25 juni 2015 22:43 schreef floofee het volgende:
Hey, ik zou ook wel in de OP willen
Aubrionna#2162
Ik ben momenteel bezig in Arena. Ik wil graag 11 wins (Lightforge key) halen.
Mijn beste is tot nu toe 9 wins.
Tussendoor probeer ik de heroic wings van BRD te halen voor de cardback.
Best wel pittig
Ik heb verder niet echt een doel om Legend rank te halen. Ik hou me vooral bezig met heroic, arena en dailie's. Misschien dat ik op een later moment wel echt voor legendary zou gaan.
Ik heb in ieder geval wel de cards om iedere goede legend deck te maken.
Lekkerquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:42 schreef vaarsuvius het volgende:
vaarsuvius gaat 3-3 met zijn warlock arena deckje waar ie toch veel meer van verwacht had...
oh ja pakje open maken,.,
rare,
rare.. nice!
common, common,
zit met zijn hoofd al bij een heel andere website, let niet meer op. koek is tenslotte al op met 2 rares!..
Hoog dwerg stemmetje:
Gooooal- den Èpic....!
huh, whut? zei er iemand iets???![]()
![]()
Nice, lekkere kaart hoor die archmage!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
15 pakjes gehaald; golden Archmage en golden Ice Block gekregen. Ook nog een Ragnaros (had ik overigens al, maar nog steeds, yay!). Leuk begin van weekend
Ik heb gisteren ook 15 pakjes gehaald en 2 Legendary's getrokken.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
15 pakjes gehaald; golden Archmage en golden Ice Block gekregen. Ook nog een Ragnaros (had ik overigens al, maar nog steeds, yay!). Leuk begin van weekend
En allebei ook top legendaries. Nice hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:42 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook 15 pakjes gehaald en 2 Legendary's getrokken.
The Black Knight & Al Akir the Windlord. Had ze beiden nog niet
Koop net een pakje van 100 gold, trek ik weer The Black Knightquote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:43 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
En allebei ook top legendaries. Nice hoor.
Goed voor de dustquote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:23 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Koop net een pakje van 100 gold, trek ik weer The Black Knight
Inderdaad, ik heb vandaag 2 legendaries gecraft. Cenarius en Mal'Ganis. Al ben ik over die laatste niet heel tevredenquote:
Gebruiken met voidcaller combo, dan wordt hij leukerquote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:32 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb vandaag 2 legendaries gecraft. Cenarius en Mal'Ganis. Al ben ik over die laatste niet heel tevredenmaar goed boeiend. Deed verder niks met dat dust.
Doe ik, maar ik vind het gewoonweg geen leuk deck om te spelen. Vind een zoolock of handlock leuker dan zo'n demonlock. Ik heb het geprobeerd maar helaas.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:33 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Gebruiken met voidcaller combo, dan wordt hij leuker
Alleen het randje helaasquote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:58 schreef E-Dubble het volgende:
Vandaag 80 euro uitgegeven aan dit kaartspel voor de tablet![]()
de 2 wings, de nieuwe mage hero en nog 15 packs erbij
Packs waren overigens wel niet slecht: 3 Legends: Dr.Boom, Mal'Ganis en Toshley en ook nog 3 golden: Force-tank max, Floating watcher en Mech bear cat. Jammer genoeg speel ik eigenlijk alleen maar met mage.
Weet iemand toevallig ook nog of die nieuwe hero's golden worden bij 500 wins?
3 Legendaries uit 15 pakjes, holy shit.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:58 schreef E-Dubble het volgende:
Packs waren overigens wel niet slecht: 3 Legends: Dr.Boom, Mal'Ganis en Toshley en ook nog 3 golden: Force-tank max, Floating watcher en Mech bear cat. Jammer genoeg speel ik eigenlijk alleen maar met mage.
Ahh oké dat is wel jammer opzichquote:
Ja ben er wel tevreden mee al ga ik ze niet veel gebruikenquote:
Met Mal'Ganis en Dr. Boom heb je ook prima Legendaries om een sterk Zoolock deck in elkaar te flansenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:58 schreef E-Dubble het volgende:
Sneeds is erg leuk!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
Goede dag voor veel mensen dus qua legendaries; congrats!
Ik vind Mal Gannis wel goed eigenlijk, helemaal uit een voidcaller. Ook super als je hem samen kunt gebruiken met Jarraxus. Al mis ik die beiden nog.
Sneeds lijkt me ook gaaf nog. Net als Malygos voor mijn freeze mage.
Als je beide aan het topdecken bent is hij wel goedquote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:48 schreef Molurus het volgende:
Sneeds is leuk, heb er een tijdje mee gespeeld. Maar voor een kaart die 8 mana kost is ie nogal traag. Ik zou niet durven zeggen dat het een goede kaart is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |