Minus de boete toen ts betrapt isquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:00 schreef terrorsjaak het volgende:
Hoeveel geld heeft al dat stelen je bespaard? Misschien ¤100![]()
Dat is het toch niet waard, paupertje
quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:53 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Na de eerste 5 cm was alles als nieuw, hoezo te laat?
Zo ja, dan heb ik echt kapot veel gestolen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
Valt illegale software downloaden onder "stelen"?
Inderdaad haha. Dan wordt t veel. Net als muziek downloadenquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
Muziek en films echt veel.quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:15 schreef jasperte het volgende:
[..]
Inderdaad haha. Dan wordt t veel. Net als muziek downloaden
Ja inderdaad, heb hetzelfde.quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:16 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Muziek en films echt veel.
Laatste tijd echter wel een stuk minder geworden sinds ik een spotify en een netflix accountje heb.
Ja echt hé. en ook gewoon maar 1 post, 1 topic topicquote:Op donderdag 25 juni 2015 01:31 schreef Alziend-Oog het volgende:
Eerste topic gelijk een doorslaand succes. Wat een held die TS.
Valt me vies tegen van je.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
Ik weet dat ik mijn vlugge handjes niet goed benutquote:
Waarom jat je mascara als man?quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:36 schreef opgefokdt het volgende:
Heyy,
Dus, heb jij wel eens iets gestolen, en denk dan aan de AH of andere supermarkten.
TS:
Bier bij Albert heijn,
Smirnoff bij Albert heijn
Passoa bij albert heijn
Toetsenbordbij Albert heijn
Laxeermiddel bij Kruidvat,
12 USB sticks bij Kruidvat,
Mascarabij Kruidvat (Aangehouden, politie etc)
Peuken bij aldi
Shag bij aldi
4 Muizen
2 Ratten
Zo'n groot kaas-ding
Office 2003 van school.
Schoolcomputerd
Je ging alleen over straat toen je 3 was?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:50 schreef SevD het volgende:
Een chocolade paaseitje bij de bakker toen ik 3 wasMaar dat daarna enthousiast aan m'n moeder verteld die me met een dubbeltje terug stuurde
Nee, vertelde het in de autoquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:48 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Je ging alleen over straat toen je 3 was?
quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:36 schreef opgefokdt het volgende:
Heyy,
Dus, heb jij wel eens iets gestolen, en denk dan aan de AH of andere supermarkten.
TS:
Bier bij Albert heijn,
Smirnoff bij Albert heijn
Passoa bij albert heijn
Toetsenbordbij Albert heijn
Laxeermiddel bij Kruidvat,
12 USB sticks bij Kruidvat,
Mascarabij Kruidvat (Aangehouden, politie etc)
Peuken bij aldi
Shag bij aldi
4 Muizen
2 Ratten
Zo'n groot kaas-ding
Office 2003 van school.
Schoolcomputerd
Al die moeite doen voor een pakje Power Rangers kauwgom.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:30 schreef Karzai het volgende:
Ik was een keer in een ambush gelokt toen pakte ik een pakje kauwgom
quote:Op zondag 28 juni 2015 19:38 schreef Trollscience het volgende:
lucifers toen ik 10 waslkkr fikkie stoken
Wat een hekel heb ik aan mensen zoals jou. Net als de mensen die een pen lenen en het dan houden. Hoe simpel moet je zijn om als je iets leent het niet terug te geven en er zelfs trots op te zijn dat je automatisch de ander verneuktquote:Op donderdag 25 juni 2015 20:02 schreef AbFab_Darling het volgende:
Aanstekers stop ik altijd automatisch in m'n zak of tas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |