SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Dat dacht ik al. Wat mij terugbrengt naar de vraag die ik in het Witcher topic stelde net.quote:Op woensdag 24 juni 2015 08:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
XP die je krijgt voor vijanden is te verwaarlozen, je kan beter sidequests doen.
sommige notes moet je dacht ik eerst lezen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 08:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Wat mij terugbrengt naar de vraag die ik in het Witcher topic stelde net.
GAM / [The Witcher #12] Geralt of Rivia _O_
Dit is toch eigenlijk bf?quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:42 schreef Radjan het volgende:
Holy shit, zeg maar dag tegen Battlefield.
Zo blij dat ik Hardline niet gehaald heb. Kan beter wachten voor deze of niet retjenquote:Op woensdag 24 juni 2015 10:42 schreef Radjan het volgende:
Holy shit, zeg maar dag tegen Battlefield.
hardline was tofquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:36 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Zo blij dat ik Hardline niet gehaald heb. Kan beter wachten voor deze of niet retjen
ja en boeiend die aantal guns...quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:45 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Gebrek aan wapens.
Bedoel denk je dat ik net als jou alle games kan halen.
Vond het juist beter....... Er zijn er teveel in bf4quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja en boeiend die aantal guns...
in cs 1.6 had je ook lauter 25 wapens en gebruikte je er maar 5 of zo.
Alsnog de meest geweldige online shooter ooit gemaak
Kinderen van tegenwoordig zijn te verwend
AK-47, M4A1, AWP, Desert Eagle en Knife.quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Je hebt niet eens de desert eaglequote:Op woensdag 24 juni 2015 12:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat ziet er zelfs erg mooi uit.quote:Op woensdag 24 juni 2015 11:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ziet er niet verkeerd uit.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 juni 2015 12:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
AK-47, M4A1, AWP, Desert Eagle en Knife.
Meer had je inderdaad niet nodig
mwah glock of usp was ook wel chill, zeker in het beginquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
AK-47, M4A1, AWP, Desert Eagle en Knife.
Meer had je inderdaad niet nodig
jawelquote:
500Gb, en een wit handvat. Bahquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ziet er niet verkeerd uit.
[ afbeelding ]
Ik verwacht vandaag, de indies komen toch elke eerste woensdag/donderdag van de maand? 1 juli is op een woensdagquote:Op woensdag 24 juni 2015 12:19 schreef Jimbo het volgende:
maaruh, belangrijker...
Is vandaag of volgende week de PS+ indi aankondiging ?
Hopen op RocketLeague deze maand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |