Arm Septwitter:sepvanmarcke twitterde op dinsdag 07-07-2015 om 10:01:25Thought I ordered rain for today...? #TDF2015 #TourdeSep http://t.co/jTtJTDQYJB reageer retweet
Nee enkel sprintersquote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:45 schreef TDK82 het volgende:
Gaan er klassement mannen in de top 20 eindigen vandaag? Contador en valverde bv?
Moeilijk te zeggen, ik denk dat de groep die naar de finish rijdt groter gaat zijn en dan zullen de klassementsrenners niet meesprinten ofzo.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:45 schreef TDK82 het volgende:
Gaan er klassement mannen in de top 20 eindigen vandaag? Contador en valverde bv?
Ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:45 schreef TDK82 het volgende:
Gaan er klassement mannen in de top 20 eindigen vandaag?
Addy Engels op een mooie 153e plekquote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:33 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Als je naar de uitslag van 2011 kijkt, lijkt een overwinning voor een klimmer waarschijnlijker.
http://www.wielerupdate.n(...)ent-mur-de-bretagne/
Nibaliquote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:53 schreef heywoodu het volgende:
Poll: Wie van 'De Grote Vier eindigt vandaag het hoogst?
• Nairo Quintana
• Alberto Contador
• Chris Froome
• Vincenzo Nibali
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Vind deze monteur toch een stuk professioneler overkomen, bij Lotto is het een en al vragen, die man doet gewoon zijn werk!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Crash van LtD door de ogen van mecanicien van LottoNL, heeft ook een camera bij net als mecanicien van OGE
Ziet er toch leuk uit.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:53 schreef Mani89 het volgende:
Dit is toch aardig wat regen.
[ afbeelding ]
Dat hoop ik wel. Mag hem niet, maar liever een mooi gevecht incl Froome dan weer zo'n dodelijk saaie Tour wat betreft geel als vorig jaar.quote:
Ik vrees juist dat het met Froome saai wordt.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel. Mag hem niet, maar liever een mooi gevecht incl Froome dan weer zo'n dodelijk saaie Tour wat betreft geel als vorig jaar.
Ik vrees juist een dodelijk saaie Tour als Froome ongeschonden door deze rit komt.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel. Mag hem niet, maar liever een mooi gevecht incl Froome dan weer zo'n dodelijk saaie Tour wat betreft geel als vorig jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |