quote:Ja oke, maar daar staat niks bij over of je thuis woont, of samen, over vaste lasten enz. En daar gaat het mij om.
Op woensdag 13 november 2002 12:40 schreef sweek het volgende:
Kleding: Hoeveel geef je uit?
Aan kleding geef ik misschien per maand gezien 100-200 euro uit.
Ik woon nog bij m'n moeder
quote:Kan er idd ook niks over vinden in die topic (of kijk er weer overheen) maar goed ik woon samen met me man een hoop vaste lasten (helaas) maar wij geven niet per maand geld uit aan kleding. Mede omdat we niet elke maand nieuwe kleding nodig hebben er is af en toe ook het geld niet voor.
Op woensdag 13 november 2002 12:41 schreef Femke13 het volgende:[..]
Ja oke, maar daar staat niks bij over of je thuis woont, of samen, over vaste lasten enz. En daar gaat het mij om.
Ik geef iets van 100 euro per maand uit aan kleding en m'n vriend vindt dat prima.
Bovendien hebben we een gezamenlijke rekening waar we allebei zoveel op storten als nodig is voor de huishouding en alle gezamenljke dingen. De rest van ons inkomen is gewoon van onszelf en daar kunnen we dus mee doen wat we maar willen.
Dan helaas wel weer dure kleding
Zeg per maand ongeveer 40 pleuro ofzo...
en dan heb je twee shirtjes...
Ik bepaal zelf dus wanneer en hoeveel.
T'is niet voor niks mijn geld
[Dit bericht is gewijzigd door nostra op 15-11-2002 09:42]
Nu woon ik alleen, heb zo'n 350 Euro aan huur en huishoudlasten... ik geef nu wel wat minder uit aan kleding, ik probeer het op 1 nieuw kledingstuk van zo'n 75 euro te houden, een enkele keer wat duurder (omdat ik nou eenmaal toch een dure smaak heb...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |