abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6776278
Naar aanleiding van een ruzie met mijn vriend over het geldbedrag wat per maand wordt besteed aan kleding, ben ik zeer benieuwd hoeveel de fokker aan kleding uitgeeft?
Mijn vriend en ik hebben nu allebei een bedrag per maand vastgesteld wat we uitgeven voor onszelf nadat de rekeningen zijn betaald (we wonen samen en hebben ongeveer 1000 euro vaste lasten per maand).
Nou vraag ik me dus af hoeveel jij uitgeeft aan kleding, schoenen en andere dingen voor jezelf, en dan graag erbij vermelden of je thuis woont of niet (want dat maakt een groot verschil).
Dan reken ik eventuele kosten voor roken, tijdschriften en boodschappen enzo, niet mee.
Altijd blijven lachen
pi_6776297
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_6776316
quote:
Op woensdag 13 november 2002 12:40 schreef sweek het volgende:
Kleding: Hoeveel geef je uit?

Ja oke, maar daar staat niks bij over of je thuis woont, of samen, over vaste lasten enz. En daar gaat het mij om.
Altijd blijven lachen
pi_6776362
Ik heb bijna geen vaste lasten, betaal per maand ongeveer < 400 euro.

Aan kleding geef ik misschien per maand gezien 100-200 euro uit.

Ik woon nog bij m'n moeder

pi_6776384
quote:
Op woensdag 13 november 2002 12:41 schreef Femke13 het volgende:

[..]

Ja oke, maar daar staat niks bij over of je thuis woont, of samen, over vaste lasten enz. En daar gaat het mij om.

Kan er idd ook niks over vinden in die topic (of kijk er weer overheen) maar goed ik woon samen met me man een hoop vaste lasten (helaas) maar wij geven niet per maand geld uit aan kleding. Mede omdat we niet elke maand nieuwe kleding nodig hebben er is af en toe ook het geld niet voor.
Maar als ik kijk per 2 maanden per persoon zou ik een euro of 50 zeggen. Dat is dan puur aan kleding.
'Well that's marvellous, isn't it? Here I am, spent weeks trying to get a single scrap of information about our mysterious demon collectors and no one bothers to tell me that Buffy's dating one of them (Giles: A New Man)
pi_6776410
Ik woon ook samen met m'n vriend... we hebben wat betreft vaste lasten ook wel zo'n 1000 euro denk ik.. en we geven pp gemiddeld 100 euro per maand uit aan kleding.. maar meestal is het een paar maanden niet en dan in één keer heel veel..
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  woensdag 13 november 2002 @ 12:47:52 #7
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_6776414
* Jojogirl woont samen, heeft geen baan en doet op dit moment los uitzendwerk.

Ik geef iets van 100 euro per maand uit aan kleding en m'n vriend vindt dat prima.

Bovendien hebben we een gezamenlijke rekening waar we allebei zoveel op storten als nodig is voor de huishouding en alle gezamenljke dingen. De rest van ons inkomen is gewoon van onszelf en daar kunnen we dus mee doen wat we maar willen.

pi_6776429
ik woon nog thuis, ben student, heb toch wat geld te makken maar niet aan kleding. Koop per maand misschien een half kledingstuk ofzo

Dan helaas wel weer dure kleding

Zeg per maand ongeveer 40 pleuro ofzo...

pi_6776430
Thanx, hier heb ik wat aan. Gelijk dit topic aan mijn vriend laten lezen vanavond!!
Altijd blijven lachen
pi_6776473
Ik (student, uitwonend) koop kleding wanneer ik het nodig heb... dan 3 maanden niks, dan ineens 300 euro, dan weer 6 maanden niks, etc.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 13 november 2002 @ 12:53:20 #11
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_6776498
Ik koop iets als ik 't nodig heb of goedkoop wat tegenkom. Is dus voor mij niet te vatten in vaste bedragen.
pi_6776537
gemiddeld 200e in de maand...

en dan heb je twee shirtjes...

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_6776543
Over een jaar genomen gemiddeld 140 euro per maand. Maar in de praktijk is het dus 3 maanden niets en dan ineens voor 400+ euro als ik er zin in heb.. Dan reken ik schoenen trouwens niet mee, en ik woon op mezelf maar betaal maar 180 euro huur
Where facts are few, experts are many.
pi_6776562
Euro of 50/ 60 per maand toch wel. Soms wat meer en soms wat minder. Ik woon samen en heb een baan.
  FOK!fotograaf woensdag 13 november 2002 @ 12:57:51 #15
18921 freud
Who's John Galt?
pi_6776563
Ooit gehoord van een huisrekening? Dan kan je toch zelf bepalen wat je uitgeeft aan kleding? Ik erg weinig, misschien 50 euro per maand of zo, gemiddeld over een jaar. (ok, af en toe een overhemdje en stroppie voor 150 euro of zo, maar dat zijn uitschieters).
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_6776571
woon thuis, krijg 100euro kleed/zakgeld en verdien ook zo een 100 euro per maand, dus 200 euro te besteden, hmm daar gaat gemiddeld toch wel 100euro per maand voor kleding naar uit.... de rest uitgaan, cd's etc.
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
pi_6776615
Sinds ik samenwoon,koop ik minder vaak kleren.
Ik koop echter kleding,wat ik op de 1 of andere manier altijd kan blijven dragen. Het is nooit uit de mode.. en ik pas t nog altijd.
Ik heb echter zoveel kleren nu.. dat ik 3 maanden lang iedere dag een ander truitje aankan
Kleding verslaafde zal ik echter blijven
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_6776805
Ik krijg nu sinds 2 maanden 150 euro zak/kleedgeld en daar verdien ik gem. per maand nog 100 euro bij (wordt meer, net loonsverhoging gekregen). Maar er gaat met gemak 100 tot 150 euro aan uitgaan per maand doorheen en de rest is sparen en af en toe wat nieuwe kleding, ik denk iets van gem. 50 euro per maand. Ik hou bijna nooit iets over helaas
pi_6777044
Ik woon bij mijn ouders thuis, heb 3 bijbanen (bijna fulltime dus) en studeer. Ik heb geen budget per maand en ik koop gewoon wat ik leuk vind als ik iets nodig. Ik denk dat dat per jaar op tussen de 1500 en 2500 euro uitkomt, afhankelijk of ik bijvoorbeeld een nieuw pak of jas nodig heb. Zo heb ik bijvoorbeeld vorige maand een Northface jas van 450 euro gekocht en een pak van 400, dus dan schiet mijn bedrag wel omhoog, maar vorig jaar heb ik geen jas of pakken gekocht, dus was het minder.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  woensdag 13 november 2002 @ 23:28:12 #20
11254 honesty
lekkere neus!!!!!
pi_6790615
ik woon thuis en ik werk, ik geef per maand uit aan kleding... weet ik eigenlijk niet, ik koop wat ik nodig heb en meer niet. Kleding is voor mij dus een vraagproduct en geen aanbodproduct. Gemiddeld zit ik denk ik toch wel aan de 100 euro per maand omdat ik te dure smaak heb.
Liefde, leven , geven!!!!
  donderdag 14 november 2002 @ 03:12:29 #21
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_6793484
woon samen.
Verschilt heel erg.
Kan bijv. 2 maanden niks kopen aan kleding.
En dan voor 200 euro ofzo.

Ik bepaal zelf dus wanneer en hoeveel.
T'is niet voor niks mijn geld

with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
  donderdag 14 november 2002 @ 04:49:47 #22
39775 Sock0
Van 12 tot 2
pi_6793597
Ik geef ongeveer een 200 euro per jaar uit aan kleding.
*| Say no to TCPA - Don't let them take YOUR rights ! www.againsttcpa.com |*
pi_6814729
Ongeveer 100 tot 150 euro per maand...
Woon nog thuis, dus redelijk veel besteedbaar inkomen over, al staan mijn ouders op de eerste van de maand altijd met een grote, lege zak voor de deur.

[Dit bericht is gewijzigd door nostra op 15-11-2002 09:42]

When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
pi_6823233
Toen ik nog samenwoonde (beide studerend) deelden we de vaste huishoudelijke lasten (zo'n 250 Euro p.p.p.m.), de rest van mn stufi en inkomen was mooi voor mezelf. Aan kleding besteedde ik toen zo'n 100 euro per maand.

Nu woon ik alleen, heb zo'n 350 Euro aan huur en huishoudlasten... ik geef nu wel wat minder uit aan kleding, ik probeer het op 1 nieuw kledingstuk van zo'n 75 euro te houden, een enkele keer wat duurder (omdat ik nou eenmaal toch een dure smaak heb...)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')