Ga weg. Net als parkeerwacht is het prima werk. Als je dit voor je houdt op feestjes heb je kansloze vrienden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik wilde bedenken hoe ik het subtiel kon beschrijven. Maar eigenlijk leg je het prima uit.
Het is van dat werk waarvan je op feestjes stil houdt dat je het doet. Nog erger dan parkeerbeheer.
Woon je in de regio Groningen?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:25 schreef chemiboy het volgende:
[..]
Sorry, films als wolf of wallstreet en glengarry glen ross winden mij op om dit soort werk te doen.
Ga dan zoeken naar inbound klantenservice, dan kan je mensen die zelf bellen helpen met advies, in het ergste geval geirriteerde klanten helpen hun problemen oplossen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:13 schreef chemiboy het volgende:
[..]
Ik vond het iets hebben omdat je achter een bureau aan het werk zit.veel beter dan een baantje bij de ah
Wolf of Wallstreet is toch gewoon biografisch? Heeft dus ongeveer alles met de realiteit te maken...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die hebben dan ook niks met de realiteit te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |