Jaaaaa!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Bugles vullen met Danish chef alpenkruiden
danish chef toscane is lekkerder!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Bugles vullen met Danish chef alpenkruiden
Wittebrood met corned beef
gatverdammequote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:22 schreef sirdanilot het volgende:
Dingen met klontjes erin, als ik het voor mezelf maak vind ik klontjes heul niet erg, als ik het voor anderen maak zeef ik de klontjes eruit en eet ik ze zo op !
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:22 schreef sirdanilot het volgende:
Dingen met klontjes erin, als ik het voor mezelf maak vind ik klontjes heul niet erg, als ik het voor anderen maak zeef ik de klontjes eruit en eet ik ze zo op !
Haha, hoe kom je er op. Maar ik ga het denk ik toch eens proberen, ben gek op dat soort combi's...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:58 schreef Giester het volgende:
Ook heeerlijk!
Van je Trollendrop de drop eraf trekken en dan het middelste in Nibb-It Rings doen!
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Vind ik ook lekker.quote:
Oeh, ja, kaasragoutbroodjes, héél lang niet meer gegetenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
danish chef toscane is lekkerder!
En vergeet de kaasragoutbroodjes niet
Ik ben... geïntrigeerd...quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:09 schreef Tamabralski het volgende:
Rozijn-krentenbrood met een kroket erop.
Die ze ook op straat verkopen met ui en veel saus voor 6.= op Koningsdag ?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vind die van de AH beter.
[..]
Separatorvlees is lekker ja, de structuur is niet zo maar de smaak is goed. Die diepvriessateetjes zijn vaak ook nog het lekkerst gekruid.
Smeerkaas is ook zoiets, die AH Basic smeerkaas die helaas niet meer verkrijgbaar is was ook de lekkerste. Meestal althans, want blijkbaar was hij te goedkoop om hem in constante kwaliteit te maken. Net ambachtelijke kaas.
Het is een restproduct, je kunt het dan ook beter vergelijken met worst dan met een kipfilet. Maar je kunt niet zeggen dat er geen smaak aan zit.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Vind eigenlijk in principe niet zoveel mis met seperatorvlees, er blijft nu eenmaal nogal wat achter aan bv kippenkarkassen na het uitsnijden van filets. Zou het erger vinden als dat werd weggegooid.
Ik bedoelde dat er veel vlees aan een kippenkarkas blijft zitten nadat je er de filets etc hebt uitgesneden. KVW had er trouwens een mooie aflevering over, met die vrachtwagen die op kippenvet reed, omdat daar geen markt voor was.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is een restproduct, je kunt het dan ook beter vergelijken met worst dan met een kipfilet. Maar je kunt niet zeggen dat er geen smaak aan zit.
Dat snap ik, maar ik bedoelde dat dat seperatorvlees een goede stevige kipsmaak heeft. Ook daarom zou het jammer zijn het niet te gebruiken. De structuur is een ander verhaal.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat er veel vlees aan een kippenkarkas blijft zitten nadat je er de filets etc hebt uitgesneden.
Oeh, dat moet ik ook proberen! Ik ben altijd gek van de combinatie hartig-zoet.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:09 schreef Tamabralski het volgende:
Plak rozijn-krentenbrood met een kroket erop
ik warm dit op en gooi er stukjes gebakken visstick doorquote:Op woensdag 24 juni 2015 21:19 schreef Negentiendertig het volgende:
[ afbeelding ]
Witte boontjes in tomatensaus. Zo leeglepelen.
Dat is helemaal geen inflatie van ruim 260 procent.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:07 schreef Dwersdriever het volgende:
Berenklauw met pindasaus natuurlijk.
[ afbeelding ]
Aardappelsalade uit zo'n kilobak.
Over Vietnamese loempia's gesproken, dat product is écht aan inflatie onderhevig. Vroeger 1 gulden en zaterdag betaalde ik er 1,20 euro voor, dat is een inflatie van ruim 260 procent.
Je hebt gelijk, van 1 gulden naar 2,64 gulden.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:12 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen inflatie van ruim 260 procent.
Over minimaal dik 13 jaar gezien niet zo extreem als dat het klinkt..quote:Op maandag 6 juli 2015 19:07 schreef Dwersdriever het volgende:
Berenklauw met pindasaus natuurlijk.
[ afbeelding ]
Aardappelsalade uit zo'n kilobak.
Over Vietnamese loempia's gesproken, dat product is écht aan inflatie onderhevig. Vroeger 1 gulden en zaterdag betaalde ik er 1,20 euro voor, dat is een inflatie van ruim 260 procent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |