Die vind ik ook lekker.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben er nu zo eentje aan het eten
[ afbeelding ]
Ik kocht die wel eens voor bij het avondeten maar tegen de tijd dat ik dan ging koken was de pot al leeg.quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:19 schreef Negentiendertig het volgende:
[ afbeelding ]
Witte boontjes in tomatensaus. Zo leeglepelen.
Die had ik ook vnvquote:
Neeee niet indomie! Dat spul is zo verschrikkelijk ranzigquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:31 schreef FutureFairytale het volgende:
En apericubes in aparte smaken vind ik ook zo lekker. In Frankrijk wel tientallen soorten![]()
+ hotwings
+ chili cheese nuggets
+ indomie
Lus eigenlijk alles wel in dit topic
Bami met mosterd... gatverdamme. Doe mij maar een flinke schijf gebakken Smac op een wit broodjequote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:06 schreef DaneV het volgende:
2 Keer per jaar stop ik bij de pomp om zo`n vieze bamischijf te halen met véél mosterd. Het liefst eentje die al een paar uur in de automatiek ligt. Bij gebrek aan bamischijven voldoet een gehaktstaaf ook
Sowieso vraag ik me af hoe iemand ooit op het idee is gekomen om bami te paneren en in de frituur te gooien
Hehe, ken het "probleem"quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:27 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Ik kocht die wel eens voor bij het avondeten maar tegen de tijd dat ik dan ging koken was de pot al leeg.
Da's geen guilty pleasure, dat is gewoon hardstikke lekker en culinair verantwoord.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:44 schreef Buurpoes het volgende:
Biefstuk eten en dan een witte boterham door de jus soppen. Alle jus in 1 boterham.
Klopt, zonde om de pan gewoon af te wassen!quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:52 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Da's geen guilty pleasure, dat is gewoon hardstikke lekker en culinair verantwoord.
Deze ken ik niet, maar sowieso la vache qui rit kaasjesquote:Op woensdag 24 juni 2015 17:39 schreef minilot het volgende:
Ik weet er nog één!
Deze eigenlijk best wel ranzige smeerkaasblokjes in chemische 'smaken':
[ afbeelding ]
Ze zijn vreselijk, maar ik kan het niet helpen!
Indomie is BAAS!quote:Op donderdag 25 juni 2015 01:11 schreef renwan het volgende:
[..]
Neeee niet indomie! Dat spul is zo verschrikkelijk ranzig![]()
YumYum is baas, Indomie is inferieur!quote:
Da's heul niet onculinair.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 05:47 schreef friekin_ het volgende:
Bacon bap in Engeland. Dus Engelse bacon van de plaat op een zacht wit broodje. Heerlijke vetbom.
Ook niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:08 schreef friekin_ het volgende:
[..]
niet?
Dan een zacht broodje kaassoufflé met satésaus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |