Ja okee, maar dan wel met zo'n ordinaire vleeskroket.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:51 schreef Keltie het volgende:
Broodje kroket. Met mayo.
De man die dat bedacht heeft verdient een standbeeld.
Ik gooi overal sweet-chili overheen. (En dus ook over m'n bloemkool & gekookte aardappelen etc.)quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:01 schreef Giester het volgende:
Alles verdrinken in satesaus!
Leuk als je bij echte indo's gaat eten, die kunnen het niet aanzien hoe ik mijn eten verdrink in de saus.
Maar zoooo lekker!
Je weet dat de meeste sterrenkoks achter de schermen een normale maaltijd genieten, hè...quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:49 schreef Giester het volgende:
Allemaal hip dat culinaire gedoe natuurlijk.
Maar wat is dan je stiekeme guilty pleasure waarvan een sterrenkok je om je oren zou slaan?
Ja normaal.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:04 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je weet dat de meeste sterrenkoks achter de schermen een normale maaltijd genieten, hè...
Sweet-Chili is mijn No2 saus to go!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:04 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik gooi overal sweet-chili overheen. (En dus ook over m'n bloemkool & gekookte aardappelen etc.)
Niet als het zo'n ordinaire goedkope rundvlees kroket is die je uit de muur trekt waar die al een uur in ligt en dat die dan een beetje slap is geworden. Die zijn namelijk stiekem super lekker!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:12 schreef Zolderkamer het volgende:
Een loempia.. of beter twee.. die van de aldi uit de vriezer..![]()
En een hotdog met zuurkool is op zn tijd ook goed te doen..
Een kroket (croquette) is trouwens zo culinair als de pest.. komt uit de franse keuken..
Ik vind die van de AH beter.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:12 schreef Zolderkamer het volgende:
Een loempia.. of beter twee.. die van de aldi uit de vriezer..![]()
Separatorvlees is lekker ja, de structuur is niet zo maar de smaak is goed. Die diepvriessateetjes zijn vaak ook nog het lekkerst gekruid.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:24 schreef Rezania het volgende:
Frikandel Speciaal met curry.Oh, en van die burgers van seperatorvlees waarvan je er 50 voor 5 euro kan kopen.
Die hamburgers zijn gewoon platte frikadellenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:24 schreef Rezania het volgende:
Frikandel Speciaal met curry.Oh, en van die burgers van seperatorvlees waarvan je er 50 voor 5 euro kan kopen.
Helemaal niet, smaken wel degelijk anders.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:58 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Die hamburgers zijn gewoon platte frikadellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |