Tnx!quote:
Ja, dat gaat niet door nu. Hopelijk heb je een annuleringsverzekering afgesloten?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:15 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tnx!
Ja zaterdag ga ik 4 weken met vakantie maar dat weet jogy nog niet
succesquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:04 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Genieten van het leven zolang en zo goed als het kan
Tja dat is het uitgangspunt he! Wil niet zeggen dat dat altijd lukt.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:36 schreef theguyver het volgende:
gefelciteerd blaadjes!
Het is natuurlijk een groot complot dat iemand die alleen aanwezig was in de SC en FB nu mod is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:53 schreef Divje het volgende:
Proficiat![]()
Wel wennen hoor
Wou een leuke party-gif zoeken maar kwam deze tegenDivje vriend!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das KB
Ich hock in meinem Bonker
Dank je. Kun je iets concreter zijn?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:19 schreef BarryOSeven het volgende:
Welkom
Je draagt hopelijk wel constant de opper-alu-hoed van een trollie aluminium-folie?
We kunnen geen minions gebruiken hier.
Je bent een BNW mod! Dan weet je toch wel waar een aluhoedje voor dient?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:49 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dank je. Kun je iets concreter zijn?
Tuurlijk maar ik vroeg me af hoe ik me dan zou moeten gedragen?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:52 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Je bent een BNW mod! Dan weet je toch wel waar een aluhoedje voor dient?
Een kritische eigen zienswijzequote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tuurlijk maar ik vroeg me af hoe ik me dan zou moeten gedragen?
Ik ga nog even uitzoeken of het niet een vooropgezet plan (false flag) isquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:53 schreef Divje het volgende:
Proficiat![]()
Wel wennen hoor
Wou een leuke party-gif zoeken maar kwam deze tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ahw!
Er staat nog een vraag voor u open!!
Wie verdenk je van het vooropgezette plan?quote:Op woensdag 24 juni 2015 00:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik ga nog even uitzoeken of het niet een vooropgezet plan (false flag) is
[..]ahw!
Ik heb nog geen wie..quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:25 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wie verdenk je van het vooropgezette plan?
Ik kan niet wachten op de uitkomst.quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik heb nog geen wie..
Het onderzoek is nog in volle gang!
Maar ik ga dit tot de bodem uitzoeken!
quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op de uitkomst.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 09:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is een grote puzzel, ik ben nog even bezig!
Ik zit nog een beetje tussen de link Max Verstappen en een kwartelei vast hoe dit gelinkt kan worden aan de CIA of Israel..
quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:04 schreef Japie77 het volgende:
Dag Blaadjes, gefeliciteerd.
Zou je misschien wat meer over jezelf kunnen vertellen en dan vooral je mening omtrent BNW? (ik ken je verder niet goed, dus vandaar de vraag)
Dank jongens!quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:47 schreef Ali_boo het volgende:
Wil ook wel eens weten met wat voor soort vlees we te maken hebben
Verder welkom enzo
Wat bedoel je precies met neutraal? Geloof je in bepaalde complottheorieen bv?quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
[..]
Dank jongens!
Zie het zo: Ik ben een neutraal stukje vlees zonder zout en peper. Ik wil ook niet veel zout en ook niet veel peper.
Kortom ik sta voor alles open en mijn enige doel is dat iedereen gewoon kan posten wat hij/zij wil.
Ik ben hier niet om mijn eigen mening door te drukken maar om er voor te zorgen dat BNW een plek blijft voor alle meningen.
Neutraal in de zin van dat ik alleen kijk naar wat jullie doen binnen de regels van FOK! vallen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 21:57 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met neutraal? Geloof je in bepaalde complottheorieen bv?
Dat is natuurlijk heel goed. Succes daarmee.quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Neutraal in de zin van dat ik alleen kijk naar wat jullie doen binnen de regels van FOK! vallen.
Tuurlijk anders was ik nooit hier beland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |