Ik hoef geen tieten van een zwijn te zienquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:44 schreef HPLC het volgende:
Nou meid, wat een drama. Krijg je eindelijk eens tetten te zien...
Naakt is ook natuur. Waarom dragen we allemaal nog kleding!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:45 schreef Handschoen het volgende:
Waar maak je je druk om. 't is puur natuur.
Heb liever iemand die borstvoeding geeft ipv een jengelende baby!
Maarja, poep is ook natuurquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:45 schreef Handschoen het volgende:
Waar maak je je druk om. 't is puur natuur.
Heb liever iemand die borstvoeding geeft ipv een jengelende baby!
TS zijn aanwezigheid als zodanig is al erg onsmakelijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:51 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Dat jij in het openbaar eet is net zo onsmakelijk.
Heb wel eens tieten gezien. Kan dit bevestigen.quote:
Ik ook eens een keertje, was best leuk om te zien.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Heb wel eens tieten gezien. Kan dit bevestigen.
Kan inderdaad niet zeggen dat het een onaangename ervaring was.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:00 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik ook eens een keertje, was best leuk om te zien.
Met die redenering kan ik ook best mijn lul uit mijn broek halen en er mee gaan rondlopen, je hoeft er toch niet naar te kijken dus wat geeft het nou? Heck, laat iedereen met zijn lul uit zijn broek lopen, als je het niet wilt zien kijk je gewoon nietquote:
Ik vind de tekst zelf aanstootgevend, borstvoeding nietquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:51 schreef Chai het volgende:
Ik vind sommige reacties echt shockend. Ik vind dat het moet kunnen, heb zelf ook nog niet eerder gezien dat een mamma haar hele boebie zichtbaar had. wat je buiten de borstvoeding om vandaag de dag veel vaker ziet. Ik ben enorm dankbaar dat ik bv kan geven en geef deze dus ook aan mn kleintje. kolven doe ik ook maar als ik onderweg ben is dat niet handig mee te nemen want kan dat niet lang bewaren of opwarmen. ik ga ook niet onnodig met mijn kleintje de deur uit maar soms moeten er toch echt dingen gehaald worden. mijn kleine komt om de 2 uur voor bv. Zoals laatst was ik in een winkel bij de amsterdam arena.. me kleine al een tydje aan huilen daar hij dus honger had. ik ben netjes de winkel uitgegaan en buiten gaan zitten om hem te voeden. ( buiten ook erg gezond) vriendlief vond het bijzonder dat ik er niet moeilijk overdeed om de kleine te voeden daar hij er behoefte aan had. en ja ik voldoe aan de behoefte van mijn kind en niet andersom. ik zie niet wat er zo aanstootgevend aan is. ik doe het niet om een ander bewust tot last te zijn maar juist een klein wonder in zn natuurlijke voedingsbehoefte te voorzien. en nee ik gebruik geen doek eroverheen daar die vanmij er heel onrustig van wordt. verder zie ik veel reacties voorbij komen waar mijn mond van open valt, ik ga er geen moeite voordoen daar op te reageren.. hmm mss toch wel even kort en krachtig.. onwetendheid! nou mensen zet je schrap voor mijn shocking foto moment, jah mn vriend heeft het moment wat ik hierboven beschreef vastgelegd. is dit nou echt zoo verschrikkelijk?
[ afbeelding ]
Pics van je tieten, zal niet kijken.quote:
Zo'n kind wat de boel onder kotst hoef ik ook niet naar te kijken, maar ik vind dat toch behoorlijk onsmakelijk.quote:
Een lul uit je broek is dan weer wat anders dan een moeder die haar kind voedt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:03 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Met die redenering kan ik ook best mijn lul uit mijn broek halen en er mee gaan rondlopen, je hoeft er toch niet naar te kijken dus wat geeft het nou? Heck, laat iedereen met zijn lul uit zijn broek lopen, als je het niet wilt zien kijk je gewoon niet
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:04 schreef Makoto het volgende:
[..]
Pics van je tieten, zal niet kijken.
Gr.
Maakt niet uit, je kan er toch evengoed je hoofd gewoon vanwegdraaien? Het is gewoon een flawed argumentquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:09 schreef Cygne het volgende:
[..]
Een lul uit je broek is dan weer wat anders dan een moeder die haar kind voedt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |