Ik heb al vakantie. Lig nog lekker in bed.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:43 schreef Juup© het volgende:
Nog heel even, en dan is het weer zomervakantie
Volgende week ook zomer!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:43 schreef Juup© het volgende:
Nog heel even, en dan is het weer zomervakantie
oke doeiquote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:50 schreef okedoei het volgende:
[..]
Vrijdag wordt het 30 graden volgens mij
Mijn vakantie begint met 27, 26, 26, 25 gradenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:50 schreef okedoei het volgende:
[..]
Waar gaat je naartoe?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn vakantie begint met 27, 26, 26, 25 graden
Nou nog de ticketprijs op ticketswap nog omlaag.
Als we kaarten voor een leuke prijs kunnen krijgen, Madnes (Ameland, op het strand). Dan midweek Ardennen in een huisje gevolgd door 8 dagen Zwarte Woud met de tentquote:
Met bewolkingquote:Op dinsdag 23 juni 2015 08:50 schreef okedoei het volgende:
[..]
Nicequote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als we kaarten voor een leuke prijs kunnen krijgen, Madnes (Ameland, op het strand). Dan midweek Ardennen in een huisje gevolgd door 8 dagen Zwarte Woud met de tent
Gezelligquote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom de boom opruimen! Je kan hem beter laten staan
Tegen de tijd dat het weer kerst is staat er alleen nog een bruin stammetje met wat dorre takjes eraan.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom de boom opruimen! Je kan hem beter laten staan
Je moet hem wel water geven.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het weer kerst is staat er alleen nog een bruin stammetje met wat dorre takjes eraan.
Als het je lukt zo'n ding een jaar lang in je woonkamer in leven te houden, trakteer ik op een bioscoopfilm naar keuze.quote:
Ik heb een kunstboom dus die uitdaging durf ik aan te gaanquote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als het je lukt zo'n ding een jaar lang in je woonkamer in leven te houden, trakteer ik op een bioscoopfilm naar keuze.
Aannames... aannames...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |