En doordeweeks want studentenOV.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen indien goed te bereiken met OV.
nee want dan zijn alle goedkope vluchten en acco's wegquote:Op maandag 22 juni 2015 23:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan kan ik vast welAls je nou wacht tot 4/7 met boeken, dan kan ik mee als het ook in het echt klikt
![]()
15 tot 20 jaar geleden had je me misschien nog meegekregen, maar ben er inmiddels wel overheen gegroeidquote:
Jij bent een gevaarlijk mens?quote:Op maandag 22 juni 2015 23:57 schreef Molo het volgende:
[..]
medicatie hielp niet, galwegen geblokkeerd, ik werd geel, continu kolieken enzo. Niet fijn.
Maar goed, huisarts was van de visie alles boven BMI 25 = GEVAARLIJK. Wat anesthesioloog dan weer ontkende
Ik hoef ook geen animoquote:
oja, vergeet wel eens dat mannen nooit volwassen wordenquote:Op maandag 22 juni 2015 23:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
15 tot 20 jaar geleden had je me misschien nog meegekregen, maar ben er inmiddels wel overheen gegroeid![]()
Jeetje mina! Dan heb ik mazzel gehadquote:Op maandag 22 juni 2015 23:57 schreef Molo het volgende:
[..]
medicatie hielp niet, galwegen geblokkeerd, ik werd geel, continu kolieken enzo. Niet fijn.
Maar goed, huisarts was van de visie alles boven BMI 25 = GEVAARLIJK. Wat anesthesioloog dan weer ontkende
quote:Op maandag 22 juni 2015 23:57 schreef Molo het volgende:
[..]
nee want dan zijn alle goedkope vluchten en acco's weg
Same herequote:Op maandag 22 juni 2015 23:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
15 tot 20 jaar geleden had je me misschien nog meegekregen, maar ben er inmiddels wel overheen gegroeid![]()
Ik alleen in het weekend of op vakantie.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2015 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oja, vergeet wel eens dat mannen nooit volwassen worden
Het kan dus wel Koenquote:
ja, sowieso verhuisd dus was prima daarnaquote:Op maandag 22 juni 2015 23:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeetje mina! Dan heb ik mazzel gehadWat een achterlijke huisarts zeg!! Hoop dat je overgestapt bent naar een ander?
[..]Volgend jaar
![]()
Mijn alleen in het weekend klopt nog steeds.quote:
ja dat wel, maar dat is technisch gezien geen drugsquote:
Jij doet trouwens heus wel drugs! Het is sociaal geaccepteerd maar drank is stiekem gewoon een harddrugquote:
klopt, hihahoquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn alleen in het weekend klopt nog steeds.
Huh wat?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn alleen in het weekend klopt nog steeds.
ja ok. Dát welquote:Op dinsdag 23 juni 2015 00:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij doet trouwens heus wel drugs! Het is sociaal geaccepteerd maar drank is stiekem gewoon een harddrug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |