moet jij zeggen met je scheer infoquote:
Kan jij daar ook zo idioot blij van worden?quote:
Glad genoeg dus.quote:
Jaaaaquote:Op maandag 22 juni 2015 23:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan jij daar ook zo idioot blij van worden?![]()
![]()
quote:Op maandag 22 juni 2015 23:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jaaaaen meteen een schone nachtpon
Heerlijk alles wat nog naar wasverzachter en frisheid ruikt
Ja, jij bent de eerste sinds mijn mislukte huwelijk die iets naakt van me heeft gezienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
ik vind dagpon al genoegquote:Op maandag 22 juni 2015 23:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
nog niet neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op maandag 22 juni 2015 23:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, jij bent de eerste sinds mijn mislukte huwelijk die iets naakt van me heeft gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Same shit, different day
SC hopper present
nachtpon? Bestaat dat woord nog?quote:Op maandag 22 juni 2015 23:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 juni 2015 23:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, jij bent de eerste sinds mijn mislukte huwelijk die iets naakt van me heeft gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
wat heeft de DA dan gedaanquote:
quote:Op maandag 22 juni 2015 23:36 schreef RockNijntje het volgende:
Nachtpon? Zo'n ding om in te bevallen?
Prrrrrquote:Op maandag 22 juni 2015 23:36 schreef RockNijntje het volgende:
Nachtpon? Zo'n ding om in te bevallen?
google maakt er nachtjapon vanquote:
Ehm, ik denk hetquote:
quote:Op maandag 22 juni 2015 23:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, ik denk hetEn die van mij is ubersexy met veel te veel inkijk
Ik moet altijd oppassen als ik er mee door woonkamer loop dat ie niet te veel open valt
Bij dat woord denk ik aan een roze burka zonder hoofdeel en waar je ook nog een duster(ja weer zo'n oud woord) bij aan kan doen.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet altijd oppassen als ik er mee door woonkamer loop dat ie niet te veel open valt
Dood virus ingespoten.quote:
Prrrrrprrrrquote:Op maandag 22 juni 2015 23:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar slaap je in?quote:Op maandag 22 juni 2015 23:37 schreef Molo het volgende:
Mijn man vond een operatiehemdje zo leuk, met blote billen
quote:Op maandag 22 juni 2015 23:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Bij dat woord denk ik aan een roze burka zonder hoofdeel en waar je ook nog een duster(ja weer zo'n oud woord) bij aan kan doen.
Toen ik in het ziekenhuis lag heb ik drie dagen in een bigshirt in mijn blote kont in bed gelegen.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:37 schreef Molo het volgende:
Mijn man vond een operatiehemdje zo leuk, met blote billen
ligt er aan wat je een pyjama noemtquote:Op maandag 22 juni 2015 23:39 schreef RockNijntje het volgende:
Zou er wetenschappelijk onderzoek gedaan zijn naar de leeftijdsrange waarin mensen pyjama's dragen?
Volgens mij ligt dat namelijk tussen 0 en 13 en dan even niet en daarna weer tussen 30 tot en met dood.
Ik hoop dat dat niet klopt, dan heb ik nog maar even om pyjamaloos te zijn.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:39 schreef RockNijntje het volgende:
Zou er wetenschappelijk onderzoek gedaan zijn naar de leeftijdsrange waarin mensen pyjama's dragen?
Volgens mij ligt dat namelijk tussen 0 en 13 en dan even niet en daarna weer tussen 30 tot en met dood.
Eén of meerdere kledingstukken die puur dienen voor het dragen in bed. Die je overdag dus niet aan zou kunnen.quote:
nee, ik moest er aan denken bij het woord bevalling en nachtponquote:
Stuiterkittehs en kepotmoe... Uhuhquote:Op maandag 22 juni 2015 23:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze na hun spannende DA-ent-avontuur van vanmorgen kepotmoe zouden zijn
Geen pyjama, beste pyjama.quote:Op maandag 22 juni 2015 23:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat niet klopt, dan heb ik nog maar even om pyjamaloos te zijn.
* IJsdraakje haat pyjama's.
Nou ik ben al ver voorbij de 30 en hoef echt geen pyamaquote:Op maandag 22 juni 2015 23:39 schreef RockNijntje het volgende:
ik draag meestal alleen een t-shirt in bed, dus ik val buiten de scopequote:Op maandag 22 juni 2015 23:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eén of meerdere kledingstukken die puur dienen voor het dragen in bed. Die je overdag dus niet aan zou kunnen.
Ik ben 30+ maar heb geen pyamaquote:Op maandag 22 juni 2015 23:39 schreef RockNijntje het volgende:
Ahahahahaha! Er liggen er nu twee in de hoge hangmand! Kopjes omhoog, oogjes dicht.quote:
Mwehehehequote:Op maandag 22 juni 2015 23:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ahahahahaha! Er liggen er nu twee in de hoge hangmand! Kopjes omhoog, oogjes dicht.![]()
Nummer drie springt net op mijn hoofd.
check hierquote:Op maandag 22 juni 2015 23:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eén of meerdere kledingstukken die puur dienen voor het dragen in bed. Die je overdag dus niet aan zou kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |