Yep!quote:Op maandag 17 augustus 2015 15:43 schreef haakon het volgende:
Nog mensen van hier die naar Ground Zero gaan?
Dmtquote:Op donderdag 17 september 2015 12:13 schreef haakon het volgende:
JA! Eindelijk weer die ekte industrialsound
Angerfist eindbaasquote:
Een van m'n eerste albumsquote:
Heb 'm aan de muur hangen, ook een van mijn eerste albumsquote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:32 schreef N22 het volgende:
[..]
Een van m'n eerste albums![]()
Blijkt potdomme nog best wat waard te zijn overigens, staat er nu een op eBay, hoogste bod ¤65,-
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:35 schreef imikethat het volgende:
[..]
Heb 'm aan de muur hangen, ook een van mijn eerste albums
[ afbeelding ]
u heeft een zeer goede smaak meneer!quote:
Videostream livesets!quote:Thunderdome is na het legendarische Final Exam van 2012 niet meer. Toch leeft over de hele wereld het Thunderdome-gevoel onverminderd voort onder hardcore liefhebbers. Vanwege de grote vraag naar een bijeenkomst van de volgelingen van de wizard organiseren de Melkweg, Thunderdome en DJ Mag NL samen met een aantal hardcore Thunderdome-verzamelaars de Die Hard Day. De Melkweg zal worden omgetoverd tot een echt gabberdomein waar 1700 Thunderdome-fans aan hun trekken komen.
Toch wel hequote:Op zaterdag 12 december 2015 19:58 schreef VRIDZ het volgende:
Have fun! Ik ga de deur niet meer uit helaas.. ook een leuk tekno-feestje in Tilburg vanavond.
Hier trouwens ook een hele toffe mix, had m straks gevonden, nu voor het eerst aan het luisteren.. zeker wel fijne muziekjes!![]()
https://soundcloud.com/phrobos-blaat/phrobos-acid-tekno-mix
Bedankt, crew van Project Hardcore! Fijn kletsfeestje gehad in Tilburg!quote:Op maandag 14 december 2015 13:03 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Toch wel he
En edit: Dit mixje is heeeeerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |