Ah, thanksquote:
Dat doe ik altijd heel sneakyquote:Op maandag 22 juni 2015 22:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]Haha, ik wist het dat je mee zat te lezen
Daarom denk ik ook dat wingding eigenlijk KB isquote:Op maandag 22 juni 2015 22:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij ontgaat jou echt helemaal niets.
Hahaha, denk je dat echt ja?quote:Op maandag 22 juni 2015 22:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook dat wingding eigenlijk KB is
Maar toch een hele andere stijl van posten. Die ze dan vol moet houden verspreid over meerdere topicsquote:Op maandag 22 juni 2015 22:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ja joh die had ook zo'n aantrekkingskracht op jou en div
CGI. Het is mataquote:Op maandag 22 juni 2015 22:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Maar toch een hele andere stijl van posten. Die ze dan vol moet houden verspreid over meerdere topics
HOAX!
Dat denk ik ook steeds meer.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook dat wingding eigenlijk KB is
Hey L alles goed?quote:
Alles goed. Met jou ook B?quote:Op maandag 22 juni 2015 22:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hey L alles goed?
Heb nog een linkje voor je van omroep zeeland. zal hem even dm-en
Ja z'n gangetje. Nog steeds enorm naar m'n zin bij m'n nieuwe baan.quote:Op maandag 22 juni 2015 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alles goed. Met jou ook B?
Heb hem gekeken, thanks.
He bah 2 dagen gratis concert in een geweldige ambiance. Daar zit je niet echt op te wachten he?quote:Op maandag 22 juni 2015 23:00 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja z'n gangetje. Nog steeds enorm naar m'n zin bij m'n nieuwe baan.
Dankzij die baan moet ik ook 2 dagen naar concert @ sea...he wat vervelend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |