En daarmee ben ik klaar. Ik vond het echt heel erg leuk om mee te doen, maar ik denk niet dat ik het nog een keer zou doen. Ik ben toch meer van het ontspannen knutselen en zo met een deadline past niet zo bij mijn karakter. Snap heel goed dat dat wel de bedoeling is hoor, maar ik voel me dan zo gehaast en dat haalt de lol er een beetje af voor mij. En misschien ben ik ook wel gewoon te zwanger op het moment.

Desondanks heb ik met veel plezier aan elk boekje gewerkt en was er elke keer een reden om er echt iets leuks van proberen te maken (ondanks dat ik niet altijd de volle 8 pagina's heb gehaald). Voor XM omdat ze soms toch wat langer op een boekje moest wachten, voor Kwak omdat ik ergens had gelezen dat ze af en toe niet zo lekker in haar vel zit, voor Barrel omdat het me een tof wijf lijkt, voor LE vanwege overduidelijke redenen... nou ja, zo valt er voor iedereen wel wat op te noemen.

Ik ben benieuwd naar mijn boekje (maar geen haast hoor, SQ!) en hoop dat jullie blij zijn met die van jullie.