Neequote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:24 schreef Barreltje het volgende:
Is het boekje eigenlijk al aangekomen bij LE?
Ghehe en als je eenmaal bevallenbent heb je er helemaal geen tijd meer voorquote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:06 schreef LuDann het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoef je niet de volle 8 pagina's te doen hoor. Zie maar wat haalbaar/leuk is, het moet geen taak worden.
Ik ben ook nog niet begonnen aan het boekje van XM. De laatste dingetjes regelen voor de bevalling heeft hier even voorrang nu het zo rommelt en daarnaast is het gewoon veel te warm.
Maar de brievenbus van LE was groot genoegquote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had zaterdag zo'n briefje wegens te kleine brievenbus. Werd donderdagavond met pakketdienst aangeboden! Houdt moed
Ik heb nog geen geboortekaartje.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:38 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ghehe en als je eenmaal bevallenbent heb je er helemaal geen tijd meer voor
Je kan het geboorte kaartje er wel alvast instoppen bij XM dan (mocht je dat überhaupt willen)
Komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Maar de brievenbus van LE was groot genoeg
Dat is (buiten dat ik ook geen briefje had) precies wat er met Aways boekje was gebeurd. Meestal is t er echt binnen drie werkdagen wel, deze keer duurde het drie weken. Maarrrrr het kwam wél! Houd moed!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee. Ik heb m dinsdag weggebracht, in brievenbuspakje, dat ging nog, zelfs nagemeten bij afgeven. Tracktrace mee. Woensdag status bezorgd. LE gevraagd, maar die had briefje dat ie voor tweede keer zou worden aangeboden
. Ik post nl webcare getwitterd, van ja.. Eh, status bezorgd, maar hij is er nog niet. Zij gekeken, overgedragen aan pakketdienst, want ging misschien niet door de brievenbus. Eh? Navraag bij LE, hun bus groter dan gemiddeld. Maar volgens post nl zou ie binnen. 3 werkdagen er moeten zijn... Het zit me helemaal niet lekker en ik zou het zo vreselijk vinden als dat boekje weg is
. Ik snap er echt niks van. En ik heb dus geen fuck meer aan die tracktrace code.
*mooi* *stil*quote:Op vrijdag 3 juli 2015 22:17 schreef Radyhyn het volgende:
Komt vast goed
Hier ook de preview voor MaJo
[ [url=]afbeelding[/url] ]
ik bedoel zo'n filmpje waarbij je allemaal foto's achter elkaar zetquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:28 schreef Radyhyn het volgende:
Het laatste boekje is binnen!! Lekker knutselen voor Kiwi!!
Als daar net zo'n verassing in zit als in die van MaJo mag je er een waarschuwing op plakkenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:28 schreef Radyhyn het volgende:
Het laatste boekje is binnen!! Lekker knutselen voor Kiwi!!
Oh bijna dus! ik ben zo benieuwd naar alle boekjesquote:Op zondag 12 juli 2015 17:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb die van ludann nu net en kwak heeft mijn boekje nog. Volgens mij is dat de laatste vertraging!
Kloptquote:Op zondag 12 juli 2015 17:48 schreef Fazzoletti het volgende:
Zijn alle boekjes van de 2e groep al binnen?![]()
Voor groep 1 is volgende week maandag toch verzenden? Of ben ik een week in de war
quote:Op zondag 12 juli 2015 18:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
KloptJouw boekje is wat vertraagd maar gaat morgen naar Hilz. Dat laatste wat ik nog voor je moest doen ben ik nu mee klaar en ben er zo blij mee
We hebben echt dezelfde smaak dus het is een verzameling van mijn favorieten geworden
quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:53 schreef Barreltje het volgende:
Ik ga zondag mn best doen, maar het kan zijn dat ik er iets langer over doe mm
Ben ik in ieder geval niet de laatste.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:11 schreef Barreltje het volgende:
Remember this one:
[..]
As maandag gaat ie de deur uit!
Whehe.quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ludann, hij gaat morgen op de post! Ik zit nog even te gniffelen om mijn eigen matige humor. Sneak over 30 minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |