Fran Linequote:

Och, uiterlijk kan bedriegen... Mijn ma is 61, maar ex-ICT docent (voor MBO 2-3-4 systeem- en netwerkbeheer, waarbij ze alle hardware/software-vakken gaf) en runt nu haar eigen bedrijf in het opzetten van webshops en websites voor het MKB....quote:Op woensdag 24 juni 2015 19:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja zoiets lijkt mij ook. Ik zie Line in het leger ook echt niet voor me. En achter de computer ook niet

Ik kan het vooral moeilijk rijmen met 13 knie-operaties doordat er in het leger iets is gebeurd... Misschien op naaldhakken gestruikeld op de basis of zoquote:

of ze zat in het leger ook achter de pc en struikelde over de muis.quote:Op woensdag 24 juni 2015 19:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik kan het vooral moeilijk rijmen met 13 knie-operaties doordat er in het leger iets is gebeurd... Misschien op naaldhakken gestruikeld op de basis of zo

whahah ja misschien ;pquote:Op woensdag 24 juni 2015 19:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik kan het vooral moeilijk rijmen met 13 knie-operaties doordat er in het leger iets is gebeurd... Misschien op naaldhakken gestruikeld op de basis of zo

Haar karakter doet vermoeden dat ze struikelde over een draadloze muis...quote:Op woensdag 24 juni 2015 19:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
of ze zat in het leger ook achter de pc en struikelde over de muis.

ik dacht over de staart van een levende muis toen ze op de tafel wilde springenquote:Op woensdag 24 juni 2015 19:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Haar karakter doet vermoeden dat ze struikelde over een draadloze muis...

De knoflook is lekkerquote:Op woensdag 24 juni 2015 19:11 schreef Nizno het volgende:
real american bbq saus van remia.
Was er net weer op
 BBQ, geen idee
 BBQ, geen idee  

Dat denk ik niet... Ze schiet het liefste haar eigen vlees....quote:Op woensdag 24 juni 2015 19:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik dacht over de staart van een levende muis toen ze op de tafel wilde springen

oww ze heeft in haar eigen knie geschotenquote:Op woensdag 24 juni 2015 19:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet... Ze schiet het liefste haar eigen vlees....

quote:Op woensdag 24 juni 2015 19:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
oww ze heeft in haar eigen knie geschoten
 Wie weet
 Wie weet   

Shhhh positive vibesquote:

Andersomquote:

Data-analist is heel breedquote:Op woensdag 24 juni 2015 19:18 schreef Jessica11111 het volgende:
Ze zal wel tacticus zijn geweest in het leger

En hij heeft JJquote:Op woensdag 24 juni 2015 19:24 schreef Nizno het volgende:
David vind ik van de overgeblevenen ook wel de leukste liefste minst vervelende minste irritante.

Heerlijk joch.. Als David ooit nog een sollicitatie moet doen, gewoon JJ sturenquote:

Told you soquote:Op woensdag 24 juni 2015 19:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heerlijk joch.. Als David ooit nog een sollicitatie moet doen, gewoon JJ sturen

Gaan die poten er in?quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:38 schreef Jessica11111 het volgende:
Moeten die haartjes niet van die poot af voor de mousse?

En wat als iemand anders de vis had gekregenquote:Op donderdag 25 juni 2015 18:53 schreef Burner82 het volgende:
Vind het eigenlijk wel flauw dat het vlees eigenlijk allemaal al klaar/ontbeend en gesneden is, maar de vis nog geschubd en ontgraat moest worden...
 ?
?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |