mwa, dat lukt nog welquote:
Is goed, verwacht wel alladay fissa's en veel mensen over de vloer.quote:
Vanuit Zuid-Limburg?quote:
Oh das juist nicequote:Op maandag 22 juni 2015 14:59 schreef Makoto het volgende:
[..]
Is goed, verwacht wel alladay fissa's en veel mensen over de vloer.
100m2 vind ik best groot, ik woon nu in >100m2 en vind dat al groot genoegquote:
gewoon doordeweeks hier wonen, vrijdagavond richting rotterdam, paar daagjes met broccoli samenwonen en maandagochtend weer terugquote:
Dan schotel ik je elke zaterdag broccoli voorquote:Op maandag 22 juni 2015 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon doordeweeks hier wonen, vrijdagavond richting rotterdam, paar daagjes met broccoli samenwonen en maandagochtend weer terug
oke, maar gaan we zondags dan wel uit eten?quote:Op maandag 22 juni 2015 15:01 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Dan schotel ik je elke zaterdag broccoli voor
Gewoon perceeloppervlakte van 600m2 jeweetzquote:Op maandag 22 juni 2015 14:59 schreef broccoli. het volgende:
[..]
100m2 vind ik best groot, ik woon nu in >100m2 en vind dat al groot genoeg
Ja, alleen mijn favo restaurant (die ik aan iedereen aanbevool) is faillietquote:Op maandag 22 juni 2015 15:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, maar gaan we zondags dan wel uit eten?
Prima oppervlakte voor 1 a 2 personen, gelegen in Rotterdam, op steenworp afstand van Blaak en op loopafstand van Centraal, het is er altijd erg rustig bij die huizen en de onhandige indeling is juist leukquote:Op maandag 22 juni 2015 15:05 schreef PeZu het volgende:
Dus niet heel groot, gelegen in rotterdam, je huis is een kermisattractie met onhandige indeling, gewoon best duur dus
je hoeft je stinkstad niet zo overdreven te verkopenquote:Op maandag 22 juni 2015 15:06 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Prima oppervlakte voor 1 a 2 personen, gelegen in Rotterdam, op steenworp afstand van Blaak en op loopafstand van Centraal, het is er altijd erg rustig bij die huizen en de onhandige indeling is juist leuk
Koopje dus.
Is gewoon liefde voor de stadquote:Op maandag 22 juni 2015 15:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hoeft je stinkstad niet zo overdreven te verkopen![]()
Stonkt hier best met al die al die rottedarmers..
Haten is verlatenquote:Op maandag 22 juni 2015 15:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind die Kubuswoningen in Rotterdam echt lelijk.
Ik ben geen Rotterdammer, ik ben trotse schapenkop.quote:Op maandag 22 juni 2015 15:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hoeft je stinkstad niet zo overdreven te verkopen![]()
Stonkt hier best met al die al die rottedarmers..
Met een bepaalde sfeer en zijn eigen authenticiteit.quote:Op maandag 22 juni 2015 15:21 schreef PeZu het volgende:
Liefde voor een stad.. gewoon een varzameling stenen op een random plek op de aardkloot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |