mwa, dat lukt nog welquote:
Is goed, verwacht wel alladay fissa's en veel mensen over de vloer.quote:
Vanuit Zuid-Limburg?quote:
Oh das juist nicequote:Op maandag 22 juni 2015 14:59 schreef Makoto het volgende:
[..]
Is goed, verwacht wel alladay fissa's en veel mensen over de vloer.
100m2 vind ik best groot, ik woon nu in >100m2 en vind dat al groot genoegquote:
gewoon doordeweeks hier wonen, vrijdagavond richting rotterdam, paar daagjes met broccoli samenwonen en maandagochtend weer terugquote:
Dan schotel ik je elke zaterdag broccoli voorquote:Op maandag 22 juni 2015 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon doordeweeks hier wonen, vrijdagavond richting rotterdam, paar daagjes met broccoli samenwonen en maandagochtend weer terug
oke, maar gaan we zondags dan wel uit eten?quote:Op maandag 22 juni 2015 15:01 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Dan schotel ik je elke zaterdag broccoli voor
Gewoon perceeloppervlakte van 600m2 jeweetzquote:Op maandag 22 juni 2015 14:59 schreef broccoli. het volgende:
[..]
100m2 vind ik best groot, ik woon nu in >100m2 en vind dat al groot genoeg
Ja, alleen mijn favo restaurant (die ik aan iedereen aanbevool) is faillietquote:Op maandag 22 juni 2015 15:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, maar gaan we zondags dan wel uit eten?
Prima oppervlakte voor 1 a 2 personen, gelegen in Rotterdam, op steenworp afstand van Blaak en op loopafstand van Centraal, het is er altijd erg rustig bij die huizen en de onhandige indeling is juist leukquote:Op maandag 22 juni 2015 15:05 schreef PeZu het volgende:
Dus niet heel groot, gelegen in rotterdam, je huis is een kermisattractie met onhandige indeling, gewoon best duur dus
je hoeft je stinkstad niet zo overdreven te verkopenquote:Op maandag 22 juni 2015 15:06 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Prima oppervlakte voor 1 a 2 personen, gelegen in Rotterdam, op steenworp afstand van Blaak en op loopafstand van Centraal, het is er altijd erg rustig bij die huizen en de onhandige indeling is juist leuk
Koopje dus.
Is gewoon liefde voor de stadquote:Op maandag 22 juni 2015 15:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hoeft je stinkstad niet zo overdreven te verkopen![]()
Stonkt hier best met al die al die rottedarmers..
Haten is verlatenquote:Op maandag 22 juni 2015 15:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind die Kubuswoningen in Rotterdam echt lelijk.
Ik ben geen Rotterdammer, ik ben trotse schapenkop.quote:Op maandag 22 juni 2015 15:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hoeft je stinkstad niet zo overdreven te verkopen![]()
Stonkt hier best met al die al die rottedarmers..
Met een bepaalde sfeer en zijn eigen authenticiteit.quote:Op maandag 22 juni 2015 15:21 schreef PeZu het volgende:
Liefde voor een stad.. gewoon een varzameling stenen op een random plek op de aardkloot.
Liefde voor een mens voelenquote:Op maandag 22 juni 2015 15:21 schreef PeZu het volgende:
Liefde voor een stad.. gewoon een varzameling stenen op een random plek op de aardkloot.
flipsj0nquote:Op maandag 22 juni 2015 15:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Liefde voor een mens voelengewoon een hoop random cellen en dingesen allemaal bij elkaar en dat op een random plek op de aardkloot
Zo poeh zullen we alles gaan relativeren?
denken dat we uberhaupt wat voorstellen in dit universumquote:Op maandag 22 juni 2015 15:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Liefde voor een mens voelengewoon een hoop random cellen en dingesen allemaal bij elkaar en dat op een random plek op de aardkloot
Heten die niet chipito'squote:
Ja graag, Flips die geen pics naar mij stuurtquote:Op maandag 22 juni 2015 15:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
dat is een merknaam van smiths of lays, het type zoutje heet flipsquote:Op maandag 22 juni 2015 15:31 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Heten die niet chipito's
(Ik kreeg net drop aangeboden van een leuk meisje, alleen lust ik geen drop)
dacht dat ze vroeger zo heettenquote:Op maandag 22 juni 2015 15:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is een merknaam van smiths of lays, het type zoutje heet flips
dat kan, goede branding noem je datquote:
Latexquote:
quote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
quote:Op maandag 22 juni 2015 15:51 schreef broccoli. het volgende:
[..]SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 15 augustus 2015 16:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind jou - en dat bedoel ik echt niet zo kinderachtig of iets dergelijks - echt een leuk aandoenlijk kereltje. Vind jou iets leuks, gemoedelijks en tofs hebben.
quote:Op maandag 22 juni 2015 15:51 schreef broccoli. het volgende:
[..]hmm, geen ancillaSPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Of beter gezegd een hoop chemische en hormonische (kutwoordquote:Op maandag 22 juni 2015 15:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zwabquote:
quote:
quote:Op maandag 22 juni 2015 15:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Of beter gezegd een hoop chemische en hormonische (kutwoord) reacties in je lichaam.
quote:
Ze hebben veel tandpasta vind ikquote:
Jouw PIquote:
quote:
True dat. Osb heeft dat niet, want achterstandswijk.quote:Op maandag 22 juni 2015 16:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ze hebben veel tandpasta vind ik
Auswoofquote:Op maandag 22 juni 2015 17:36 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
De trein naar Auswitch. Enkel het Feline berdier zal overleven.
Gastquote:Op maandag 22 juni 2015 17:36 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
De trein naar Auswitch. Enkel het Feline berdier zal overleven.
Toevalligquote:
But but.. i have moneyquote:Op maandag 22 juni 2015 22:41 schreef Lt.Surge het volgende:
I am your leader, yes I am your leader
You're not a believer, suck a big dick
Ik zit midden in de tentamenwekenquote:
Ik ook. Morgenvroeg de eerste.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik zit midden in de tentamenweken
Het laatste jaar kwam ik er zelden voor een uur of 11-12 uitquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:46 schreef jodelahity het volgende:
Als je 8:30 als vroeg bestempelen kan beleef je de mooiste tijd van je leven op dat moment
je overdrijft schromelijkquote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:46 schreef jodelahity het volgende:
Als je 8:30 als vroeg bestempelen kan beleef je de mooiste tijd van je leven op dat moment
ach, niks boeiendquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:06 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hoe komt 't?
Chilliebillie, kamer opruimen en boeken terugbrengen enzo
Nee, school. En dan 200 euro borg terugkrijgenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ach, niks boeiend![]()
en omgnaar de bieb of wat
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:12 schreef DrNick het volgende:
[..]
Nee, school. En dan 200 euro borg terugkrijgen
Zo om.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:20 schreef Amoeba het volgende:
Ik moet nog 3 tentamens en dan vakantie. Nog 2 weken afzien.
hiiiquote:
Waarschijnlijk haal ik n tentamen niet. Kan ik daar in de vakantie nog voor gaan zitten blokken. Maar boeiend, opzich niks mis met een paar avonden aan de studie.quote:
wat een instellingquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:23 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Waarschijnlijk haal ik n tentamen niet. Kan ik daar in de vakantie nog voor gaan zitten blokken. Maar boeiend, opzich niks mis met een paar avonden aan de studie.
True, heel verstandig ookquote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:23 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Waarschijnlijk haal ik n tentamen niet. Kan ik daar in de vakantie nog voor gaan zitten blokken. Maar boeiend, opzich niks mis met een paar avonden aan de studie.
meh, meh, en met u?quote:
Hey surge, klootzak.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 12:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
True, heel verstandig ook
[..]
meh, meh, en met u?
Niks spoilen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:06 schreef jodelahity het volgende:
Ik kijk jurassic world maar vind het eigenlijk steeds flauwer worden
Aight, thanks. Wil 'm graag nog zien en m'n jeugdsentiment ophalen.quote:
Ow nou succes daarmee lolquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:43 schreef Makoto het volgende:
[..]
Aight, thanks. Wil 'm graag nog zien en m'n jeugdsentiment ophalen.
Haha, ja het valt waarschijnlijk zwaar tegen, maar ik probeer zo naef mogelijk te blijvenquote:
Wel een lieve klootzak hoor.quote:
smoesjes.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:48 schreef Makoto het volgende:
[..]
Wel een lieve klootzak hoor.
Hoe is het pikkebaas?
Zeg maar jij hoorquote:
ik ben netjes soz, en neen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:50 schreef Makoto het volgende:
[..]
Zeg maar jij hoor
Ja wel goed man, merk alleen dat ik steeds minder zin heb om te skaten.
Ik word een beetje lui
Jij nog gerold?
Maar, de kans zit er dik in dat ik jonger ben dan jijquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ik ben netjes soz, en neen.
dit weer ook
Daar kun je tenminste nog wat mee.quote:
Sterkte, en hoj!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:54 schreef broccoli. het volgende:
Hoi trouwens. Ik heb nog 7 minuten pauze, voor de presentatie begint
ja ik ben oudquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:53 schreef Makoto het volgende:
[..]
Maar, de kans zit er dik in dat ik jonger ben dan jij
Dit weer is inderdaadx100
20?quote:
Klopt.quote:
Mensen die u zeggen zijn zoquote:
U bent ookquote:
u ook!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:57 schreef broccoli. het volgende:
[..]
U bent ook
Ook omdat u van katzels houdt
Klopt, je krijgt er alleen wel aids van.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:55 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Klopt.
Klasgenoot had spray paint gebruikt, ruikt zo verdomde lekker
Oh boeiend, dood ga je tochquote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:58 schreef Makoto het volgende:
[..]
Klopt, je krijgt er alleen wel aids van.
Klopt, mijn kamer ruikt zoquote:
Laat mij je kamer eens ruiken.quote:
Oh kut, ik wilde duimpje omhoog doen.quote:
Je mag wel wat anders ruiken.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:00 schreef Makoto het volgende:
[..]
Oh kut, ik wilde duimpje omhoog doen.
Sorry sgtjuh
Je wast je handen maar.quote:
Gelijk emo .gif jij mij, ik bied gewoon een welgemeend excuus aan en je verwerpt het als een stuk straatvuilquote:
Sorryquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:01 schreef Makoto het volgende:
[..]
Gelijk emo .gif jij mij, ik bied gewoon een welgemeend excuus aan en je verwerpt het als een stuk straatvuil
Akkoord!quote:
Ben je een beetje laat mee.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:05 schreef Makoto het volgende:
Iemand nog wat boeiends gedaan in het weekend?
Pokmon speedrun SS part 1.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:05 schreef Makoto het volgende:
Iemand nog wat boeiends gedaan in het weekend?
Cooool,quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:06 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ben je een beetje laat mee.
Ik heb gister een polaroidcamera uitgetest die ik van het weekend heb gekocht en hij werkt
En de andere heb ik verbouwd, zodat er film in past die nog wordt gemaakt.Die ga ik vanavond uittesten.
Heel het weekend gesmoked?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:08 schreef Makoto het volgende:
[..]
Cooool,
Ik heb vrijdag een zak wiet gehaald, de rest is geschiedenis.
hipsterplekjes.startpagina.nlquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:09 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Heel het weekend gesmoked?
Weet iemand een leuke plek waar ik mijn polaroid uit kan testen?
Ja, wel lekker uitgerust. Het was een paar dikke roken, en in slaap vallen tijdens de film. Volgende dag idem dito.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:09 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Heel het weekend gesmoked?
Weet iemand een leuke plek waar ik mijn polaroid uit kan testen?
Heuj, polaroid is tegenwoordig mainstream he, je kunt instax cameraatjes bij de Hema kopenquote:
Lachje gedaan.quote:
ohquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:10 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Heuj, polaroid is tegenwoordig mainstream he, je kunt instax cameraatjes bij de Hema kopen
Boh dat lijkt me wel chill eigenlijkquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:10 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja, wel lekker uitgerust. Het was een paar dikke roken, en in slaap vallen tijdens de film. Volgende dag idem dito.
Gelukkig heb ik originele camera's uit begin jaren 70 en eind jaren 70quote:
broccoli. is hipster, confirmed.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:11 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik originele camera's uit begin jaren 70 en eind jaren 70
Maar mijn middenformaatje (DIE WEL HIPSTER IS JA) is het leukste
Fucking chill, heb n film in twee avonden gekeken zegmaarquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:10 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Boh dat lijkt me wel chill eigenlijk
Ik word altijd zo druk van wiet
quote:
quote:
Ik ontken het ook nietquote:
ditquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:11 schreef Makoto het volgende:
[..]
Fucking chill, heb n film in twee avonden gekeken zegmaar.
Dacht ik ga nu even een weekendje mellow.
Hoe kun je daar nou weer druk van worden? [ afbeelding ]
Ja weet ik veel, eerste keer toen ik rookte kreeg ik koppijn, maar de keren erna kreeg ik me toch een energieboost van hier tot Tokioquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:11 schreef Makoto het volgende:
[..]
Fucking chill, heb n film in twee avonden gekeken zegmaar.
Dacht ik ga nu even een weekendje mellow.
Hoe kun je daar nou weer druk van worden? [ afbeelding ]
bij deze verbreek ik al het contact met u, gr grquote:
Ooh, dan ben je dus eigenlijk weer mainstream. Want elke hipster noemt zichzelf hipster. Staat ook in hun bio op #insta #technodansjesquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
bij deze verbreek ik al het contact met u, gr gr
Precies, als ie maar dik genoeg is. Ben ik zo wegquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ditik zak dan altijd helemaal lekker weg en zo
Heuh het was toch zo dat iedere hipster ontkende hipster te zijn?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:13 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ooh, dan ben je dus eigenlijk weer mainstream. Want elke hipster noemt zichzelf hipster. Staat ook in hun bio op #insta #technodansjes
Nee, tegenwoordig niet meer.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:13 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Heuh het was toch zo dat iedere hipster ontkende hipster te zijn?
noh dat niet, maar wel chillquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:13 schreef Makoto het volgende:
[..]
Precies, als ie maar dik genoeg is. Ben ik zo weg
O. Dat wist ik dan weer niet. Lang leve de steen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:14 schreef Makoto het volgende:
[..]
Nee, tegenwoordig niet meer.
Beetje bijbenen kom op.
Ja, niet als ik met m'n matties ben. Maar als ik alleen ben en ik draai en dikke, probeer ik echt niet voor iemand wakker te blijven ofzoquote:
Ik nietquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:15 schreef broccoli. het volgende:
Ik heb eigenlijk alleen vaste mensen voor ieder genotmiddel dat ik gebruik
Maar volgens mij zijn de mensen die jij kent vies van niks.quote:
neuh proberen niet neequote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:15 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja, niet als ik met m'n matties ben. Maar als ik alleen ben en ik draai en dikke, probeer ik echt niet voor iemand wakker te blijven ofzo
Ik moet presenteren, maar toch bedanktquote:
Jij bent tenslotte een Homijnquote:
Ey surge, ik heb nog een noep vraagje voor je.quote:
kquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:45 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ey surge, ik heb nog een noep vraagje voor je.
Hoe kun je de TT van een topic in een ander topic zegmaar plaatsen, omdat je dat topic wilt laten zien aan hun.quote:
rechtmuisknop op de TT en dan url kopiren.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:47 schreef Makoto het volgende:
[..]
Hoe kun je de TT van een topic in een ander topic zegmaar plaatsen, omdat je dat topic wilt laten zien aan hun.
gewoin de url van het topic kopieren nitwitquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:47 schreef Makoto het volgende:
[..]
Hoe kun je de TT van een topic in een ander topic zegmaar plaatsen, omdat je dat topic wilt laten zien aan hun.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoin de url van het topic kopieren nitwit
Ik deed het eerst altijd met die hyperlink shit, maar dat was zoveel werk. Ik dacht, dat moet makkelijker kunnen.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:50 schreef PeZu het volgende:
Waarom niet zelf proberen, deze jeugd altijd alles maar gelijk vragen
ja nogalquote:Op dinsdag 23 juni 2015 14:51 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik deed het eerst altijd met die hyperlink shit, maar dat was zoveel werk. Ik dacht, dat moet makkelijker kunnen.
Jij was toch gamen?quote:
tettenquote:
Akkoord, tetten. Toch liever verse billetjes.quote:
Kijk eens aan, wat speelt ge?quote:
hij is te druk met gamenquote:
Sooooooooooww, sorry hoor :squote:
Je bent echt onaardig man.quote:
Wen jij er maar aan klootzak, je krijgt wat je geeft.quote:
Crewbash, TR gemachtquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:00 schreef Makoto het volgende:
[..]
Wen jij er maar aan klootzak, je krijgt wat je geeft.
TR machen zonder reden.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Crewbash, TR gemacht
Tevens hoin allen
nou nou boohooquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:00 schreef Makoto het volgende:
[..]
Wen jij er maar aan klootzak, je krijgt wat je geeft.
oiiquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Crewbash, TR gemacht
Tevens hoin allen
Ik heb de reden er toch bij gezet snotaapquote:
Ik toch ook.quote:
Surgequote:
Ohquote:
Grapje hoor sgatjuhquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:09 schreef Makoto het volgende:
[..]
Grapje hoor sgatjuh
INB4: TR, ongewenste intimiteiten.
ik ga die discussie niet eens met je aan. achterlijke gladioolquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:09 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
zolang je maar weet dat ik gewoon gelijk heb en jij dom bent
Ik nog niet, moet nog een tentamencijfer krijgen en een groepsproject afrondenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:09 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Y00000 zeker al een tijdje.
sup met u
Doei surge sgat.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ik ga die discussie niet eens met je aan. achterlijke gladiool
ewwww hoe lang denk je nog bezig te zijn met het project?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik nog niet, moet nog een tentamencijfer krijgen en een groepsproject afronden
beter blijf je weg.quote:
Moet nog ff een eindpresentatie houdenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ewwww hoe lang denk je nog bezig te zijn met het project?
[..]
beter blijf je weg.
oooooh ezpzquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Moet nog ff een eindpresentatie houden
Hierbij geef je dus toe dat ik gelijk heb, en verder moet ik me er echt niet mee bemoeien want ik schiet hier niks mee op.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ik ga die discussie niet eens met je aan. achterlijke gladiool
ach ik weet gewoon dat het kan, dat jij er allemaal dingen gaat halen die er los van staan en je mijn punt mist, is niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:13 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Hierbij geef je dus toe dat ik gelijk heb, en verder moet ik me er echt niet mee bemoeien want ik schiet hier niks mee op.
quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ach ik weet gewoon dat het kan, dat jij er allemaal dingen gaat halen die er los van staan en je mijn punt mist, is niet mijn probleem.
ach, meh meh. Wel kay denk ik.quote:
nog steeds werkloos en morgen tentamen om half zeven s'avondsquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ach, meh meh. Wel kay denk ik.
En met u?
#RIPquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:17 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
nog steeds werkloos en morgen tentamen om half zeven s'avonds
maar ik ga zo lekker pizza maken
Voor thema, we moesten een zelfverzonnen reis vormgeven en presenteren.quote:
Oeh, klinkt als een leuke opdracht!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:14 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Voor thema, we moesten een zelfverzonnen reis vormgeven en presenteren.
Was het ook, we mochten ook groepjes samenstellen, dus ik zat wel met de tofste mensen van de klas.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:36 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Oeh, klinkt als een leuke opdracht!
Wij moesten begeleidingsmethodieken bij een angststoornis presenteren
Zelf groepjes makenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:41 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Was het ook, we mochten ook groepjes samenstellen, dus ik zat wel met de tofste mensen van de klas.
Dat klinkt best... Gaar
"Man the fuck up"quote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:36 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Oeh, klinkt als een leuke opdracht!
Wij moesten begeleidingsmethodieken bij een angststoornis presenteren
Ik heb zo'n groepsgenoot die niks uitvoertquote:Op dinsdag 23 juni 2015 17:41 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Zelf groepjes maken
Ja ik ben ook gaargekookt. En dan een groepsgenoot die telkens het laatste woord wil hebben
Die zijn nog ergerquote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb zo'n groepsgenoot die niks uitvoert
Ik ben dan juist diegene die erachteraan zit. Ze kan echt helemaal niks, vertrouwt er keer op keer op dat anderen het voor haar doen.quote:
Ik heb van die mensen die dan zeggen: "Ja ik kan het nergens vinden boehoehoe". Oh ja? Waarom kan ik het dan met 1 muisklik vinden?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:34 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ben dan juist diegene die erachteraan zit. Ze kan echt helemaal niks, vertrouwt er keer op keer op dat anderen het voor haar doen.
Bij alle moeilijke vakken laat ze het ook afweten, na 2 jaar geen propedeuse en volgens mij 1 tweedejaarsvak gehaald.
Precies. Of mensen die het druk hebben. Flikker op met je 'ik heb het druk', als je tijd hebt om in allerlei commissies te gaan zitten en iedere donderdag 2 uur te gaan zitten zuipen heb je het blijkbaar niet druk genoeg.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:39 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik heb van die mensen die dan zeggen: "Ja ik kan het nergens vinden boehoehoe". Oh ja? Waarom kan ik het dan met 1 muisklik vinden?
Ik heb het druk heeft verschillende betekenissen in mijn ogen. 'Ik heb het druk' is voor mij bijna iedere dag bezig zijn met mijn studie, ook nog sporten en andere hobby's.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:40 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Precies. Of mensen die het druk hebben. Flikker op met je 'ik heb het druk', als je tijd hebt om in allerlei commissies te gaan zitten en iedere donderdag 2 uur te gaan zitten zuipen heb je het blijkbaar niet druk genoeg.
ik ben mensen uit mijn leven aan het bannen.quote:
Gelukkig zijn we nog vrienden op Facebookquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ik ben mensen uit mijn leven aan het bannen.
thx 4 de tipquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:14 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we nog vrienden op Facebook
Klopt.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:17 schreef broccoli. het volgende:
Heuj maar tegen mij zei je dat je geen Facebook hebt
Nare jongemanquote:
Dat is het punt niet. Ik vind dat als je na 2 jaar nog geen 60 ECTS geregeld hebt dat je iets fout doet. Dan moet je niet in een commissie gaan zitten en iedere donderdagavond gaan lopen tanken. Het was namelijk een probleem om die borrel over te slaan zodat we een presentatie konden voorbereiden, ik moest overdag namelijk werken.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:44 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ik heb het druk heeft verschillende betekenissen in mijn ogen. 'Ik heb het druk' is voor mij bijna iedere dag bezig zijn met mijn studie, ook nog sporten en andere hobby's.
Jij bent echt grofgebekt soms. Als je je nu eens wat meer als een dame zou gedragen zo nu en dan..quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:45 schreef broccoli. het volgende:
Ik heb zowel beide: Iemand die geen flikker doet en eentje die het laatste woord wil hebben
Bij de eerste zeg ik iets in de trant van: Hou je bek en doe normaal en de laatste pushen we gewoon een beetje
Hoe gaan jouw tentamenvoorbereidingen?quote:
Daar wil ik wel iets aan doen hoor!quote:
niet met pinda's?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 20:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gele zakje, regular. Even gehosseld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |